autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Test μεταχειρισμένου: Diesel Ford Focus 2010-2018
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Test μεταχειρισμένου: Diesel Ford Focus 2010-2018

25/9/2024

Ο πετρελαιοκινητήρας δεν βγάζει προβλήματα, ο ιμάντας χρονισμού αλλάζει στις 180.000 χλμ.
Λίγες οι φθορές: Αμορτισέρ κυρίως στα station wagon, σπανίως μπεκ πετρελαίου.
Το εσωτερικό δεν φθείρεται εύκολα. Τα μοντέλα 2014-2018 είναι πιο μοντέρνα.
Το Ford Focus 2010-2018 είναι ευρύχωρο και σπορτίφ στο δρόμο.

Ο πετρελαιοκινητήρας δεν βγάζει προβλήματα, ο ιμάντας χρονισμού αλλάζει στις 180.000 χλμ

Το Ford Focus είναι ένα αυτοκίνητο που αποτελεί έναν από τους πρωταγωνιστές της κατηγορίας των μικρομεσαίων hatchbacks, κάτι που συνεχίζεται μέχρι και τη σημερινή, τέταρτη γενιά του αυτοκινήτου. Το ακριβώς προηγούμενο Focus, δηλαδή αυτό της τρίτης γενιάς που κατασκευάστηκε από το 2010 έως το 2018 παραμένει δημοφιλές για αγορά ως μεταχειρισμένο, και είναι διαθέσιμο τόσο με κινητήρες βενζίνης, όσο και με πετρελαίου.
Δοκιμάζουμε ένα μεταχειρισμένο Ford Focus επταετίας, το οποίο από το 2017 μέχρι τώρα έχει διανύσει 150.000 χιλιόμετρα, για να δούμε πόσο καλή επιλογή αποτελεί για αγορά.

Ώθηση στο συγκεκριμένο Ford Focus δίνει ο πετρελαιοκινητήρας TDCi Turatorq 1.500 κ.εκ, ο οποίος αποδίδει 120 άλογα, έχει ραφιναρισμένη λειτουργία και συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων. Κατά την οδήγηση τα μηχανικά σύνολα συνεργάζονται άψογα και λειτουργούν όπως θα έπρεπε, χωρίς «κενά» στην ισχύ. Το turbo lag στις χαμηλές στροφές είναι ελάχιστο και δεν ενοχλεί, ενώ οι αλλαγές σχέσεων γίνονται απροβλημάτιστα, με τον επιλογέα να έχει ακριβή αίσθηση.

Οι αναρτήσεις απορροφούν σωστά τις κακοτεχνίες του δρόμου και ταυτόχρονα έχουν την πρέπουσα ευχάριστα σφικτή αίσθηση που ενισχύει τη δυναμική οδική συμπεριφορά του Focus. Δεν ακούγονται τριγμοί και ενοχλητικοί ήχοι, ενώ το σύστημα διεύθυνσης διατηρεί την αμεσότητά του. Σε καλή κατάσταση βρίσκονται και τα φρένα, τα οποία είναι ισχυρά. Η μέση κατανάλωση που είδαμε κατά τη διάρκεια δοκιμής του μεταχειρισμένου Ford Focus παρέμεινε κάτω των 6 λτ/100 χλμ.

Οι Duratorq πετρελαιοκινητήρες που εφοδίασαν το Ford Focus 2010-2018, χωρητικότητας 1.5, 1.6 και 2 λίτρων, με την απόδοση να κυμαίνεται μεταξύ 95 και 185 άλογα, είναι αξιόπιστοι, μιας και δεν υπάρχουν εκτενείς αναφορές για βλάβες και ζημιές. Ο ιμάντας χρονισμού πρέπει να αντικαθιστάται κάθε 180.000 χιλιόμετρα, ούτως ώστε να διασφαλιστεί η μακροχρόνια «υγεία» του μοτέρ.

Λίγες οι φθορές: Αμορτισέρ κυρίως στα station wagon, σπανίως μπεκ πετρελαίου

Οι φθορές που μπορεί να βρείτε σε ένα μεταχειρισμένο diesel Ford Focus 2010-2018 είναι περιορισμένες, και συναντώνται σε μοντέλα που πλησιάζουν τα 200.000 χιλιόμετρα. Υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου μπορεί να χρειαστούν αντικατάσταση ή καθαρισμό τα μπεκ πετρελαίου, με το σύμπτωμα να είναι αρρυθμίες στον κινητήρα.

Επιπλέον, υπάρχει το ενδεχόμενο να εμφανίζουν φθορά τα αμορτισέρ και τα ελατήρια, κάτι που ισχύει κυρίως στα station wagon Focus, τα οποία συνήθως φορτώνονται παραπάνω από τους ιδιοκτήτες τους.

Το εσωτερικό δεν φθείρεται εύκολα. Τα μοντέλα 2014-2018 είναι πιο μοντέρνα

Το μεταχειρισμένο Ford Focus που δοκιμάζουμε εφοδιάζεται μεταξύ άλλων με θερμαινόμενα καθίσματα, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό και σύστημα πλοήγησης. Τα πάντα λειτουργούν χωρίς πρόβλημα, με τις επενδύσεις να μην εμφανίζουν σημάδια φθοράς και γρατζουνιές. Το δερμάτινο τιμόνι και ο επιλογέας ταχυτήτων δεν έχουν σημάδια από τη συνεχή επαφή με τα χέρια του οδηγού, ενώ άψογοι δείχνουν  και οι διακόπτες στο ταμπλό, στο τιμόνι και στην κεντρική κονσόλα, που δεν έχουν χάσει το χρώμα τους.
Σε αντίστοιχα καλή κατάσταση βρίσκονται και τα καθίσματα. Δεν υπάρχουν γρατζουνιές και πτυχές στις επενδύσεις τους, ενώ το αφρώδες υλικό διατηρεί το σχήμα του.

Τα ανανεωμένα Ford Focus τρίτης γενιάς, όπως αυτό που έχουμε στη διάθεσή μας, κατασκευάστηκαν από το 2014 μέχρι το 2018. Ο σχεδιασμός, τόσο του αμαξώματος όσο και της καμπίνας, είναι πιο μοντέρνος, ενώ στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει μια έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών.

Το Ford Focus 2010-2018 είναι ευρύχωρο και σπορτίφ στο δρόμο

Το Ford Focus διακρίνεται για τον οδηγοκεντρικό και δυναμικό χαρακτήρα στο δρόμο, κάτι που ισχύει και για την προηγούμενη, τρίτη γενιά του μοντέλου. Η ανάρτηση έχει ευχάριστα σφικτή αίσθηση, περιορίζοντας τις κλίσεις.

Το αυτοκίνητο έχει χώρους για 5 ενήλικες επιβάτες, ενώ το πορτ-μπαγκάζ έχει ωφέλιμο όγκο 363 λίτρα στην περίπτωση που το αυτοκίνητο έχει κιτ επισκευής, 316 λίτρα αν υπάρχει ρεζέρβα ανάγκης, και 277 λίτρα αν υπάρχει τροχός κανονικής διάστασης.


Συμπέρασμα: Το Ford Focus 2010-2018 αποτελεί μια καλή επιλογή για αγορά μεταχειρισμένου

Το Ford Focus τρίτης γενιάς, παραγωγής μεταξύ 2010 και 2018 αποτελεί μια αξιόλογη πρόταση στα μεταχειρισμένα, με τους κινητήρες να είναι αξιόπιστοι, τα μηχανικά μέρη και το εσωτερικό να μην εμφανίζουν φθορές και την ευρυχωρία να είναι αυξημένη.

Οι τιμές των μεταχειρισμένων Ford Focus 2010-2018 διαμορφώνονται ως εξής, με τον μέσο όρο για κάθε χρονιά να εξαρτάται από τα διαθέσιμα οχήματα και τις εκδόσεις κινητήρα και εξοπλισμού αλλά και των διανυθέντων χιλιομέτρων του εκάστοτε μοντέλου.
Χρονολογία μοντέλου Μέσος όρος τιμής μεταχειρισμένου
Ford Focus 2011 8.000 ευρώ
Ford Focus 2012 9.000 ευρώ
Ford Focus 2013 9.000 ευρώ
Ford Focus 2014 9.400 ευρώ
Ford Focus 2015 11.200 ευρώ
Ford Focus 2016 11.900 ευρώ
Ford Focus 2017 12.800 ευρώ
Ford Focus 2018 14.000 ευρώ

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε