Πρώτη οδήγηση: Smart #1 Brabus 428 ίππων
Smart #1: Θέτει νέα δεδομένα στην κατηγορία
Το «γνήσιο» Smart χρειάστηκε λίγο περισσότερο από 25 χρόνια για να γίνει ένα καλτ αυτοκίνητο, αλλά το τελευταίο διάστημα είχε χάσει τη δύναμη του στις πωλήσεις. Αυτό ώθησε την Daimler, να δώσει τα «κλειδιά» του λιλιπούτειου μοντέλου στον Κινέζο εταίρο της, τη Geely, η οποία το μεταμόρφωσε. Το Smart, λοιπόν, επιστρέφει με το όνομα #1 και είναι τόσο μεγάλο όσο ένα VW Golf, αγγίζοντας τα 4,27 μέτρα, όντας σχεδόν διπλάσιο από τον πρόγονο του.
Το Smart #1 είναι κάτι εντελώς νέο από όσα ξέραμε!
Η αλλαγή φιλοσοφίας, όμως εκτός από το μήκος, είναι έμφυτη και στο εσωτερικό. Το πρώτο πράγμα που σε εντυπωσιάζει όταν μπαίνεις στο Smart #1 είναι η επιλογή ποιοτικών υλικών και η λεπτομέρεια στην κατασκευή. Η καμπίνα είναι μια απτική απόλαυση και δίνει μια εντελώς διαφορετική εντύπωση από αυτή που μας έχουν συνηθίσει τα ηλεκτρικά της κατηγορίας, όπως παραδείγματος χάρη το VW ID.3.
Ακόμα και τα γραφικά του λεπτού ψηφιακού πίνακα οργάνων 9,2 ιντσών που αντικαθιστά τα στρογγυλά όργανα του προκατόχου του, δεν αφήνουν περιθώρια για παράπονα, αφού είναι ευανάγνωστα, με διακριτικά χρώματα που δεν κουράζουν και άκρως κατατοπιστικά, με τον οδηγό να απολαμβάνει όλα όσα τον ενδιαφέρουν. Μάλιστα οι συγκεκριμένες πληροφορίες μπορεί να εμφανιστούν και σε μια Head-up-Display οθόνη, ώστε τα μάτια να παραμένουν πάντα στο δρόμο.
Εξαιρετική κι η οθόνη αφής 12,8 ιντσών, που βρίσκεται πάνω από τους κεντρικούς αεραγωγούς του ταμπλό και διαθέτει ένα πανίσχυρο λογισμικό με επεξεργαστή Qualcomm 8155 και μνήμη 128 GB. Μάλιστα λόγω της δύναμης του chipset προσφέρει εντυπωσιακά γραφικά, τα οποία είναι οπτικά πετυχημένα, με την υδρόγειο σφαίρα για το σύστημα πλοήγησης και την κινούμενη αλεπού ως avatar για τον βοηθό τεχνητής νοημοσύνης να ξεχωρίζουν. Αν και μπορεί να φαίνεται αρκετά περίεργο, ταιριάζει γάντι στη φιλοσοφία του νέου Smart και προσφέρει νότες διασκέδασης που λείπουν από την κατηγορία.
Σχολιάστε |