autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
«Στα πράσα» το νέο SUV της Xiaomi, θυμίζει Ferrari Purosangue
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

«Στα πράσα» το νέο SUV της Xiaomi, θυμίζει Ferrari Purosangue

10/12/2024

Διέρρευσαν φωτογραφίες που αποκαλύπτουν το νέο Xiaomi SU8 καμουφλαρισμένο.
Σχήμα και σχεδιαστικά στοιχεία που θυμίζουν Ferrari Purosangue.
Αναμένεται να έχει τα ίδια κινητήρια σύνολα με το SU7, αμφίβολη η ύπαρξη έκδοσης «Ultra».
Παρατεταμένη λωρίδα οθόνης που πιάνει όλο το ταμπλό.

Διέρρευσαν φωτογραφίες που αποκαλύπτουν το νέο Xiaomi SU8 καμουφλαρισμένο.

 
Το πρώτο μοντέλο της Xiaomi, το SU7, ήταν ήδη μια τεράστια επιτυχία για την μάρκα. Οι Κινέζοι θέλουν να χτίσουν πάνω σε αυτή την επιτυχία και να παραδώσουν άμεσα ένα νέο μοντέλο, το οποίο πιθανότατα θα ονομάζεται SU8. Φωτογραφίες έχουν ήδη εμφανιστεί online, δείχνοντας το αυτοκίνητο που είναι ακόμα καλυμμένο με καμουφλάζ.

Σχήμα και σχεδιαστικά στοιχεία που θυμίζουν Ferrari Purosangue.

Ενώ πολλοί εξακολουθούν να υποστηρίζουν ότι το SU7 έμοιαζε με την Porsche Taycan, το δεύτερο μοντέλο της κινεζικής εταιρείας φαίνεται τώρα να έχει εμφανείς ομοιότητες με την Ferrari Purosangue. Αυτό σίγουρα δεν «χαλάει» την Xiaomi, δεδομένου ότι το SUV από το Maranello είναι ένα πανίσχυρο αυτοκίνητο που κοστίζει πάνω από 380.000 ευρώ και διαθέτει 725 ίππους από έναν ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα. Παρά το ότι το σύστημα μετάδοσης κίνησης είναι τόσο διαφορετικό, οι διαρροές από τις κατασκοπευτικές εικόνες δείχνουν αναμφισβήτητη ομοιότητα με την Purosangue. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτού η σιλουέτα, η οποία βασίζεται στην Ferrari, καθώς και η γραμμή των παραθύρων. Ωστόσο, είναι πολύ πιθανό να μην δούμε τις πόρτες να ανοίγουν αντίθετα στο SU8. Το μακρύ μπροστινό καπό θυμίζει επίσης το ιταλικό SUV.

Αναμένεται να έχει τα ίδια κινητήρια σύνολα με το SU7, αμφίβολη η ύπαρξη έκδοσης «Ultra».

Σε αντίθεση, το κινεζικό SUV μοντέλο είναι εντελώς διαφορετικό. Το Xiaomi SU8, όπως ήταν αναμενόμενο, θα λανσαριστεί ως ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Θα υπάρχουν αρκετές παραλλαγές κίνησης με μονούς ή διπλούς ηλεκτρικούς κινητήρες, με τις τιμές απόδοσης του SU7. Συγκεκριμένα, αυτό σημαίνει ότι το SU8 με κίνηση στους πίσω τροχούς θα έχει 220 kW (299 ίππους) και 400 Nm μέγιστη ροπή, ενώ η έκδοση με τετρακίνηση θα προσφέρει 495 kW (583 ίππους) και 500 Nm ροπή. Δεν είναι ακόμα σαφές αν θα υπάρξει μια έκδοση «Ultra» με τρεις κινητήρες και πάνω από 1500 ίππους. Ωστόσο, τα άλλα δύο μοντέλα αναμένεται να προσφέρουν αρκετή δύναμη για καθημερινή χρήση.

Παρατεταμένη λωρίδα οθόνης που πιάνει όλο το ταμπλό.

Μια άλλη εικόνα μας δίνει μια ματιά στο εσωτερικό. Η Xiaomi φαίνεται να ακολουθεί τη δική της πορεία εδώ, γιατί σε αντίθεση με τη γενική τάση που περιλαμβάνει στενές οθόνες πάνω από το τιμόνι και μεγάλη οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα, εδώ φαίνεται μια στενή, παρατεταμένη λωρίδα οθόνης που εκτείνεται κατά μήκος όλου του ταμπλό.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις