autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
3 φωτογραφίες »

Ο μικρός περιβαλλοντικός άγγελος

14/12/2017

Το μικρό Toyota έχει 7 αερόσακους, 2 κινητήρες και μια αδυναμία. Εμφανίζει σκουριά πιο γρήγορα από το μέσο όρο.

Ποιος άλλος θα μπορούσε να σκεφτεί να φέρει την υβριδική τεχνολογία στην μικρή κατηγορία; Μα φυσικά η Toyota! Από τα μέσα του 2012, η Τρίτη γενιά του δημοφιλούς μικρού προσφέρεται και σε υβριδική έκδοση. Σχεδόν τα μισά Yaris που κυκλοφορούν στους δρόμους της Ευρώπης φέρουν την επαναστατική τεχνολογία.


Το λευκό Yaris της δοκιμής είχε κάτι παραπάνω από 90,000χλμ. και ήταν σε πολύ καλή κατάσταση με ενημερωμένο το βιβλίο σέρβις προσεγμένο και «καθαρό» ήταν μια πραγματικά καλή επιλογή για την δοκιμή μας. Το χρώμα του ήταν σαν καινούργιο, χωρίς γρατζουνιές ή βαψίματα.  


Κάτω από το όμορφο περιτύλιγμα υπάρχει δυστυχώς σκουριά, όπως άλλωστε και στις προηγούμενες γενιές του best seller. Στο άσπρο της δοκιμής είναι πιο ευδιάκριτη αλλά σίγουρα δεν επηρεάζει την καλή συμπεριφορά του αυτοκίνητου αφού είναι επιφανειακή και  «ακίνδυνη».


Δεν είναι κάτι καινούργιο, πριν μερικά χρόνια ο γερμανικός TUV είχε αρνηθεί να δώσει πιστοποιητικό σε ένα Yaris λόγω σκουριάς και το θέμα τότε είχε πάρει διαστάσεις. Στη δοκιμή μακράς διαρκείας των 100,000 χλμ του Auto Bild αποδείχθηκε διάτρητο το Yaris και από τον 2ο κιόλας χρόνο κυκλοφορίας παρουσίασε σκουριά σε κάποια σημεία του προφυλακτήρα και στα μπροστινά φρένα. Βέβαια εκτός από αυτό δεν επισημάνθηκε κάτι άλλο. Οικονομικό σε κατανάλωση και ευκολοδήγητο χρειαζόταν μόνο το ετήσιο ή κάθε 15,000 προγραμματισμένο service.


Οι χώροι του Yaris Hybrid δεν διαφοροποιούνται σε σχέση με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις και έτσι, το μοντέλο της Toyota  προσφέρει από τους μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες στη μικρή κατηγορία, όντας σε θέση να φιλοξενήσει ακόμη και 5 ενήλικες στο εσωτερικό του. Παράλληλα, στα πλεονεκτήματα του μοντέλου παραμένει το πορτ-μπαγκάζ, το οποίο διαθέτει αναλλοίωτη χωρητικότητα 286 λτ. σε σχέση με τις μη υβριδικές εκδόσεις, λόγω της τοποθέτησης των μπαταριών κάτω από το πίσω κάθισμα.


Η μοναδική ένσταση μας είναι η σκληρή ανάρτηση που δίνει όμως καλά οδηγικά χαρακτηριστικά στο βαρύτερο λόγω μπαταριών Yaris. Χάνει σε άνεση, αντισταθμίζει όμως το αυξημένο βάρος. Η ανανεωμένη έκδοση που κυκλοφόρησε το 2014 ήταν σημαντικά βελτιωμένη στο συγκεκριμένο τομέα. Τα πρώτα μοντέλα επηρεάστηκαν από το φιάσκο των αερόσακων της εταιρείας Takata που οδήγησε σε τεράστιες ανακλήσεις αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο. Κατά την ανάκληση, ελέω αερόσακων, ελέγχθηκαν και τα φρένα στον πίσω άξονα. Το κυριότερο όμως «πρόβλημα» του Yaris που όταν επιβραδύνει φορτίζει την μπαταρία του είναι ότι σκουριάζει. 


 
Τεχνικά χαρακτηριστικα Toyota Yaris Hybrid Club
Κινητήρας Τετρακύλινδρος + ηλεκτροκινητήρας
Μέγεθος 1497 κεκ
Ιπποδύναμη(συνολική) 100
Ροπή βενζίνης/ ηλεκτροκινητήρα 111/169 Nm
Τελική ταχύτητα 165 χλμ./ ώρα
0-100 11,9 δλ
Μετάδοση Μπροστά
Κιβώτιο Αυτόματο
Δοχείου καυσίσμου 36 λτ
Χώρος αποσκευών 286–856 λτ
Διαστάσεις 3905/1675/1510 χλστ
Βάρος(άδειο) 1116

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις