autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Test μεταχειρισμένου: Suzuki Swift 2016-2023
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Test μεταχειρισμένου: Suzuki Swift 2016-2023

22/1/2025

Αξιόπιστοι κινητήρες, ο ατμοσφαιρικός των 90 ίππων «τραβάει» στις υψηλές στροφές.
Μετά από 90.000 χιλιόμετρα έχουν φθορά οι πλάτες στα καθίσματα.
Χωρίς πρόωρες φθορές στα μηχανικά μέρη, «κουράζονται» τα αμορτισέρ του πορτ-μπαγκάζ.
Καίει γύρω στα 6 λτ/100 χλμ, είναι ευέλικτο στην πόλη και πορτ-μπαγκάζ 265 λτ.

Αξιόπιστοι κινητήρες, ο ατμοσφαιρικός των 90 ίππων «τραβάει» στις υψηλές στροφές

Το Suzuki Swift είναι ένα αρκετά δημοφιλής εκπρόσωπος της μικρής κατηγορίας, και η τελευταία γενιά έκανε το ντεμπούτο της το 2024.
Η τελευταία γενιά του Suzuki Swift έκανε το ντεμπούτο της το 2024, ενώ η ακριβώς προηγούμενη κατασκευάστηκε από το 2016 έως το 2023. Δεδομένου ότι ακόμα και τα πρώτα από τα συγκεκριμένα Swift δεν έχουν συμπληρώσει 10 χρόνια κυκλοφορίας, έχει ενδιαφέρον να δούμε πόσο καλή επιλογή αποτελεί το συγκεκριμένο αυτοκίνητο για κάποιον που θέλει να αγοράσει ένα «φρέσκο» μεταχειρισμένο.

Στα χέρια μας έχουμε ένα Suzuki Swift του 2018, το οποίο έχει διανύσει 90.000 χιλιόμετρα και εφοδιάζεται με το ατμοσφαιρικό μοτέρ βενζίνης 1,2 λίτρων που ονομάζεται Dualjet και αποδίδει 90 άλογα και 120 Nm ροπή. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς, με το κιβώτιο ταχυτήτων να είναι τεχνολογίας CVT, διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης.

Κατά τον οπτικό έλεγχο του αυτοκινήτου δεν παρατηρήθηκαν διαρροές λιπαντικών από τα μηχανικά μέρη, ενώ οδηγώντας το Swift διαπιστώσαμε πως όλα λειτουργούν όπως θα έπρεπε. Δεν παράγονται θόρυβοι από την ανάρτηση, το σύστημα διεύθυνσης δεν εμφανίζει κενά, ενώ ο κινητήρας δεν έχει δυσλειτουργίες. Η ατμοσφαιρική «φύση» του μοτέρ σημαίνει πως θα αν θέλετε να επιταχύνετε γρήγορα θα πρέπει να κινηθείτε με αυξημένες στροφές, ενώ το CVT κιβώτιο έχει ως χαρακτηριστικό την ελαφρώς «λαστιχένια» αίσθηση κατά την απότομη επιτάχυνση, ένα γνώρισμα που είναι γενικό στα σασμάν αυτής της τεχνολογίας.

Οι προδιαγραφές ρύπων εναρμονίζονται με το πρότυπο Euro 6d Temp. Μέχρι το 2020, η γκάμα κινητήρων αποτελούταν από το ατμοσφαιρικό μοτέρ των 90 ίππων και από τον Boosterjet κινητήρα 1 λίτρου που είναι turbo και έχει 111 άλογα. Το συγκεκριμένο μοτέρ είναι πιο γρήγορο και πιο «γεμάτο» στις χαμηλές στροφές, λόγω υπερτροφοδότησης. Από το 2020 και έπειτα, αμφότεροι οι κινητήρες έδωσαν τη θέση τους στον τον ήπια υβριδικό ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,2 λίτρων με απόδοση 83 ίππους.

Δεν υπάρχουν αναφορές για εκτεταμένες βλάβες και προβλήματα στα μηχανικά μέρη του Suzuki Swift 2016-2013, κάτι που δείχνει πως οι κινητήρες είναι αξιόπιστοι.

Μετά από 90.000 χιλιόμετρα έχουν φθορά οι πλάτες στα καθίσματα

Το Suzuki Swift που δοκιμάζουμε ως μεταχειρισμένο είναι εφοδιασμένο με εμπρός θερμαινόμενα καθίσματα, έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών για το σύστημα infotainment, που ενσωματώνει σύστημα πλοήγησης, air condition, καθώς και εργοστασιακή camera οπισθοπορείας. Τα πάντα δουλεύουν απροβλημάτιστα.

Το εσωτερικό του Suzuki Swift διατηρείται σε καλή κατάσταση, με το μόνο που να έχει σημάδια φθοράς να είναι το ύφασμα στην ταπετσαρία των εμπρός καθισμάτων, και πιο συγκεκριμένα στις πλάτες. Πέραν τούτου δεν παρατηρούνται γρατζουνιές και αμυχές στις πλαστικές επενδύσεις, ενώ το αφρώδες υλικό των καθισμάτων διατηρεί σωστά τη φόρμα του. Επιπλέον, το στεφάνι του τιμονιού δεν έχει «γυαλίσει» από τη χρήση, κάτι που ισχύει και για τους διακόπτες στο ταμπλό, στις πόρτες και στο τιμόνι.

Χωρίς πρόωρες φθορές στα μηχανικά μέρη, «κουράζονται» τα αμορτισέρ του πορτ-μπαγκάζ

Τα μηχανικά μέρη του μεταχειρισμένου Suzuki Swift που έχουμε στη διάθεσή μας δεν εμφανίζουν σημάδια «κόπωσης», κάτι που επαληθεύεται και από τις αναφορές ιδιοκτητών. Μόνο τα αμορτισέρ που κρατούν την πόρτα του χώρου αποσκευών έχουν φθορά και χρειάζονται αντικατάσταση, ωστόσο αυτά δεν κοστίζουν ακριβά.

Καίει γύρω στα 6 λτ/100 χλμ, είναι ευέλικτο στην πόλη και πορτ-μπαγκάζ 265 λτ

Το 1.200αρι Suzuki Swift με τα 90 άλογα και CVT κιβώτιο ταχυτήτων που είχαμε στη διάθεσή μας ως μεταχειρισμένο έδειξε μέση κατανάλωση 6,2 λτ/100 χλμ κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας. Γενικά το συγκεκριμένο σασμάν αυξάνει την κατανάλωση κατά 0,5 λτ/100 χλμ σε σύγκριση με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Οι μικρές διαστάσεις του αυτοκινήτου, σε συνδυασμό με το τιμόνι που «κόβει» πολύ, καθιστούν το Suzuki Swift 2016-2023 έναν πολύ καλό σύμμαχο για τις αστικές μετακινήσεις, με «όπλο» την ευελιξία. Στον τομέα των χώρων, στο αυτοκίνητο θα ταξιδέψουν απροβλημάτιστα 4 ενήλικες επιβάτες. Στο πίσω κάθισμα θα φιλοξενηθούν άτομα με ύψος 1,82 μέτρων. Ο χώρος αποσκευών έχει ωφέλιμο όγκο 265 λίτρα, ενώ αν αναδιπλωθεί η πλάτη του πίσω καθίσματος, η χωρητικότητα μετατρέπεται σε 947 λίτρα.


Συμπέρασμα: Το Suzuki Swift δεν παρουσιάζει προβλήματα και διατηρείται «φρέσκο»

Συνοψίζοντας, το Suzuki Swift 2016-2023 διατηρείται μοντέρνο και «φρέσκο», τόσο λόγω της εμφάνισης, όσο και των λιγοστών φθορών του. Οι κινητήρες είναι αξιόπιστοι και οικονομικοί, ενώ η ευελιξία στην πόλη συνδυάζεται από ευρυχωρία στο εσωτερικό.

Οι τιμές του Suzuki Swift 2016-2023 ως μεταχειρισμένο κυμαίνονται ως εξής:
Χρονολογία μοντέλου Μέσος όρος τιμής μεταχειρισμένου
Suzuki Swift 2016 10.600 ευρώ
Suzuki Swift 2017 11.800 ευρώ
Suzuki Swift 2018 11.800 ευρώ
Suzuki Swift 2019 12.200 ευρώ
Suzuki Swift 2020 13.500 ευρώ
Suzuki Swift 2021 14.000 ευρώ
Suzuki Swift 2022 17.000 ευρώ
Suzuki Swift 2023 17.000 ευρώ

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις