3 φωτογραφίες »

Το Skoda Kodiaq RS επέστρεψε κι εμείς το οδηγήσαμε!

Διαβάστηκε από 8417 αναγνώστες - 4/6/2021

Επέστρεψε «πεινασμένο»! Το επιβλητικό SUV των Τσέχων είναι και πάλι εδώ, με facelift σχεδίαση, βενζινοκινητήρα EA888 και 245 «πεινασμένους» ίππους. Η νέα Skoda Kodiaq RS προσφέρει και πάλι δυναμικές συμπεριφορές αλλά και λογικές καταναλώσεις.

 
 
Οι πιο αυστηρές νόρμες εκπομπών ρύπων σήμαναν το Σεπτέμβριο του 2020 το τέλος της Skoda Kodiaq RS με το δίλιτρο διπλοτούρμπινο TDI. Τώρα το ευμέγεθες SUV από την Τσεχία επέστρεψε. Όπως όλα τα Kodiaq από τον περασμένο Ιούλιο έχουν ανανεωμένη εμφάνιση, αλλά πάνω απ όλα με τον βενζινοκινητήρα EA888 του σύγχρονου Golf GTI κάτω από το μπροστινό καπό. Η τιμή θα μπορούσε κάλλιστα να αυξηθεί ελαφρώς. Ωστόσο, για να την πληροφορηθούμε, θα πρέπει να περιμένουμε έως το ερχόμενο φθινόπωρο, όταν το Kodiaq RS θα έρθει στην Ελλάδα.



Ο βενζινοκινητήρας των 2,0 λίτρων όχι μόνο ζυγίζει κατά 60 κιλά λιγότερο σε σχέση με τον TDI, αλλά η ισχύς του αυξήθηκε επίσης κατά 5 PS, φτάνοντας τα 245. Δυστυχώς, όμως, η Skoda δεν έχει αποκαλύψει ακόμη πώς επηρεάζονται οι επιδόσεις σε αριθμούς. Εμείς αναμένουμε, πάντως, ότι χρειάζονται γύρω στα έξι δευτερόλεπτα από στάση έως τα 100 km/h και πως η τελική ταχύτητα θα φτάνει τα 230 km/h. Κατά WLTP, η κατανάλωση θα πρέπει να κυμαίνεται στα εννέα λίτρα. Και αν ο οδηγός αλλάζει τις σχέσεις με πολύ ενθουσιασμό, τότε η τιμή της κατανάλωσης θα είναι σίγουρα διψήφια.

Η τετρακίνηση και το -επτά σχέσεων- DSG κιβώτιο συνεχίζουν να υφίστανται στο Kodiaq RS χωρίς επιπλέον χρέωση. Όσον αφορά τον τομέα της σχεδίασης, η Skoda εφοδίασε το facelift σπορ SUV με δικές του ποδιές. Τα υπόλοιπα αφορούν στα γνωστά χαρακτηριστικά των εκδόσεων RS: διακοσμητικά στοιχεία σε μαύρο χρώμα, ο ανακλαστήρας στον πίσω προφυλακτήρα, που διασχίζει το Kodiaq κατά πλάτος από άκρη σε άκρη, μεγάλες, μαύρες ζάντες (20 ιντσών), αλλά και το οικείο εσωτερικό σε μαύρο χρώμα με κόκκινες πινελιές και πλούσιο εξοπλισμό.



Στην μπροστινή σειρά θέσεων οδηγός και συνοδηγός κάθονται σε ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα σπορ καθίσματα, των οποίων τα πλευρικά «μάγουλα» τους συγκρατούν πολύ καλά. Ο οδηγός αντικρίζει άμεσα την πρώτη μεγάλη καινοτομία: το ψηφιακό cockpit των 10,25 ιντσών. Στο Sport-Kodiaq, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων ταιριάζει με τη σχεδίαση του εσωτερικού, όπου το κυρίαρχο χρώμα είναι φυσικά ένα σπορτίφ κόκκινο. Ως SUV με σπορτίφ φιλοδοξίες, το Kodiaq διαθέτει μια επιπλέον οθόνη. Αυτή δείχνει -όπως συνηθίζεται στα σπορτίφ αυτοκίνητα- ένα μεγάλο στροφόμετρο στη μέση. Και αυτό αρέσει σχεδόν σε όλους.

Συμπέρασμα
Το Skoda Kodiaq RS επέστρεψε στην facelift εκδοχή του, με την βενζινοκίνητη έκδοση και τον ΕΑ888, να είναι έτοιμο να εμπνεύσει τους θαυμαστές του, πιθανότατα ακόμα λίγο περισσότερο.

Advertisement