autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
7 φωτογραφίες »

Test Μεταχειρισμένου: Mercedes C 250

22/3/2021

Η Mercedes C-Class της γενιάς W 205 συνταξιοδοτείται. Ωστόσο, το όμορφο μοντέλο έχει διατηρηθεί σε φόρμα και είναι μία από τις καλύτερες μεταχειρισμένες προτάσεις της αγοράς.

Πόρτες που κλείνουν με βάρος στην κλειδαριά τους, πολλοί διακόπτες κλειδώματος και η αίσθηση της άπειρης αντοχής. Σε συνδυασμό και με το άφθονο κύρος, αυτή ήταν η συνταγή της επιτυχίας της Mercedes για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. Ταυτόχρονα, οι ιθύνοντες της εταιρείας από τη Στουτγκάρδη άφηναν πίσω τους βραχυχρόνιες τάσεις σχεδίασης εξίσου άνετα με τις μάχες των τιμών με τον ανταγωνισμό.

Ξαφνικά, όμως, υπήρξε μια νέα… συνείδηση μόδας στη Στουτγκάρδη, με αποτέλεσμα τη δημιουργία της σειράς W 205. Κυρτές γραμμές αντί για ευθείες, βερνίκι πιάνου αντί για ξύλο zebrano. Αλλά ακόμα κι αν οι παραδοσιακοί τύποι παραπονιούνται για αυτές τις λεπτομέρειες, που εμφανίζονται τόσο συχνά και πολύ, αποδείχθηκε ότι οι κατασκευαστές είχαν δίκιο. Η τέταρτη γενιά της C-Class πούλησε εντυπωσιακά πολλά αυτοκίνητα και πήρε ένα μεγάλο μερίδιο από τον ανταγωνισμό. Μετά από επτά χρόνια παραγωγής, έχουμε από καιρό συνηθίσει τη σχεδιαστική γλώσσα, που παραπέμπει στο ασιατικό στιλ, τη στιγμή που η διάδοχη γενιά βρίσκεται κιόλας στο βατήρα της αφετηρίας. Έτσι, όλοι οι ενδιαφερόμενοι, όχι οι… πωλητές, αλλά οι μελλοντικοί αγοραστές, βρίσκονται πλέον στην ιδανική χρονική στιγμή για την αναζήτηση μιας καλής μεταχειρισμένης ευκαιρίας.



Μόνο η παλέτα των κινητήρων είναι ακόμα μεγαλύτερη σε σχέση με την επιθυμία των μηχανικών για σχεδίαση. Από τον diesel κινητήρα των 1,6-λίτρων με τα 122 PS στην έκδοση «180 d» έως τον πανίσχυρο twin turbo V8 των 510 PS στην AMG C 63 S, όλο και κάτι υπάρχει για κάθε λάτρη του αστεριού της Mercedes-Benz.

Εκτός από τη συνηθισμένη sedan έκδοση, η οποία υπήρξε εδώ και πολύ καιρό για εμάς μάλλον μία niche πρόταση, το πρακτικό station wagon, που στους τιμοκαταλόγους της εταιρείας στην Ελλάδα ονομάζεται «Estate», διαμορφώνει ό,τι βλέπουμε να κυκλοφορεί περισσότερο στους δρόμους της Ευρώπης.

Παρότι έχει μεγαλύτερο μήκος κατά μόλις 1,6 εκατοστά, πείθει με τη σαφώς καλύτερη μεταβλητότητά του, εξυπηρετώντας, αν είναι απαραίτητο, έως και 1.510 λίτρα φορτίου στο χώρο αποσκευών του, ο οποίος είναι επενδυμένος με ταπετσαρία υψηλής ποιότητας. Λιγότερο πρακτικό, αλλά ακόμα πιο κομψό είναι το cabrio, το οποίο με την υφασμάτινη οροφή του είναι ένα από τα τελευταία πραγματικά τετραθέσια του είδους του.



Μιλώντας για «καθίσματα»: Η παροχή χώρων παραμένει περιορισμένη, κι αν θέλετε να χαλαρώσετε… ξαπλώνοντας, αφήστε τη C-Class και ρίξτε καλύτερα μια ματιά στη μεγαλύτερη E-Class. Πάντως, ακόμα κι αν δε στενεύει κανέναν, όπως έκανε ο… πρόγονός της, η «190», η C-Class είναι περισσότερο ένα αυτοκίνητο για ζευγάρια παρά για μια οικογένεια.

