3 φωτογραφίες »

Θα είναι έτσι το νέο VW Passat;

Διαβάστηκε από 14350 αναγνώστες - 9/2/2021

Παράλληλα με την 9η γενιά του δημοφιλούς VW Passat, θα δούμε και το Aero B, το αυτοκίνητο που θα είναι στην ουσία η ηλεκτροκίνητη εκδοχή του μεσαίου μοντέλου της εταιρείας και θα διαθέτει αυτονομία 700km! Ποια είναι τα σχέδια της εταιρείας για το μέλλον;

 
 
Η VW θα συνεχίσει την κατασκευή του Passat! Το μεσαίο μοντέλο της εταιρείας από το Wolfsburg θα βασιστεί σε μεγαλύτερη πλατφόρμα, και πιο συγκεκριμένα αυτήν του Skoda Superb, με το μήκος του να φτάνει τα 4,85 μέτρα. Σύμφωνα με αναφορές, υπάρχει το ενδεχόμενο να καταργηθεί η sedan έκδοση του Passat, και η 9η γενιά να διατίθεται αποκλειστικά σε station wagon αμάξωμα. Παρόλα αυτά, θα κάνει την εμφάνισή του ένα νέο μοντέλο, το VW Aero B, που θα είναι ουσιαστικά η ηλεκτροκίνητη έκδοση του δημοφιλούς αυτοκινήτου.

Η Volkswagen μπορεί να έχει αφήσει ανοικτές μερικές λεπτομέρειες σχετικά με το μέλλον του Passat, κάτι που όχι μόνο περιγράφει την αγορά του επόμενου εταιρικού αυτοκινήτου σας, αλλά μας δίνει επίσης πληροφορίες για το πώς λειτουργεί η VW αυτήν τη στιγμή. Το Passat είναι από τα παλιότερα μοντέλα της Volkswagen. Κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1972, δύο χρόνια πριν από το Golf. Όλο αυτό το χρονικό διάστημα των περίπου 50 ετών, οι Γερμανοί έχουν πουλήσει πάνω από 30 εκατομμύρια μονάδες του, αλλά το μέλλον δείχνει πως, ουσιαστικά, θα περιοριστεί.



Σύμφωνα με τις τελικές λεπτομέρειες, οι αξιωματούχοι της «Volkswagen China» ήταν αυτοί, που έπεισαν τα… μεγάλα αφεντικά να δώσουν το «πράσινο φως» στο Passat B9. «Ευτυχώς», θα λέγαμε εμείς όχι γιατί είμαστε… ερωτευμένοι με το γερμανικό sedan, αλλά επειδή η μεσαία κατηγορία αυτοκινήτων δε θα ήταν τόσο ευχάριστη χωρίς αυτό.

Το σημαντικότερο συμπέρασμα από αυτήν την ιστορία είναι στην πραγματικότητα ότι ένα ολοκαίνουργιο Passat θα φτάσει στην Ευρώπη το 2024. Προφανώς, όλες οι μεγάλες αγορές της ηπείρου μας θα το αποκτήσουν ταυτόχρονα, αφού θα είναι το ίδιο σε όλο τον κόσμο. Κάποιοι έχουν ερμηνεύσει την προηγούμενη πρόταση ως εξής: Τα μοντέλα για την Ευρώπη και τις Η.Π.Α. θα είναι τα ίδια. «Τελικά, θα χρησιμοποιηθεί η πλατφόρμα MQB», λένε οι υψηλά ιστάμενοι της VW. Ωστόσο, δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι αυτό ισχύει.

Βλέπετε, η μηχανική για τις Η.Π.Α. μπορεί να αποδειχθεί συνολικά πιο δύσκολη, ενώ μερικά από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των Γερμανών είναι πολύ ακριβά για τη συγκεκριμένη κατηγορία. Θα έπρεπε, όμως, να αποκαλούμε ακόμη το νεώτερο Passat «αμιγώς γερμανικό αυτοκίνητο»; Ίσως όχι, επειδή το Passat του 2024 θα συναρμολογείται στη Δημοκρατία της Τσεχίας από το εργοστάσιο στο Kvasiny, που επίσης κατασκευάζει το Superb. Αυτό δεν είναι κάτι κακό, αφού η Skoda φημίζεται πλέον σήμερα για τους αυστηρούς ελέγχους ποιότητας, που πραγματοποιεί.



Όσον αφορά τις τεχνολογικές λεπτομέρειες, υπάρχουν αναφορές ότι το νέο Passat θα βασιστεί σε ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Το 9ο Passat, λοιπόν, θα επεκτείνει το μεταξόνιό του, ώστε να παρέχεται καλύτερος χώρος για τα πόδια, ενώ θα αυξηθεί και το πλάτος του για επιπλέον σταθερότητα. Τώρα, είτε η μάρκα VW θέλει να… αντιγράψει το έργο της Skoda είτε η Κίνα είχε απλά ένα ισχυρό λόγο για όλα αυτά. Λέγεται, επίσης, πως η νέα πλατφόρμα MQB είναι πιο προηγμένη σε σχέση με τις παλιότερες και ότι επιτρέπει στους μηχανικούς να κατασκευάσουν μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του αυτοκινήτου.

Η station wagon έκδοση θα διατηρηθεί, μαζί με το Alltrack. Όσο για το sedan, αυτό μπορεί να αποκτήσει το στιλ ενός liftback, το οποίο έχουμε δει ήδη στο Arteon Coupé. Για την ιστορία, αξίζει να αναφέρουμε ότι το ηλεκτροκίνητο Passat θα έχει ως σχεδιαστική βάση το πρωτότυπο ID Vizzion, το οποίο παρουσιάστηκε το 2018. Από την άλλη πλευρά, η station wagon εκδοχή θα έχει ως πρότυπο το -επίσης- πρωτότυπο ID Space Vizzion. Μάλιστα, η Volkswagen υπόσχεται για λογαριασμό του αυτονομία έως και 700 χιλιομέτρων!