5 φωτογραφίες »

Audi Quattro πωλείται για 57.500 ευρώ! Τι ξεχωριστό έχει;

Διαβάστηκε από 1691 αναγνώστες - 28/1/2021

Το Audi Quattro είναι ένα από τα πιο θρυλικά μοντέλα της εταιρείας, και προκαλεί δέος στο πέρασμά του μέχρι σήμερα. Την ίδια άποψη φαίνεται πως είχε και ο Σεΐχης του Ομάν, αφού ήταν κάτοχος ενός βελτιωμένου Quattro, το οποίο πωλείται πλέον στο eBay για 57.500 ευρώ.

 
 

Τα μεταχειρισμένα με το μεγαλύτερο όφελος σήμερα

Θα μπορούσαμε να πούμε πως η συντριπτική πλειοψηφία των φίλων της αυτοκίνησης, νιώθουν δέος και ανατριχίλα όταν βλέπουν ένα Audi Quattro, πράγμα λογικό, αφού το μοντέλο άφησε εποχή στους αγώνες Ράλλυ. Για την ακρίβεια, ήταν το πρώτο αγωνιστικό που χρησιμοποίησε τετρακίνηση, μόλις οι κανονισμοί το επέτρεψαν. Για να γιορτάσει την μεγάλη επιτυχία στις ειδικές διαδρομές, η εταιρεία με τα 4 δαχτυλίδια αποφάσισε να ονομάζει ως «quattro» όλα τα μοντέλα της που είχαν κίνηση στους 4 τροχούς.
Στη Γερμανία, το αυτοκίνητο απέκτησε λόγω σεβασμού το προσωνύμιο «Ur-Quattro», δηλαδή «πρώτο Quattro». Εκτός από την δυναμική εμφάνιση, ιδιαίτερο highlight ήταν και ο χαρακτηριστικός ήχος του πεντακύλινδρου κινητήρα, ο οποίος ούρλιαζε όταν η βελόνα πλησίαζε την κόκκινη περιοχή του στροφομέτρου.
 


Ένα ιδιαίτερο Audi για έναν εραστή του στη Μέση Ανατολή
Ένα πολύ ειδικό Audi Quattro διατίθεται αυτόν τον καιρό προς πώληση στο eBay έναντι 57.500 ευρώ. Το λευκό αυτοκίνητο, σαφώς, είναι μία και μοναδική κατασκευή, που μετασκευάστηκε από ένα βελτιωτή για το Σεΐχη του Ομάν! Για την ακρίβεια, πρόκειται για μια πολύ φαρδιά έκδοση με ξεχωριστό body kit, αλλά και ένα ειδικά διαμορφωμένο εσωτερικό με λευκά καθίσματα και λευκό δέρμα. Σύμφωνα με την αγγελία, το αυτοκίνητο-βάση βγήκε από τη γραμμή παραγωγής το 1988. Τα χιλιόμετρα, που έχει ήδη διανύσει είναι 93.366, αριθμός λογικός για την ηλικία του μοντέλου. Βέβαια, και με την πρώτη ματιά, το αυτοκίνητο δείχνει πως είναι σε καλή κατάσταση ακόμη, όντας πολύ καλά συντηρημένο. Έτσι, είναι απολύτως… τίμια η αγγελία, που αναφέρει ότι αυτό το άγριο Audi ήταν πάντοτε… στεγνό και προστατευμένο σε έναν κλειστό χώρο.

Ο συνδυασμός ζαντών-ελαστικών δεν έχει καμία σχέση με το πρωτότυπο, αυθεντικό μοντέλο, αφού το συγκεκριμένο Audi εφοδιάζεται με φαρδιές ζάντες αλουμινίου της Azev, με το χαρακτηριστικό πεντάμπρατσο σχέδιο εποχής. Αντιθέτως, κάτω από το καπό, όλα φαίνεται πως έχουν παραμείνει τα ίδια: Η ισχύς είναι η εργοστασιακή, και πιο συγκεκριμένα 220 PS. Τα πρωτότυπα έγγραφά του, πάντως, είναι διαθέσιμα, αλλά σχετικά με το TÜV, δηλαδή το ΚΤΕΟ, δεν υπάρχουν πληροφορίες. Κάποια άλλα Audi Quattro ξεκινούν από τα 43.000 ευρώ στην αγορά των μεταχειρισμένων, επομένως και συγκριτικά με αυτά το Audi του σεΐχη είναι ακριβό. Ωστόσο, ο πωλητής δείχνει διατεθειμένος να διαπραγματευτεί, αφού ζητά προτάσεις τιμών στην αγγελία του.



Audi quattro: εντυπωσιακό, σπορτίφ, ισχυρό
Όταν κυκλοφόρησε το Audi Quattro το 1980, έκανε πολλά πράγματα διαφορετικά σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα. Το γερμανικό coupé δεν ήταν κλασικά κομψό, αλλά είχε χαρακτηριστική και εντυπωσιακή γραμμή. Επιπλέον, ήταν, χάρη στο σύστημα τετρακίνησης, μια πραγματική μηχανή οδήγησης. Τα όρια της φυσικής θα μπορούσαν ακόμα και να διερευνηθούν με αυτό το Audi, υπό την προϋπόθεση, φυσικά, ότι ο οδηγός έχει τις κατάλληλες δεξιότητες πίσω από το τιμόνι και… πάνω από τα πεντάλ.

Με βάση τα σημερινά δεδομένα, τα 200 PS (220 PS στην έκδοση με τον πεντακύλινδρο, 20βάλβιδο κινητήρα) δεν ακούγονται στις μέρες μας τόσο εντυπωσιακά, αλλά όταν πρωτοεμφανίστηκε το «πρώτο quattro» η συγκεκριμένη ισχύς ήταν μια ξεχωριστή δήλωση υπεροχής. Με αυτό το Audi ο οδηγός είχε έναν πολύ καλό τρόπο, για να… καθαρίσει την αριστερή λωρίδα του αυτοκινητόδρομου. Πάντως, ακόμα και σήμερα, ο σπρίντερ από το Ingolstadt παραμένει εξαιρετικά ακριβής στις γρήγορες στροφές.



Σίγουρα, το Audi Quattro έγινε ένας θρύλος στις πλαγιές αυτού του κόσμου με τη Michèle Mouton, τον Stig Blomqvist και τον Walter Röhrl πίσω από το τιμόνι του. Αλλά, τη βάση για αυτό την παρείχε το «πρώτο quattro». Έτσι, το μόνο, που χρειάζεται κανείς για το συγκεκριμένο Audi είναι ένα καλά… φουσκωμένο πορτοφόλι, ακόμα και μετά από την αγορά του, επειδή η δίψα του για βενζίνη μόνο περιορισμένη δεν είναι, όπως και το κόστος ανταλλακτικών, που κοστίζουν πολλά χρήματα.