Το εσωτερικό του Ford Puma είναι σε μεγάλο ποσοστό ίδιο με αυτό του Fiesta, σε ό,τι αφορά στη σχεδίαση. Η διαφορά έγκειται στον εξοπλισμό, αλλά και στους διαθέσιμους χώρους, οι οποίοι είναι εύλογα μεγαλύτεροι τόσο μπροστά, όσο και πίσω. O χώρος για τα γόνατα είναι επαρκής, το ίδιο και ο αέρας για το κεφάλι (εκτός από την έκδοση με την πανοραμική οροφή), ενώ ο χώρος των αποσκευών είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία με 456 λίτρα.
Το ταμπλό είναι ψηφιακό με οθόνη 12,3 ιντσών (προαιρετικός εξοπλισμός στη έκδοση Titanium, βασικός στην ST-Line). Στις ακριβότερες εκδόσεις διαθέσιμο θα είναι το γνωστό από άλλα μοντέλα σύστημα Sync3 με φωνητική καθοδήγηση, το AppleCarplay και το Android.
Πολλά είναι και τα συστήματα ασφαλείας με τα οποία θα εξοπλίζεται το νέο Ford Puma. Προσαρμοζόμενο Tempomat, σύστημα προειδοποίησης βασιζόμενο στο cloud, το οποίο αναγνωρίζει έγκαιρα ατυχήματα, ακινητοποιημένα οχήματα, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος και προειδοποίησης για παράπλευρη κυκλοφορία.
Οι έξυπνες λύσεις
Το νέο Ford Puma εκτός όλων όσων προαναφέρθηκαν διαθέτει και δύο έξυπνες και άκρως πρακτικές λύσεις. Η μία αφορά στον έξτρα αποθηκευτικό χώρο «Megabox» έως 80 λίτρα κάτω από τον χώρο αποσκευών, εκεί όπου βρίσκεται συνήθως η ρεζέρβα δηλαδή. Στον εν λόγω χώρο μπορεί να αποθηκευθεί για παράδειγμα μια γλάστρα, ενώ αυτός μπορεί να πλυθεί κιόλας, καθώς διαθέτει τάπα απορροής. Η άλλη αφορά στα αποσπώμενα με φερμουάρ καλύμματα των θέσεων, τα οποία μπορούν να πλυθούν στο πλυντήριο και να χρησιμοποιηθούν εκ νέου ή να αντικατασταθούν με ένα άλλο σετ. Η Ford θα διαθέτει προς τούτο πληθώρα χρωμάτων και πιθανών συνδυασμών. Δύο απλές στη σύλληψη ιδέες, τις οποίες κανείς άλλος δεν είχε σκεφτεί όμως έως τώρα.
Κινητήρες
Κάτω από το καπό του προσθιοκίνητου Ford Puma θα φιλοξενείται ο γνωστός τρίκυλινδρος κινητήρας του 1,0 λίτρου, αλλά με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt. Με αυτό τον τρόπο δεν επιτυγχάνεται μόνο η μείωση της κατανάλωσης, αλλά και η προσωρινή αύξηση της ισχύος κατά 16 PS και 50 Nm. Η ισχύς ανέρχεται λοιπόν σε 155 ίππους. Το εν λόγω μοτέρ θα διατίθεται και χωρίς υβριδκό σύστημα, αποδίδοντας 125 ίππους όπως και το Fiesta. To νέο Ford Puma θα εφοδιάζεται αργότερα και με έναν EcoBlue-Turbodiesel 1,5 λίτρων και 125 ίππων. Και τα τρία μηχανικά σύνολα θα συνδυάζονται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. O Ecoboost των 125 ίππων μελλοντικά θα διατίθεται και με 7άρι DSG. Το Puma θα είναι διαθέσιμο από τον προσεχή Δεκέμβριο με τιμή εκκίνησης για τη Γερμανία τα 17.000 ευρώ.
Συμπέρασμα
Έξυπνη το δίχως άλλο ιδέα από την Ford να προσθέσει δίπλα στο EcoSport το Puma. Τα mini SUV είναι ούτως ή άλλως η τάση της εποχής. Η όμορφη σχεδίαση και οι έξυπνες ιδέες καθιστούν το Puma ως μια ελκυστική και ενδιαφέρουσα πρόταση στην κατηγορία.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr