Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Το VW ID.2 είναι το μικρό SUV που θα στοιχίζει 20.000 ευρώ

Διαβάστηκε από 13799 αναγνώστες - 20/4/2021

Η VW θα συρρικνώσει το ID.4 και έτσι να φέρει στις αγορές ένα πιο προσιτό ηλεκτρικό SUV στο μέγεθος του T-Cross: το ID.2. Η AUTO BILD έχει τις πρώτες πληροφορίες.

Δεν είναι μυστικό ότι, η VW επιθυμεί να συνεχίσει να επεκτείνει την γκάμα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ID. Μάλιστα, υπάρχει χώρος πιο κάτω, ακόμη, για παράδειγμα, για το ID.2. Εφόσον η VW παραμείνει πιστή στην όνοματοδοσία της, θα πρόκειται για την SUV έκδοση του ID.1. Δεν είναι γνωστά πολλά για το αυτοκίνητο στη μορφή του T-Cross, ακόμη. Σύμφωνα με δημοσιεύματα των μέσων ενημέρωσης, αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά το 2023 και να κοστίζει λιγότερο από 20.000 ευρώ. Βάση θα μπορούσε να είναι μια μικρότερου μήκους έκδοση της πλατφόρμας MEB.

Το ID.2, θα μπορούσε να μοιάζει σχεδιαστικά με ένα μικρό ID.4, όπως δείχνει η εικονογράφηση της AUTO BILD. Φυσικά, το μικρό SUV είναι πολύ πιθανό να έχει τα δικά του στοιχεία. Σε αυτά περιλαμβάνονται κατά πάσα πιθανότητα η σχεδίαση των προβολέων. Η VW θα μπορούσε να τα μοιραστεί σύμφωνα με τη σύγχρονη τάση με τέτοιο τρόπο, ώστε τα φώτα ημέρας την ώρα, που ο ήλιος λάμπει ψηλά, να αποτελούνται από μια φωτιστική λωρίδα LED και ακόμα δύο ράβδους, τοποθετημένες η μία πάνω από την άλλη, στο πλάι. Οι υπόλοιποι προβολείς θα μπορούσαν να τοποθετηθούν, όπως στη βασική μορφή του πρωτοτύπου σχεδίου στις πλαϊνές αεροεισαγωγές.

Περαιτέρω χαρακτηριστικά του ID.4, όπως η βασική μορφή, η μεγάλη αεροεισαγωγή χαμηλά ή η κατασκευή κάποιων μερών στρώμα-στρώμα, θα μπορούσαν να υιοθετηθούν ένα προς ένα. Όπως συνηθίζεται στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα υπάρχει πολύ περισσότερος χώρος στο εσωτερικό του ID.2 σε σχέση με ένα όχημα παρόμοιων εξωτερικών διαστάσεων, που εφοδιάζεται με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Τίποτε δεν είναι ήδη γνωστό μέχρι στιγμής για τους κινητήρες και τους κινητήριους άξονες, αλλά η αρχική έκδοση θα είναι λογικά πισωκίνητη. Με έναν επιπλέον κινητήρα στον μπροστινό άξονα, θα ήταν επίσης εφικτή η μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς (4x4) για το μικρό SUV.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις