Το πιο δημοφιλές SUV στον κόσμο έχει σαρώσει στις πωλήσεις. Θα το κοντράρει η νέα γενιά του;
Οι Ιάπωνες έχουν απορήσει με τους Ευρωπαίους, οι οποίοι πρώτα έκαναν στροφή στους πετρελαιοκινητήρες και ξαφνικά δεν τους θέλουν πια. ΓιΆ αυτό και η Honda αναγκάζεται να τους εγκαταλείψει, όπως ο πετρελαιοκινητήρας των 1,6 λίτρων, που τοποθετήθηκε στο facelift μοντέλο του 2015, μαζί με το αυτόματο κιβώτιο ZF. Το μερίδιο αγοράς του ντίζελ CR-V στη Γερμανία το 2017, εξακολουθεί να φθάνει το 44%, όμως πρόσφατα μειώθηκε, λόγω έλλειψης συμμόρφωσης με το πρότυπο Euro 6d Temp.
Συνεπώς, υπάρχει μόνο ένας κινητήρας για το νέο CR-V. Ο βενζινοκινητήρας turbo 1.5 λίτρων, κάνει την δουλειά του καλά, τραβά ικανοποιητικά και έχει ήσυχη λειτουργία, αλλά το αυτόματο κιβώτιο είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδυασμό με τετρακίνηση. Χάρη στην επαρκή ροπή, δεν συναντά δυσκολίες και αποτρέπει τον κινητήρα να ουρλιάζει σε κάθε πάτημα του δεξιού πεντάλ. Την απόλαυση στην οδήγηση, την αισθάνεται ο καθένας με διαφορετικό τρόπο, επομένως αν προτιμάτε να έχετε τα πάντα στα χέρια σας, επιλέξτε το μηχανικό κιβώτιο.
Τα πάντα στο CR-V γίνονται τόσο αβίαστα και άνετα. Το νέο σύστημα διεύθυνσης είναι εύκολο, αλλά όχι σκληρό. Το Honda είναι πρακτικό, ακολουθεί τον οδηγό με ακρίβεια και μόνο στις σφιχτές στροφές θα μεταφέρει αισθητή πίεση στους μπροστινούς τροχούς. Η ανάρτηση σιδερώνει και την παραμικρή ανωμαλία του οδοστρώματος, παρά τους τροχούς 19 ιντσών του αυτοκινήτου δοκιμής. Όσον αφορά το μενού της οθόνης αφής ψυχαγωγίας των 7 ιντσών, θα πρέπει να αφιερώσετε λίγο χρόνο για να ψάξετε τις επιμέρους λειτουργίες της, αλλά διαθέτει όλα όσα χρειάζεστε.
Μια δεύτερη οθόνη 7 ιντσών, αντικαθιστά τα συμβατικά όργανα. Η παιχνιδιάρικη οθόνη δείχνει tempo και ταχύτητα μόνο ψηφιακά και με γραφήματα. Το CR-V προφανώς προορίζεται ως οικογενειακό αυτοκίνητο, σχεδόν ως αντικαταστάτης ενός minivan. Η πρόσβαση στο εσωτερικό είναι εύκολη, κάθεστε καλά και έχετε αρκετό χώρο γύρω σας, ακόμα και στην πλάτη.
Παρόλο που το εξωτερικό μήκος παρέμεινε το ίδιο, στη δεύτερη σειρά υπάρχει πλέον 50 χιλιοστά μεγαλύτερος χώρος για τα πόδια, κάτι που μπορείτε να το αισθανθείτε. Το πορτπαγκάζ ήταν μεγαλύτερο, αλλά έχασε ελάχιστο όγκο. Τα πίσω καθίσματα διπλώνουν προς τα εμπρός με χειρολαβή και βυθίζονται σε αυτό. Προαιρετικά, το CR-V αναμένεται να έχει επτά θέσεις, με μια μικρή αδέξια λειτουργική δεύτερη σειρά καθισμάτων και μόνο σε τετρακίνητη έκδοση.
Συμπέρασμα: Τα πάντα είναι άψογα στο νέο CR-V. Είναι άνετο στην οδήγηση και ο χαρακτήρας του είναι ήρεμος και γρήγορος, χωρίς να είναι ταραχώδης. Όσοι λατρέουν την οικονομία καυσίμου, θα πρέπει να αποδεχθούν την απώλεια του ντίζελ, ή θα πρέπει να κάνουν υπομονή μέχρι το 2019, όταν και το CR-V θα έρθει ως υβριδικό.
Τι μας άρεσε και τι όχι: Στο εσωτερικό, το CR-V έχει αυξηθεί, με το εξωτερικό μηκος να παραμένει ίδιο. Είναι κρίμα που η Honda αναγκάστηκε να εγκαταλείψει το ντίζελ. Λάθος κίνηση η αντικατάσταση του εννιατάχυτου αυτόματου, από το CVT.