Η Ford λανσάρει δύο και πλέον δεκαετίες μετά το νέο Ford Puma, αυτή τη φορά ως SUV και όχι ως κουπέ. Το μικρό της Ford έχει όλα τα φόντα για να καταφέρει να «επιβιώσει» στη ραγδαία αναπτυσσόμενη κατηγορία των mini SUV.
Όχι, δεν πρόκειται για τον διάδοχο του Ecosport, αλλά για το alter ego αυτού, η οποία βασίζεται στο Ford Fiesta και μας έρχεται με πληθώρα έξυπνων λύσεων. Το νέο Ford Puma, γιατί περί αυτού ο λόγος, το οποίο συνιστά τη νέα προσθήκη της Ford στη γκάμα των SUV αναμένεται να αποτελέσει σκληρό αντίπαλο για μοντέλα όπως το Renault Captur, το VW T-Cross, αλλά και το νέο Kia XCeed. Καιρός είναι όμως να γνωρίσουμε καλύτερα το νέο Ford Puma, το οποίο όπως προείπαμε θα φέρει το ίδιο όνομα με το μικρό κουπέ που είχε παρουσιάσει η Ford στα τέλη της δεκαετίας του 90.
Παίρνοντας ως βάση το Ford Fiesta και ενσωματώνοντας σε αυτό κάποια στιλιστικά στοιχεία, όπως είναι η μάσκα από το Kuga, αλλά και πολλές νέες σχεδιαστικές πινελιές, η Ford κατάφερε να δημιουργήσει ένα ελκυστικότατο σχεδιαστικά αυτοκίνητο. Το Ford Puma, το οποίο θα κατασκευάζεται στη Ρουμανία έχει μήκος 4,19 μέτρα (+14,5 εκ. σε σχέση με το Fiesta), πλάτος 1,80 μέτρα (+6 εκ.) ζυγίζει 1;2 τόνους, ενώ είναι και κατά 6 εκατοστά πιο ψηλό από το Fiesta. Η βασική έκδοση θα φέρει 16άρες ζάντες, ενώ η προσωρινή κορυφαία έκδοση St-Line θα εφοδιάζεται με 19άρες ζάντες. Το Puma θα διατίθεται και με διαφορετικού χρώματος οροφή κατόπιν παραγγελίας. Το Ford Puma θα διατίθεται όπως τα περισσότερα μοντέλα της κατηγορίας ως προσθιοκίνητο.