autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Test μεταχειρισμένου: Renault Arkana 2021-2023
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Test μεταχειρισμένου: Renault Arkana 2021-2023

28/11/2024

Οι κινητήρες είναι αξιόπιστοι, μπορεί να εμφανιστεί βλάβη στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Μηχανικά μέρη χωρίς φθορές, εμφανίζονται προβλήματα λογισμικού στο σύστημα φόρτισης.
Μετά από 105.000 χλμ το εσωτερικό βρίσκεται σε καλή κατάσταση.
Πίσω θα κάτσουν άνετα ενήλικες μέχρι 1,80 ύψος, ο βασικός εξοπλισμός είναι καλός.

Οι κινητήρες είναι αξιόπιστοι, μπορεί να εμφανιστεί βλάβη στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη

Το Renault Arkana έκανε το ντεμπούτο του το 2021 ως το coupe-SUV της γαλλικής εταιρείας, με εμφάνιση που είναι δυναμική και ταυτόχρονα κομψή, ενώ ανανεώθηκε πρόσφατα στα σημεία. Πλέον τα πρώτα μοντέλα κάνουν την εμφάνισή τους στην αγορά μεταχειρισμένων, κάτι που καθιστά το Arkana έναν υποψήφιο για αγορά για κάποιον που θέλει ένα «φρέσκο» SUV με κεκλιμένη οροφή και design που παραπέμπει σε coupe αμαξώματα. Για να δούμε πόσο καλό είναι με το πέρασμα των ετών, δοκιμάζουμε ένα μεταχειρισμένο Renault Arkana με 140 άλογα, που έχει διανύσει 105.000 χιλιόμετρα μέσα σε 2 χρόνια.

Ώθηση στο συγκεκριμένο μοντέλο δίνει ο turbo βενζινοκινητήρας 1,3 λίτρων που αποδίδει 140 άλογα και 260 Nm ροπή, με την ισχύ να περνά στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, που η Renault ονομάζει EDC.
Κατά τον οπτικό έλεγχο δεν παρατηρήσαμε διαρροές λιπαντικών από τα μηχανικά μέρη, ενώ όταν οδηγήσαμε το αυτοκίνητο τα πάντα λειτουργούσαν αρμονικά μεταξύ τους. Η γκάμα κινητήρων του Renault Arkana περιλαμβάνει τον προαναφερθέντα κινητήρα 1,3 λίτρων,  με απόδοση 140 ή 160 άλογα, καθώς και την full υβριδική έκδοση E-Tech που συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων με δύο ηλεκτροκινητήρες, με τη συνολική απόδοση να είναι 145 άλογα. Τα μοτέρ είναι αξιόπιστα, αφού δεν υπάρχουν εκτεταμένες αναφορές για βλάβες και ζημιές.

Έχουν υπάρξει ωστόσο περιπτώσεις όπου το κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη είναι θορυβώδες στη λειτουργία του, ή καθυστερεί στις αλλαγές. Σε αυτή την περίπτωση, χρειάζεται έλεγχος από έμπειρο μηχανικό, μιας και πιθανόν μπορεί να χρειαστεί αλλαγή κάποιο ακριβό εξάρτημα.

Μηχανικά μέρη χωρίς φθορές, εμφανίζονται προβλήματα λογισμικού στο σύστημα φόρτισης

Τα μηχανικά μέρη του Renault Arkana διατηρούνται σε καλή κατάσταση, παρά τα 105.000 χιλιόμετρα που έχει διανύσει το αυτοκίνητο. Δεν υπάρχουν αναφορές για πρόωρες φθορές στα φρένα και στην ανάρτηση, κάτι που επαληθεύτηκε και στη δοκιμή του μεταχειρισμένου μοντέλου. Το μόνο που μπορεί να παρατηρηθεί, σύμφωνα με ιδιοκτήτες, είναι προβλήματα στη φόρτιση των μπαταριών στα υβριδικά Arkana, που έχουν να κάνουν με σφάλματα στο λογισμικό του συστήματος φόρτισης.

Μετά από 105.000 χλμ το εσωτερικό βρίσκεται σε καλή κατάσταση

Η καμπίνα του μεταχειρισμένου Renault Arkana που είχαμε στη διάθεσή μας δεν εμφανίζει σημάδια φθοράς. Οι επενδύσεις δεν έχουν γρατζουνιές και σημάδια από τη χρήση, ενώ οι διακόπτες στο τιμόνι και στο ταμπλό δεν έχουν χάσει το χρώμα τους. Το ίδιο ισχύει και για το στεφάνι του τιμονιού, καθώς και για τον επιλογέα ταχυτήτων, αμφότερα με δερμάτινη επένδυση.

Οι ταπετσαρίες και το αφρώδες υλικό των καθισμάτων δεν έχουν σημάδια «κόπωσης» από τα χιλιόμετρα. Ο standard εξοπλισμός περιλαμβάνει αυτόματο κλιματισμό, LED φώτα, έγχρωμη οθόνη αφής για το infotainment και σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, με κάρτα. Όλα λειτουργούν όπως θα έπρεπε, αν και υπάρχουν «παράπονα» ιδιοκτητών σχετικά με κολλήματα στο σύστημα πολυμέσων. Επίσης, περιστασιακά μπορεί να ακουστούν τριγμοί στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Πίσω θα κάτσουν άνετα ενήλικες μέχρι 1,80 ύψος, ο βασικός εξοπλισμός είναι καλός

Το Renault Arkana είναι ένα αυτοκίνητο που «παντρεύει» έντεχνα το design των SUV με αυτό των coupe αμαξωμάτων. Χάρη στα ψηλά καθίσματα και στην αυξημένη απόσταση από το έδαφος έχετε καλή περιμετρική θέα, με τις εμπρός θέσεις να είναι γενναιόδωρες χωροταξικά. Παρά την κεκλιμένη οροφή, στο πίσω κάθισμα θα καθίσουν απροβλημάτιστα ενήλικες ύψους έως 1,80 μέτρων. Το πορτ-μπαγκάζ έχει ωφέλιμο όγκο 513 λίτρα στα «απλά» βενζινοκίνητα Arkana και 480 λίτρα στο E-Tech hybrid.

Μέχρι την ανανέωση του γαλλικού μοντέλου που έγινε στα τέλη του 2023, τα πακέτα εξοπλισμού στην Ευρώπη (αναλόγως της αγοράς) ήταν τα Zen, Equilibre, Techno, Intens, RS Line, RS Line Fast Track και E-Tech engineered. Όπως αναφέραμε, ακόμα και η βασική έκδοση έχει καλό εξοπλισμό, με keyless σύστημα εισόδου, ζάντες αλουμινίου, αυτόματο κλιματισμό, LED φώτα και σύστημα infotainment.


Καλό ως μεταχειρισμένο το Renault Arkana, με μικρές ατέλειες

Συνοψίζοντας, το Renault Arkana είναι μια ενδιαφέρουσα επιλογή για κάποιον που θέλει ένα SUV με πιο δυναμικό design. Οι κινητήρες είναι αξιόπιστοι, και οι ατέλειες που έχει το αυτοκίνητο είναι λίγες. Ένας ενδελεχής έλεγχος πριν από την αγορά θα σας προφυλάξει από μελλοντικές «εκπλήξεις».

Οι τιμές των μεταχειρισμένων Renault Arkana 2021-2023 διαμορφώνονται ως εξής, με τον μέσο όρο για κάθε χρονιά να εξαρτάται από τα διαθέσιμα οχήματα και τις εκδόσεις κινητήρα και εξοπλισμού αλλά και των διανυθέντων χιλιομέτρων του εκάστοτε μοντέλου.
Χρονολογία Μοντέλου Μέσος όρος τιμής μεταχειρισμένου
Renault Arkana 2021 25.000 ευρώ
Renault Arkana 2022 25.000 ευρώ
Renault Arkana 2023 26.700 ευρώ

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε