Πρώτη οδήγηση νέο Audi SQ8 e-tron: Μόνο όνομα ή και χάρη;
Πίσω από το τιμόνι του Audi SQ8 e-tron
Ήταν το 2009 όταν η Audi παρουσίασε το e-tron, ένα coupe το οποίο υποτίθεται θα ήταν η ηλεκτρική απάντηση στο R8, σπάζοντας το ένα ρεκόρ μετά το άλλο στην πίστα του Nürburgring. Αν κι αρχικά μπήκε στο «πάγο», το 2018 λανσάρεται επίσημα με SUV αμάξωμα, το οποίο έχει μήκος 4,91 μέτρα και μέχρι σήμερα έχει καταφέρει να πουλήσει περισσότερες από 150.000 μονάδες παγκοσμίως.
Μετά από τέσσερα χρόνια, ήρθε η ώρα της ανανέωσης, με την γερμανική εταιρία πλέον να αλλάζει το όνομα ανάλογα με το μέγεθος του. Πλέον ονομάζεται Audi Q8 e-tron, με τη βασική έκδοση (50 e-tron) να ξεκινάει από τα 74.400 ευρώ στη Γερμανία και την αμέσως επόμενη (55 e-tron) να στοιχίζει 85.300 ευρώ, ενώ οι coupe εκδόσεις κοστίζουν περίπου 5.000 ευρώ παραπάνω. Όσο για το γρήγορο Audi SQ8 e-tron, ο υποψήφιος αγοραστής θα πρέπει να εκταμιεύσει 95.800 ευρώ για το SUV και 98.050 ευρώ για το Sportback. Πάμε να δούμε αναλυτικά τι προσφέρει το νέο μοντέλο.
Το νέο Audi Q8 e-tron έρχεται με βελτιωμένη μπαταρία
Η μπαταρία του Audi Q8 e-tron έχει αναβαθμιστεί, με τη χωρητικότητα της να αρχίζει από τα 89kWh και στη βασική έκδοση να τροφοδοτεί δύο ηλεκτροκινητήρες (ένα μπροστά κι ένα πίσω) με συνδυαστική ισχύ 340 ίππων και 664Nm ροπής. Τα «μεγάλα» Audi Q8 55 e-tron και Audi SQ8 e-tron φοράνε μια μπαταρία 106 kWh, με το πρώτο να διαθέτει επίσης δυο ηλεκτρικά μοτέρ και να έχει ισχύ 408 ίππων και 664Nm ροπής, ενώ στο δεύτερο τα πράγματα είναι πιο ιδιαίτερα.
Το Audi SQ8 e-tron, το οποίο οδηγήσαμε, φοράει 3 ηλεκτροκινητήρες, ένα στον μπροστά άξονα και δυο στο πίσω (ένα σε κάθε τροχό), με την ιπποδύναμη να εκτοξεύεται στα 503 άλογα και στα 973Nm ροπής. Για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται μόλις 4,5 δλ και έχει τελική τα 210χλμ./ώρα, αν μη τι άλλο εντυπωσιακές επιδόσεις.
Όμως εδώ έρχεται το μεγάλο ερώτημα! Το Audi SQ8 e-tron που κοστίζει 10.000 ευρώ παραπάνω από το απλό Audi Q8 55 e-tron, είναι μόλις 1 δλ πιο γρήγορο στο 0-100, έχει 10 χλμ μεγαλύτερη τελική και σχεδόν 100 χλμ λιγότερη αυτονομία. Άρα αξίζει η αγορά του;
Σχολιάστε |