4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Μήπως να μην αγοράσεις μεταχειρισμένο Subaru Forester IV Diesel?
Διαβάστηκε από 8728 αναγνώστες - 1/7/2022
Στην τέταρτη γενιά του Forester έκανε για τελευταία φορά την εμφάνιση του ο diesel κινητήρα της Subaru. Αξίζει άραγε η επιλογή του σαν μεταχειρισμένο από 17.000 ευρώ ή θα πληρώσεις το κούκο αηδόνι?
Με την κατακόρυφη αύξηση στη ζήτηση και στη δημοφιλία των diesel κινητήρων την προηγούμενη δεκαετία, το τμήμα αυτοκινήτου του βιομηχανικού ομίλου Fuji Heavy της Ιαπωνίας γνωστό στο ευρύ κοινό ως Subaru, άκουσε τις επιθυμίες του καταναλωτικού της κοινού και το 2008 παρουσίασε για πρώτη φορά, τον δικό της αναπτυγμένο, turbo diesel κινητήρα με 147 ίππους. Η φιλοσοφία του κινητήρα ακολουθεί το σχεδιασμό της Subaru στους κινητήρες μιας και πρόκειται για τύπου boxer, με τους κυλίνδρους να βρίσκονται αντικριστά και να κινούνται δεξιά- αριστερά αντί για πάνω-κάτω όπως στους κλασικούς κινητήρες.
Κακή εκκίνηση
Με τη Subaru να έχει εμπειρία πάνω από 50 χρόνια στην κατασκευή boxer κινητήρων και πάνω από 30 σε turbo boxer, πιστεύαμε ότι η δημιουργία ενός πετρελαιοκίνητου turbo boxer κινητήρα από την Ιαπωνική εταιρία θα ήταν εύκολη υπόθεση. Δυστυχώς αποδείχτηκε το ακριβώς αντίθετο.
Από την πρώτη στιγμή της κυκλοφορίας του εμφανίστηκαν αρκετά σοβαρά προβλήματα με το πιο σημαντικό να είναι το σπάσιμο του στροφάλου. Η αντίδραση της Subaru, αν και σχετικά καθυστερημένη, ήρθε με επιπλέον εγγύηση και οι μηχανικοί της Ιαπωνικής εταιρίας μετά από το «εικονικό» χαρακίρι που έκαναν, έπεσαν με τα μούρα στην επίλυση του προβλήματος.
Τεχνικά χαρακτηριστικά* | SUBARU FORESTER 2,0 D |
---|---|
Κινητήρας | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1,995 |
Κύλινδροι/Βαλβίδες | 4/16 |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός πολλαπλών σημείων πετρέλαιο |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 147/3,600 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 350/1.600 |
Eπιδόσεις | |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,9 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 190 |
Βάρος με οδηγό (κιλά) | 1.562 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | |
Μέση εργοστασιακή WLTP | 7,5 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP | 148 |
Ρεζερβουάρ (λτ.) | 60 |
Χώρος αποσκευών (λίτρα) | 505-1557 |
Μ / Π / Υ (Διαστάσεις) | 4610/1795/1735 |
Μέχρι το 2013 όπου και εμφανίστηκε η τέταρτη γενιά του Forester, τα σοβαρά προβλήματα είχαν μειωθεί αλλά δυστυχώς δεν είχαν εξαλειφθεί. Η γενική ευαισθησία που παρατηρείται στον κινητήρα και η δυσανεξία που παρουσιάζει έντονα στις κοντινές διαδρομές ακόμα προβληματίζει. ...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε |