Η «δική μας» έκδοση με τον κινητήρα 1.5 eTSI και το αυτόματο κιβώτιο DSG (mild hybrid) με φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων διαθέτει υποστήριξη 48 Volt. Ο στροβιλοσυμπιεστής καυσαερίων (το turbo, δηλαδή) λειτουργεί, όπως και στο Golf VII, με μεταβαλλόμενη γεωμετρία τουρμπίνας. Έτσι, η κατανάλωση περιορίζεται και... λειαίνονται τα κενά της ροπής. Εξαιρετικός: έπειτα από την κίνηση στο ρελαντί, ο κινητήρας αναλαμβάνει άμεσα υπηρεσία χωρίς να παρουσιάζει υστέρηση στην απόκρισή του, όπως συνέβαινε στο προηγούμενο μοντέλο.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr