autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Πως λειτουργεί η E-GMP πλατφόρμα της Hyundai;
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πως λειτουργεί η E-GMP πλατφόρμα της Hyundai;

Διαβάστηκε από 13972 αναγνώστες - 15/6/2022

Κορεατική Επανάσταση! Η Hyundai δημιούργησε μια ηλεκτρική πλατφόρμα για τα μελλοντικά της ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Πως καταφέρνει μια πλατφόρμα να μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε τόσα διαφορετικά μοντέλα;

Οι αρθρωτές πλατφόρμες οχημάτων αποτελούν προτεραιότητα για τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Τα πατώματα τέτοιου τύπου επιτρέπουν στους κατασκευαστές να βγάζουν στο δρόμο αυτοκίνητα διαφορετικών μεγεθών, έχοντας ως πυρήνα μία μόνο βασική κατασκευή. Και βέβαια, η φιλοσοφία που έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα αποτελεσματική στα συμβατικά αυτοκίνητα, αξιοποιείται και στην ηλεκτροκίνηση πλέον. Αυτό ακριβώς κάνει και η Hyundai, που δημούργησε την E-GMP (Electric Global Modular Platform) για τα επερχόμενα ηλεκτρικά της μοντέλα. Η πλατφόρμα προσφέρει καλές δυνατότητες επέκτασης και τεχνολογία γρήγορης φόρτισης 800 volt. Εμείς εδώ σας παρουσιάζουμε τη νέα βάση για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα των νοτιοκορεατών.
 
Αυτοκίνητα με την E-GMP
Η νέα ηλεκτρική πλατφόρμα έχει εξελιχθεί από τον όμιλο Hyundai, πράγμα που σημαίνει ότι θα είναι διαθέσιμη για όλες τις μάρκες του γρουπ. Εκτός από τη Hyundai, η Kia θα βασίσει τα μελλοντικά της ηλεκτρικά μοντέλα στο πάτωμα της E-GMP. Μέχρι τώρα την χρησιμοποιούν δυο μοντέλα: το Hyundai Ioniq 5 και το Kia EV6.
 
Δομή: η πλατφόρμα αποτελείται από τρεις κατασκευές
Όπως όλες οι ηλεκτρικές πλατφόρμες, η E-GMP αποτελείται από τρεις κύριες κατασκευές. Το κέντρο της πλατφόρμας είναι η συστοιχία μπαταριων, που στεγάζεται στο κάτω μέρος και προστατεύεται από ένα στιβαρό πλαίσιο, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η ασφάλεια των μπαταριών λιθίου-ιόντων σε περίπτωση σύγκρουσης. Στα άκρα της ενώνεται με τον εμπρός και τον πίσω άξονα. Η Hyundai χρησιμοποιεί ανεξάρτητη ανάρτηση με γόνατα McPherson στο εμπρός μέρος, ενώ πίσω έχει επιλέξει πολλαπλούς (πέντε) σύνδεσμους με ενσωματωμένο άξονα.
 
H E-GMP προαιρετικά και με τετρακίνηση
Τα οχήματα της E-GMP έχουν ως στάνταρ την κίνηση στους πίσω τροχούς, αλλά υπάρχει δυνατότητα τοποθέτησης και ηλεκτρικού μοτέρ στον εμπρός άξονα. Η Hyundai ακόμα δεν μας έχει δώσει επίσημα δεδομένα, αλλά μια ματιά στα τεχνικά χαρακτηριστικά του Kia EV6, μας αποκαλύπτει ότι η πλατφόρμα μέχρι τώρα δίνει ισχύ μεταξύ 125 kW (170 ίππων) και 239 kW (325 ίππων). Αργότερα η Kia αναμένεται να παρουσιάσει και μια έκδοση GT που θα φτάνει τα 430 kW (584 ίππους). Φυσικά αναμένονται και εκδόσεις με μικρότερη ή και μεγαλύτερη ισχύ, αφού ο αρθρωτός σχεδιασμός επιτρέπει στους μηχανολόγους να προσαρμόζουν την απόδοση των ηλεκτροκινητήρων ανάλογα με την κατηγορία του εκάστοτε μοντέλου και τις απαιτήσεις. 
 
Μπαταρία: δύο μεγέθη διαθέσιμα προς το παρόν
Το σύστημα αποθήκευσης ηλεκτρισμού παίζει κεντρικό ρόλο στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, και όχι μόνο επειδή είναι τοποθετημένο στο... κέντρο. Δεδομένο είναι ότι η E-GMP μπορεί να φιλοξενήσει διαφορετικά μεγέθη μπαταριών στο πάτωμα. Και πάλι, οι πληροφορίες από τον κατασκευαστή είναι φτωχές, αλλά το Kia EV6 είναι πάλι εδώ για να μας ωθήσει σε συμπεράσματα. Ήδη για το μοντέλο αυτό διατίθενται δυο μεγέθη μπαταριών. Η βασική έκδοση έχει μπαταρία χωρητικότητας 58 kWh, ενώ η κορυφαία φτάνει τις 77,4 kWh, αμφότερες λιθίου-ιόντων.

Η πλατφόρμα προσφέρει καλές δυνατότητες επέκτασης και τεχνολογία γρήγορης φόρτισης 800 volt

Η πλατφόρμα προσφέρει καλές δυνατότητες επέκτασης και τεχνολογία γρήγορης φόρτισης 800 volt

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε