Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Πλήρως ψηφιοποιημένο εσωτερικό, παραμένει από τα πιο ευρύχωρα

Διαβάστηκε από 46267 αναγνώστες - 10/11/2020

Παραμένει από τα πιο ευρύχωρα καθώς δεν επηρεάζεται από τις μπαταρίες
Από την αρχική αρχιτεκτονική η VW δεν άλλαξε κατά βάση τίποτε. Επομένως, αντίστοιχα δεν αλλάζει καθόλου η παροχή των μεγαλοπρεπών χώρων. Η απαιτούμενη για το mild hybrid σύστημα μπαταρία ιόντων λιθίου έχει τοποθετηθεί κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού (δείτε φωτογραφία), με αποτέλεσμα να μη χάνεται καθόλου χρήσιμος αποθηκευτικός όγκος στο χώρο αποσκευών. Αντί του μικρού αμορτισέρ αέρος στήριξης του ανοικτού καπό υπάρχει ένα κανονικό στήριγμα, το οποίο προστατεύει καλύτερα τους πεζούς.



Με δυνατότητα πλήρους συνδεσιμότητας και δεκάδες συστήματα ασφαλείας
Τα smart phone συνδέονται ασύρματα. Επίσης, είναι σε θέση να υποστηρίξουν τα συστήματα Discover Media, Discover Pro Alexa και τις λειτουργίες τους. Για τη διασκέδαση των επιβατών στο αυτοκίνητο, φροντίζουν τα 10 ηχεία του ηχοσυστήματος της Harman-Kardon. Νέο είναι, επίσης, το υποστηριζόμενο από το internet σύστημα We Upgrade, στο οποίο είναι δυνατό να παραγγελθεί επιπλέον τεχνολογία μέσω εφαρμογής.

Στον τομέα της ασφάλειας, το ESP (το traction control απενεργοποιείται μέσω ενός menu στην οθόνη αφής) ελέγχει άγρυπνα και χωρίς... εκπτώσεις το αυτοκίνητο. Τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού (π.χ. η διατήρηση της λωρίδας ή ο προσαρμοζόμενος έλεγχος της ταχύτητας) λειτουργούν φίνα, ενώ λειτουργίες, όπως το emergency assist, παρέχουν επιπλέον ασφάλεια. Σε κορυφαία... φόρμα: η head-up οθόνη και το σύστημα αναγνώρισης πινακίδων του Κ.Ο.Κ. με προσαρμόσιμη δυνατότητα συμβουλών.


Τεχνολογία αιχμής ακόμα και στην τελευταία λάμπα 

Δεν υπάρχει στο Golf VIII πλέον ούτε ένα μικρό λαμπάκι πυράκτωσης. Ο φωτισμός στο εσωτερικό, αλλά και στο εξωτερικό είναι πια υπόθεση LED πηγών. Τα κορυφαία (και πανάκριβα) φώτα διασταύρωσης IQ.Light είναι σε θέση να λάβουν υπόψη τους καιρικές συνθήκες, συνθήκες της οδού, αλλά και τις συνθήκες ταχύτητας και να φωτίσουν άμεσα το δρόμο. Οι δείκτες κατεύθυνσης (φλας) με τη «ρέουσα λειτουργία» δεν είναι standard.