Cool προφίλ: επίπεδη οροφή, ο οδηγός μετακινήθηκε προς τα πίσω.
Toyota Supra - Επιτέλους είναι εδώ
25/10/2018
Η Supra μοιράζεται τα ίδια γονίδια με το αδελφό μοντέλο Ζ4, μόνο που σε αυτή την περίπτωση η οροφή είναι επίπεδη.
Πρώτη εντύπωση
Τι μας αρέσει και τι όχι:
Η Toyota ξέρει πώς να συσκευάσει την πραγματική βαυαρική απόλαυση οδήγησης στο σπορ κουπέ της. Και όμως η Supra διατηρεί την ίδια της τη φύση.
Το όνομα Supra είναι γνωστό στους απανταχού φίλους των τεσσάρων τροχών. Μετά από περισσότερα από έξι χρόνια ανάπτυξης, ένα μεταμφιεσμένο αυτοκίνητο προπαραγωγής είναι πλέον έτοιμο και βρίσκεται στο ισπανικό Circuito del Jarama. Κάτω από την ταινία καμουφλάζ, το σπορ αυτοκίνητο, το οποίο αναπτύσσεται σε συνεργασία με τη BMW, φαίνεται ότι εναρμονίζεται με τη σειρά. Όταν μπαίνεις στο εσωτερικό, υπάρχει η πρώτη έκπληξη: Γεια σου BMW! Ο κλιματισμός, ο ελεγκτής iDrive, το τιμόνι και ακόμη και οι ασφάλειες της πόρτας, όλα προέρχονται από την BMW. Αυτό δεν αποτελεί μειονέκτημα, απεναντίας αρέσει πολύ.
Ένα άλλο πλεονέκτημα είναι ο εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας, ο οποίος λειτουργεί ομαλά κάτω από τις 3000 σ.α.λ. Αν αναρωτιέσαι πόση δύναμη έχει η Supra, η απάντηση είναι πάνω από 300 ίππους! Αλλά οι αριθμοί δεν είναι τόσο κρίσιμοι, μπροστά στην οδηγική απόλαυση, εξηγεί ο επικεφαλής προγραμματιστής TetsuyaTada. Δεδομένου ότι οι αριθμοί μετράνε για μένα, πιστεύω ακράδαντα ότι η Supra έρχεται με τον ίδιο κινητήρα με αυτόν της Z4 M40i. Οι 340 ίπποι και τα 4.6 δευτερόλεπτα έως τα 100 χλμ / ώρα,είναι τιμές που ταιριάζουν στο ιαπωνικό κουπέ. Στην πίστα μήκους 3,4 χιλιομέτρων, παρατηρείς αμέσως ότι η Supra συντονίζεται εξαιρετικά καλά. Αυτό οφείλεται στην τέλεια κατανομή βάρους 50:50, καθώς και στο εξαιρετικά χαμηλό κέντρο βάρους (χαμηλότερο από το GT86) και στην αναλογία πλάτους διαδρομής με το μεταξόνιο.
Η συμπεριφορά στις στροφές είναι εξαιρετική, ενώ η υποστροφή παραμένει άγνωστη λέξη, παρά την τοποθέτηση του κινητήρα εμπρός. Εδώ, η εκτεταμένη δουλειά στο σασί αποδίδει. Και για όλους τους φίλους του drift, το ESP μπορεί να απενεργοποιηθεί εντελώς. Χάρη στο ενεργό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, η εγκάρσια διαδρομή δεν αποτελεί πρόβλημα. H καρδιά της Supra χτυπάει στις πίστες, ωστόσο, οι Ιάπωνες αποκαλύπτουν ότι αναπτύχθηκε και συντονίστηκε κυρίως στους δημόσιους δρόμους, ακριβώς εκεί που το οδηγούν ως επί το πλείστον οι πελάτες. Αλλαγή από την σπορ στην κανονική λειτουργία και το coupe, παρά τα ελαστικά των 19 ιντσών, είναι αρκετά άνετο, το οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο αλλάζει σχέσεις νωρίς και ο ακανόνιστος εξακύλινδρος ήχος είναι στο παρασκήνιο.
Τα καθίσματα είναι άνετα και ο χώρος είναι κάτι περισσότερο από καλός για ύψος 1,80 μέτρα, αφού μόνο στα 1,90 μέτρα, θα μπορούσε να είναι λίγο σφιχτός.Τώρα που γνωρίζουμε ότι η Supra είναι πραγματικά σπορ, υπάρχει μόνο ένα τελευταίο ερώτημα: πότε θα φτάσει η πέμπτη γενιά της Toyota Supra στην αγορά; Η απάντηση είναι ότι η αναμονή θα διαρκέσει μέχρι το δεύτερο τρίμηνο του 2019. Το αμάξι θα εμφανιστεί μέσα στο 2019, αλλά τα πρώτα 900 αντίτυπα για την Ευρώπη μπορούν να δεσμευτούν από τις αρχές Οκτωβρίου μέσω του Διαδικτύου (λέξη-κλειδί: Supra 900 Club). Αυτό είναι επτά χρόνια μετά την έναρξη της ανάπτυξης του και τουλάχιστον πέντε χρόνια μετά την παρουσίαση της θεαματικής μελέτης FT-1. Ενδεχομένως να υπάρξουν μικρότερες τετρακύλινδρες εκδόσεις, με χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ είναι πιθανή και μια έκδοση Targa.
Συμπέρασμα
Η νέα Supra πείθει ως αληθινό σπορ αυτοκίνητο. Ανυπομονούμε για τον τελικό σχεδιασμό και ελπίζουμε ότι η αναγέννηση της BMW Z4 Coupe θα γίνει πραγματικότητα με τους Ιάπωνες! Η πρώτη βόλτα αυτό δείνχνει ούτως ή άλλως.