Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Shooting Brake ή Station Wagon το νέο Audi A6 e-tron;

Διαβάστηκε από 12988 αναγνώστες - 11/6/2021

Η ομορφιά της πρακτικότητας! Το 2023, το Audi A6 e-tron θα κάνει την εμφάνιση του και οι πιθανοτητες να δούμε Avant ηλεκτρική έκδοση, είναι μεγάλες. Είναι οι shooting brake εκδόσεις η εξέλιξη των station wagon;

Με το A6 e-tron Concept, η εταιρεία, που εδρεύει στο Ingolstadt, δείχνει ήδη (περίπου δύο χρόνια πριν από την έναρξη των πωλήσεων), τι μπορούν να περιμένουν οι πελάτες της. Για να ανταποκριθεί στη μεγαλύτερη δυνατή αποδοχή, το πρωτότυπο των 350 kW (ή των 476 PS) έχει βασιστεί σε μία sedan πλατφόρμα. Δεδομένης της φήμης της Audi ως κατασκευαστή λαμπρών σπορτίφ station wagon, θα μπορούσε επίσης να προσφέρει στο κοινό ένα Avant, κάτι που θα έχει θετική απόκριση σε όλη την ευρωπαϊκή αγορά. 

Περισσότερο shooting brake παρά station wagon
Το A6 e-tron Concept είναι σχεδιασμένο λιγότερο σπορτίφ σε σχέση με το GT, αλλά εξακολουθεί να είναι σχετικά γεροδεμένο. Η συγκεκριμένη εντύπωση ενισχύεται περαιτέρω στην Avant εκδοχή. Η συνεχής λωρίδα των φώτων με το επί τούτου σχίσιμο στο πίσω άκρο διατηρείται. Πάνω από αυτό, ωστόσο, βρίσκεται ριζωμένη μια ψηλότερη καμάρα στην άκρη της οροφής, η οποία δεν έχει σχεδόν καθόλου κλίση, όπως σε ένα shooting brake. Η νέα τάση αυτής της κατηγορίας θα μπορούσε να αλλάξει ολοκληρωτικά την άποψη που είχαμε μέχρι σήμερα για τα αυτοκίνητα, αυτού του μήκους. Τα shooting brake θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν πλέον και ως τα μοντέρνα station wagon. Μπορεί λοιπόν αυτή η απόφαση στην κλίση να στοιχίζει λίγο σε χώρο, αλλά το αυτοκίνητο δείχνει πιο κομψό. Και το μεγαλύτερο πλεονέκτημα σε πρακτικότητα δεν προέρχεται μόνο από το ύψος του κατωφλιού της φόρτωσης, αλλά και από τη δυνατότητα αναδίπλωσης των καθισμάτων και το άνοιγμά τους προς το χώρο αποσκευών.

Για την έκδοση παραγωγής έχουμε δώσει στην Avant εκδοχή τις συνηθισμένες ράγες οροφής, μία κεραία, ένα τρίτο φως "stop", πίσω υαλοκαθαριστήρα και το λογότυπο του μοντέλου στο καπό του χώρου αποσκευών. Από το φωτιζόμενο λογότυπο της Audi έχουν προκύψει τέσσερα δαχτυλίδια χρωμίου. Έτσι, το αυτοκίνητο δε δείχνει λιγότερο όμορφο. Αντιθέτως, το… τριμάρισμα του πρωτότυπου Α6 στα δεδομένα του μοντέλου παραγωγής και το συνηθισμένο τελείωμα ενός Audi Avant είναι μια εξαιρετικά ταιριαστή επιλογή για το A6 e-tron.
 
Αυτονομία έως και 700 km στην κορυφαία έκδοση
Το A6 e-tron θα βασίζεται στην πλατφόρμα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα PPE (Premium Platform Electric), η οποία εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Porsche. Η τεχνολογία των 800 Volt και η δυνατότητα φόρτισης έως και κατά 270 kW (ή 367,2 PS) εγγυώνται με βάση τη λογική την καταλληλότητα του αυτοκινήτου για ταξίδια. Η κορυφαία έκδοση, ανακοίνωσε η Audi, πως θα έχει αυτονομία έως και 700 χιλιομέτρων. Ένας ηλεκτροκινητήρας σε κάθε άξονα, ένας μπροστά και ένας πίσω παράγουν συνδυαστικά ισχύ 350 kW (ή 476 PS) και μέγιστη ροπή 800 Nm. Τα συγκεκριμένα τεχνικά χαρακτηριστικά θα φαίνονταν επίσης καλά σε ένα αντίστοιχο, τετρακίνητο Avant, με δεδομένο ότι θα έκανε τα ταξίδια ακόμα πιο πρακτικά.
 
Κατά περίπου 10.000 ευρώ πιο προσιτό σε σχέση με ένα e-tron GT
Η Audi δεν έχει κάνει κάποια επίσημη αναφορά σε ένα A6 e-tron Avant. Ωστόσο, αν το e-tron πρόκειται να αντικαταστήσει τις… συγγενείς εκδοχές, που εφοδιάζονται με κινητήρες καύσης, έστω και μακροπρόθεσμα, τότε η station wagon εκδοχή θα καταστεί πραγματικά υποχρεωτική. Κατά πάσα πιθανότητα δε θα είναι ούτε το πρώτο ηλεκτρικό station wagon της Audi, με δεδομένο ότι το e-tron GT είναι το πιο πρακτικό Sportback στη γραμμή παραγωγής. Μέχρι να μάθουμε και να μάθετε περισσότερα, θα πρέπει να κάνουμε κι εμείς κι εσείς υπομονή έως τα τέλη του 2022, δηλαδή μέχρι τότε, που θα παρουσιαστεί η έκδοση παραγωγής του A6 e-tron, η οποία αναμένεται να κοστίζει κατά περίπου 10.000 ευρώ λιγότερο σε σχέση με το e-tron GT, το οποίο στην Ευρώπη κοστίζει σχεδόν 100.000 ευρώ. Για μια πιθανή Avant εκδοχή, θα πρέπει να προσθέσετε επιπλέον περίπου 2.000 έως 3.000 ευρώ.
 
Συμπέρασμα
Για την εμπορική επιτυχία του A6 e-tron στις αγορές, που ευδοκιμούν τα station wagon, θα ήταν σίγουρα επωφελής μια εκδοχή Avant. Επιπλέον, θα μπορούσε να τοποθετηθεί ως πρωτοπόρος, επειδή τα αμιγώς ηλεκτρικά station wagon είναι πρακτικά ανύπαρκτα. Απομένει λίγος χρόνος, ακόμη, μέχρι το A6 e-tron να είναι έτοιμο να περάσει στην παραγωγή και το e-A6 sedan να πλαισιωθεί από ένα Avant.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις