Μπορεί στα mega test της Autobild να δοκιμάζουμε 100.000 χλμ τα οχήματα πριν τα γράψουμε, αλλά το Dacia Jogger αξίζει ήδη την πρώτη του αναφορά από τα 20.000χλμ. Πάμε να το δούμε πιο αναλυτικά.
Από τα χέρια μας περνάνε συνέχεια νέα μοντέλα που γίνονται όλο και μεγαλύτερα, όλο πιο γρήγορα κι έχουν όλα και περισσότερα μπιχλιμπίδια. Αυτή είναι η τάση στο κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας που θέλει να δημιουργήσει αυτοκίνητα που τα κάνουν όλα, αλλά πραγματικά χρειαζόμαστε κάτι τέτοιο; Το Dacia Jogger είναι η ηχηρή απάντηση στις εταιρείες που τα κάνουν όλα στο όριο της υπερβολής. Αν και στην αρχή είχαμε τις επιφυλάξεις μας για το συγκεκριμένο crossover, το Jogger μας απέδειξε το αντίθετο, αποδεικνύοντας μας από την αρχή τη διαφορετικότητα του και την αξία του.
Εμφάνιση που σε εξιτάρει, εσωτερικό που σε κερδίζει με την πρακτικότητα του
Το Dacia Jogger μας «φτιάχνει» ήδη από την αρχή με την εξωτερική του εμφάνιση. Το μπροστινό μέρος είναι αρκετά μοντέρνο, με τους προβολείς που φέρουν το χαρακτηριστικό «Υ» να ξεχωρίζουν. Το πίσω μέρος ισορροπεί μεταξύ SUV και station wagon στοιχείων, με τα κάθετα φωτιστικά σώματα να θυμίζουν κάτι από Volvo, ενώ η απόσταση των 20 εκ από το έδαφος μας έχει βγάλει ασπροπρόσωπους σε πιο δύσβατα μονοπάτια.
.jpg)
Στο εσωτερικό, η κατασκευή της καμπίνας είναι αξιοπρεπής και παρά τα σκληρά πλαστικά δεν δείχνει «φθηνή». Η πρακτικότητας της κινείται σε υψηλά επίπεδα με τις μικροθήκες συνολικής χωρητικότητας 20,1 λίτρων να είναι τοποθετημένες σε στρατηγικά σημεία, ενώ πολύ βολικά είναι και τα τραπεζάκια στις πλάτες των μπροστινών καθισμάτων. Το αυτοκίνητο δοκιμής μας μπορεί να φιλοξενήσει έως και επτά άτομα, λύνοντας μας τα χέρια σε αποστολές της ομάδας, ενώ διαθέτει αρκετό χώρο για τα μπαγκάζια μας.
90 λίτρα καυσίμου που σε κάνουν να ξεχνάς τα βενζινάδικα
Το Dacia Jogger που έχουμε στην κατοχή μας εφοδιάζεται με τον τρικύλινδρο TCe υπερτροφοδοτούμενο 1.000αρη κινητήρα που φέρει εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης κι αποδίδει 100 ίππους με 170 Nm ροπής.
.jpg)
Αν και δεν βάζει φωτιά στο δρόμο, τα 90 λίτρα καυσίμου που προσφέρουν συνδυαστικά τα 2 ρεζερβουάρ μας επιτρέπουν να διανύσουμε σχεδόν όλη τη χώρα μέχρι να χρειαστούμε να ξαναεπισκεφτούμε βενζινάδικο. Μέχρι τώρα, η συνολική μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 7,1 λτ/100 χλμ.
Τίμιο στο δρόμο και στην τιμή
Στο δρόμο είναι στιβαρό, προσφέρει ατσαλάκωτη μετακίνηση και καλή ποιότητα κύλισης, με την μόνη του αδυναμία να εμφανίζεται όταν το μοντέλο είναι υπερβολικά φορτωμένο, όπου γίνεται σχετικά νωθρό.
Τα πρώτα 20.000 χλμ γράφτηκαν στο κοντέρ και θα συνεχίσουμε μέχρι τα 100.000 για μια πιο ολοκληρωμένη άποψη. Είμαστε όμως σχεδόν βέβαιοι ότι το Jogger θα αλλάξει θετικά τη γνώμη πολλών για την ποιότητα της Dacia. Στη τελική δύσκολα βρίσκεις ένα αυτοκίνητο με τόσα προτερήματα που να ξεκινάει από τα 19.280 ευρώ.
Mε 19.280 ευρώ είναι από τα πιο τίμια μοντέλα της αγοράς.
Χωρίς φανφάρες, κάνει τη δουλειά του άψογα.
Με 90 λίτρα ρεζερβουάρ ξεχνάς να πας βενζινάδικο.
Πρακτικό, ευρύχωρο και με καλή συμπεριφορά στο δρόμο
Εσένα σε νοιάζουν τα λούσα ή η ουσία σε ένα μοντέλο