Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
9 φωτογραφίες »

Μεταχειρισμένο Renault Zoe: Test στο best seller ηλεκτρικό της Ευρώπης

18/3/2021

Το Renault Zoe είναι ένα μικρό, μοντέρνο ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Πώς αποδίδει ως μεταχειρισμένο; Δοκιμάζουμε ένα μοντέλο επταετίας και σας παρουσιάζουμε όσα πρέπει να ξέρετε.

Η εικόνα από το δρόμο δεν είναι παραπλανητική: το Renault Zoe, το best-seller της Ευρώπης στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, γίνεται όλο και πιο δημοφιλές και στη Γερμανία. Τον Οκτώβριο του 2020 καταγράφηκαν στη χώρα περισσότερα από 5.000 νέα Zoe, δηλαδή περισσότερα οχήματα, για παράδειγμα, ακόμα κι από αυτά της Mercedes A-Class ή του VW Tiguan. Μάλιστα, κατατάχθηκε στην 7η θέση της λίστας των μοντέλων με όλων των ειδών κινητήρες. Από την αρχή του 2020 έως σήμερα έχουν πωληθεί στη Γερμανία περισσότερες από 20.000 μονάδες του, χάρη, κυρίως, στην αυξημένη πριμοδότηση της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων στη χώρα. Αλλά και επειδή το Renault Zoe είναι ένα μικρό, πρακτικό μοντέλο πόλης.
 


Πάνω από όλα, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, που χρησιμοποιείται πολύ συχνά σε αστικές μετακινήσεις, κυρίως, για τη μετάβαση προς και από τη δουλειά, το μεταχειρισμένο Renault Zoe, το οποίο κατασκευάστηκε το 2013, έχει πραγματική αυτονομία περίπου 150 χιλιομέτρων (ανάλογα με το στιλ οδήγησης), αλλά δεν αρκεί για μεγάλα ταξίδια. Ένα wall box θα έπρεπε επίσης να είναι διαθέσιμο στο σπίτι του ενδιαφερόμενου αγοραστή για αρκετά γρήγορες φορτίσεις. Η γρήγορη επιτάχυνση, ο καλός χώρος μπροστά και τα λίγα χιλιόμετρα, που έχουν ήδη διανυθεί (μόλις 33.000), «μιλούν» για αυτό το πεντάθυρο μοντέλο, ισχύος 88 PS. Από τις φωτογραφίες, πάντως, δεν παρατηρούνται σοβαρά ελαττώματα.

Αλλωστε, το συγκεκριμένο Zoe προέρχεται από πρώτο χέρι και, σύμφωνα με την αγγελία, έχει λευκό… ποινικό μητρώο σε ό,τι αφορά τα ατυχήματα, ωστόσο δεν έχει συντηρηθεί με βάση το βιβλίο των service. Επιπλέον, με πρόσφατα ανανεωμένο πιστοποιητικό ελέγχου από το γερμανικό Κ.Τ.Ε.Ο. (TÜV), κοστίζει μόλις 6.312 ευρώ στην γερμανική αγορά, που αποτελεί μία πολύ ενδιαφέρουσα τιμή, αν λάβουμε υπόψη μας (και) τον πλούσιο εξοπλισμό του, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ζάντες αλουμινίου στο -μαύρο- χρώμα του αυτοκινήτου, αυτόματο σύστημα κλιματισμού και σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης. Στα έως τώρα έξοδα οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές θα πρέπει να συνυπολογίσουν επίσης αυτά της ενοικίασης μπαταρίας των 22 kWh, η οποία μπορεί επίσης να αγοραστεί κιόλας.


 
Χαμηλά έξοδα συντήρησης και σταθερές μπαταρίες
Όπως έδειξε η δοκιμή διαρκείας της πρώτης σειράς (Q210) του Zoe από την AUTO BILD το 2016, οι οδηγοί του σπάνια υποχρεώνονται να επισκεφθούν το συνεργείο: Μία φορά το χρόνο είναι αρκετή, και αυτή για όχι κάτι περισσότερο από έναν εντατικό έλεγχο. Μετά από σχεδόν 25.000 χιλιόμετρα, τα φρένα ήταν καλά ακόμη, όπως αναμενόταν, ενώ επίσης δε χρειάζονταν νέα ελαστικά. Αξίζει να αναφερθεί πως ένας αναγνώστης της AUTO BILD, που κάλυψε περισσότερα από 200.000 χιλιόμετρα με το Zoe του, αναφέρθηκε στις εξαιρετικά ανθεκτικές μπαταρίες, αλλά και στο… λεπτό φάκελο του λογαριασμού, που έλαβε.
 
Φυσικά, από το Zoe δε θα μπορούσαν να λείπουν μερικές, έστω μικρές, αδυναμίες. Για παράδειγμα, οι μπαταρίες, οι οποίες είναι βυθισμένες στο πάτωμα του οχήματος, δημιουργούν στο χώρο αποσκευών ένα εξόγκωμα, ύψους 21 εκατοστών, που εμποδίζει τη δημιουργία μιας επίπεδης επιφάνειας φόρτωσης. Επιπλέον, η πίσω σειρά καθισμάτων δεν είναι διαιρούμενα αναδιπλούμενη…


 
Στην ελληνική αγορά, αν και δύσκολο, μπορεί κανείς να βρει ένα μεταχειρισμένο Renault Zoe ίδια ηλικίας σε τιμή περίπου 10.000 ευρώ, με λιγότερη βέβεαια ιπποδύναμη από το μοντέλο του test.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις