autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

AUDI SQ8

Διαβάστηκε από 5829 αναγνώστες - 6/2/2020

Προσοχή! Καταφθάνει ο προσωρινός αρχηγός της αγέλης των Q, μια που το φθινόπωρο θα υποδεχθούμε το RS Q8. Το SQ8 παραπέμπει ήδη εξ όψεως, με τη δυναμική γρίλια ενός πλαισίου, τις ευμεγέθεις εισαγωγές αέρα και τις ζάντες 21 ιντσών στον ηγέτη-ταύρο. Στο πίσω μέρος αυτού του SUV ο αεροδυναμικός διαχύτης με το μεταλλικό χρώμα και οι τέσσερις απολήξεις των εξατμίσεων προβάλλουν ένα ιδιαίτερα σπορτίφ ταλέντο. Κύριος υπεύθυνος γιΆ αυτό ο TDI κινητήρας κάτω από το μπροστινό καπό. Ο τετράλιτρος V8 αποδίδει, όπως και στο SQ7, ισχύ 435 PS και μέγιστη ροπή 900 Nm.



Μάλιστα, στο SQ8 ο TDI υποβοηθάται από μία γεννήτρια, η οποία κατά την επιβράδυνση του οχήματος ανακτά έως και 8 kW, εφοδιάζοντας το ηλεκτρικό σύστημα των 48V του SUV με ρεύμα και τροφοδοτώντας τον ηλεκτρικά λειτουργώντα συμπιεστή. Το ηλεκτρο-turbo ενεργοποιείται ήδη από τις χαμηλές ταχύτητες και καλύπτει το turbo lag του turbo των καυσερίων. Αυτό το σύστημα δείχνει πως λειτουργεί μια χαρά. Το mild hybrid σύστημα επιταχύνει το βαρύ (2,4 τόνοι) όγκο του SUV σε μόλις 4,8 δευτ. από στάση έως τα 100 km/h. Στα 250 km/h επεμβαίνει ο ηλεκτρονικός περιοριστής της ταχύτητας.



Στο εσωτερικό έχουν τοποθετηθεί κομψά σπορ καθίσματα, που θα είναι standard. Το ψηφιακό cockpit έχει στο SQ8 τη δυνατότητα να φέρνει μπροστά το στροφόμετρο. Τέλος, η τετραδιεύθυνση και η ηλεκτρομηχανική σταθεροποίηση κλίσεων (αμφότερα προαιρετικά) προσδίδουν στο SUV της Audi επιπλέον σπορ πνεύμα.

Συμπέρασμα
Με το V8 κάτω από το καπό και το… S αμάξωμα, το SQ8 μετατρέπεται σε μία τεράστια δύναμη. Κι όλ αυτά παρά τους 2,4 τόνους του βάρους του. Η κακή συνείδηση θα γίνει... καλύτερη από το υβριδικό σύστημα των 48 Volt. 
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει