Το νέο VW Amarok θα είναι ένα πραγματικό off road animal
4/5/2021
Η VW αποκάλυψε μια εικονογράφηση, που βρίσκεται πολύ κοντά στην πραγματικότητα, του επόμενου Amarok, το οποίο θα κυκλοφορήσει το 2022. Θα βασιστεί στο Ford Ranger και θα μπορούσε να εξασφαλίσει στο γερμανικό pick-up μια κορυφαία έκδοση στο στιλ του Raptor.
Η VW επιθυμεί να αναζωογονήσει την αγορά των pick-up από το 2022 και μετέπειτα με ένα νέο Amarok. Ο διάδοχος της σύγχρονης γενιάς φημολογείται έντονα ότι θα εξελιχθεί σε συνεργασία με τη Ford. Πιθανότατα λοιπόν, το νέο Amarok θα μοιραστεί την ίδια πλατφόρμα με το Ranger. Από τη μία πλευρά, αυτό εξοικονομεί κόστος, με δεδομένο ότι το νέο Amarok θα μπορούσε να ξεκινά με λιγότερα από 35.000 ευρώ. Από την άλλη πλευρά, θα ήταν επίσης δυνατή η κατασκευή μιας κορυφαίας εκτός δρόμου έκδοσης, όπως αυτή, που διαθέτει η Ford στο Ranger με το Raptor. Πριν από λίγες μέρες η VW δημοσίευσε μια νέα teaser εικόνα, που δείχνει το επόμενο Amarok ως ένα off roader, ντοπαρισμένο με… τεστοστερόνη να κλέβει σχεδόν την παράσταση από ένα Raptor.
Βαρούλκο με σχοινιά και LED προβολείς
Η εικονογράφηση της VW δείχνει ένα pick-up με πολλές ακμές και έντονα… αρσενικό προφίλ. Οι φαρδιοί θόλοι των τροχών σχεδόν καλύπτουν ένα πιο πλατύ μετατρόχιο. Σε αντίθεση με την πρώτη εικονογράφηση, που είναι ήδη ενός έτους, υπήρχε ένας βραχίονας στην επιφάνεια φόρτωσης, τον οποίο θα μπορούσε να… υιοθετήσει και το διάδοχο μοντέλο. Οι μέχρι στιγμής οπτικές πληροφορίες μάς κάνουν να προαισθανόμαστε ότι το επόμενο Amarok θα είναι λιγότερο ολοκληρωμένο και με πολύ πιο επιθετικό χαρακτήρα σε σχέση με τον προκάτοχό του.
Η AUTO BILD κοίταξε πίσω από το καμουφλάζ και δημιούργησε μια ρεαλιστική εικονογράφηση, που βασίζεται στο επίσημο teaser. Η πρόσφατα εκ νέου σχεδιασμένη πρόσοψη με το σύγχρονο σχεδιαστικό στιλ και τους χαμηλού ύψους προβολείς LED θεωρούνται κατά την άποψή μας στοιχεία, τα οποία έχουν πάρει ήδη την έγκριση. Το νέο Amarok θα διαθέτει επίσης προστασία του κάτω μέρους του πλαισίου μπροστά και θόλους για τους τροχούς σε άβαφο πλαστικό. Η δική μας εικονογράφηση δείχνει μία πρόσοψη με κυρίαρχη σχεδίαση, η οποία διατηρεί σε μεγάλο βαθμό το αλουμίνιο και τις πολλές αεροεισαγωγές, στοιχεία που θυμίζουν το SUV της VW "Atlas", που διατίθεται στη Βόρεια Αμερική. Η εικόνα μας δείχνει λιγότερο… πολεμική σε σχέση με την εικονογράφηση της VW.
Ένα Amarok R είναι τουλάχιστον θεωρητικά πιθανό
Το Amarok θα μπορούσε ως συνήθως, να βασίζεται σε ένα πλαίσιο τύπου «σκάλα». Το νέο μοντέλο της VW θα είναι πιθανότατα διαθέσιμο και πάλι σε διαφορετικές παραλλαγές καμπίνας, καθώς και με μετάδοση της κίνησης στους πίσω ή σε όλους τους τροχούς. Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, το pick-up από το Wolfsburg πιθανότατα θα τους μοιραστεί με την επόμενη γενιά του Ford Ranger. Για τον προκάτοχό του ήταν διαθέσιμοι στη Γερμανία μόνο πετρελαιοκινητήρες με έως και 258 PS. Στο διάδοχο Amarok, εκτός από τους diesel V6, θα μπορούσαν να είναι επίσης διαθέσιμοι turbo βενζινοκινητήρες.
Σύμφωνα με την αυστραλιανή διαδικτυακή πύλη "Carsales", το επόμενο Amarok δε θα… ηλεκτροδοτηθεί, ενώ αποκλείεται επίσης μία mild hybrid έκδοσή του. Αντί των παραπάνω φιλικών προς το περιβάλλον κινήσεων, η βάση του νέου Amarok, το Ford Ranger, θα μπορούσε, όμως, να δώσει τη δυνατότητα κατασκευής ενός cool κορυφαίου μοντέλου. Έτσι κι αλλιώς, η Ford πουλά στην Ευρώπη την «καυτή» έκδοση Raptor του σύγχρονου Ranger. Εφόσον ο διάδοχός του αποκτήσει επίσης μια έκδοση του είδους, τότε ένα εξαιρετικά ισχυρό Amarok R θα ήταν στην ουσία μια επιλογή για τη VW, με υπερυψωμένο πλαίσιο και έναν diesel κινητήρα 300 PS. Ωστόσο, είναι μάλλον απίθανο να γίνει πραγματικότητα ένα Amarok R. Στη νεώτερη εικονογράφηση, πάντως, θα άξιζε ένα Amarok R.
Συμπέρασμα
Με μια δυναμική εκτός δρόμου εικόνα το επόμενο Amarok θα είναι ακόμα πιο ανεξάρτητο. Πάντως, η συνεργασία με τη Ford είναι μια έξυπνη κίνηση. Σε τελική ανάλυση η εταιρεία, που εδρεύει στην Κολονία, έχει μεγάλη εμπειρία στα δρώμενα των pick-up και η κοινόχρηστη πλατφόρμα με τη VW θα εξοικονομήσει επίσης κόστος. Η «αρσενική» εικονογράφηση της VW μπορεί μεν να προκαλέσει την όρεξή σας για μια κορυφαία έκδοση στα μέτρα του Ranger, όμως, δυστυχώς, ειδικά στην προσπάθεια του περιορισμού του κόστους, ένα Amarok R είναι κάτι παραπάνω από απίθανο, δε.