Σε κάθε περίπτωση, είναι ένα αυτοκίνητο μεγάλων αποστάσεων. Οι περισσότερες C-Class στη Γερμανία εφοδιάζονται με έναν diesel κινητήρα και περνούν ένα μεγάλο μέρος του χρόνου τους στις αριστερές λωρίδες του αυτοκινητοδρόμου. Κατανοητό, έτσι δεν είναι; Άλλωστε, το τιμόνι είναι τόσο ακριβές όσο ποτέ, τα καθίσματα εξαιρετικά άνετα και ανθεκτικά και οι δυνατότητες ρύθμισής τους τεράστιες. Επιπλέον, η «205» είναι το πρώτο μοντέλο της μεσαίας κατηγορίας, που ήταν διαθέσιμο με αερανάρτηση. Συγκρίσιμη άνεση σε αυτήν την κατηγορία γνωρίζαμε μέχρι τότε μόνο από τη Citroën και τις προτάσεις της με την υδροπνευματική ανάρτηση.



Επομένως, μόνο έκπληξη δεν προκαλεί το γεγονός ότι πολλά αυτοκίνητα έχουν διανύσει εκπληκτικά μεγάλες χιλιομετρικές αποστάσεις. Το μοντέλο της δοκιμής μας, έπειτα από πέντε χρόνια, έχει στο κοντέρ του 177.000 χιλιόμετρα. Μην εντυπωσιάζεστε, είναι απολύτως φυσιολογικό για μια έκδοση «250 d» σε station wagon. Στην πραγματικότητα, μόνο οι συνεχείς και… απότομες στροφές φαίνεται να την ενοχλούσαν λίγο. Η diesel έκδοση, λοιπόν, γουργουρίζει στο δρόμο και το παλιό αυτόματο κιβώτιο των επτά σχέσεων ταξινομεί τα γρανάζια με πολλή προσοχή. Επίσης, από τα μέσα του 2016, οι περισσότερες εκδόσεις ήταν επίσης διαθέσιμες με το νεώτερο αυτόματο κιβώτιο των εννέα σχέσεων
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά Mercedes C250d
Κινητήρας  Τετρακύλινδρος, εμπρός, κατά το διαμήκη άξονα

 
Βαλβίδες / Εκκεντροφόροι 8/2
Κυβισμός 2.143 cc
Ισχύς 204 PS στις 3.800 σ.α.λ.
Ροπή     500 Nm στις 1.600 σ.α.λ.
Τελική ταχύτητα 241 km/h
0-100 km/h 6,9 δευτ.
Κιβώτιο / Κίνηση αυτόματο, 7 σχέσεων/στους πίσω τροχούς
Ρεζερβουάρ /Καύσιμα 66 l/diesel
Χώρος αποσκευών 490-1.510 l
Βάρος/φόρτωση 1.660/575 kg
Μ / Π / Υ (Διαστάσεις) 4.702/1.810/1.457 mm
Το εκτενές facelift δύο χρόνια αργότερα, εκτός από πολλές βελτιώσεις στις λεπτομέρειες, έφερε επίσης μια ανάσα φρεσκάδας κάτω από τα μπροστινά καπό. Ο diesel των 1,6 λίτρων, που προερχόταν από τη Renault και ήταν δημοφιλής στους πελάτες, που ευχαρίστως προμηθεύονταν αυτό το μοντέλο ως εταιρικό, έδωσε τη θέση του στον OM 654 της ίδιας της Mercedes-Benz, ενώ κυκλοφόρησε επίσης η diesel υβριδική έκδοση «300 de».

Οι αγοραστές μεταχειρισμένων προτάσεων θα βρουν με βεβαιότητα ό,τι ψάχνουν σε οποιοδήποτε model year. Υπό την προϋπόθεση ότι έχει προηγηθεί σωστή συντήρηση, η ποιότητα μακράς διαρκείας της «205» είναι η πρέπουσα. Ακόμα κι αν ο «γεμάτος» ήχος των θυρών που κλείνουν είναι τελικά κάτι, που ανήκει οριστικά πια στο παρελθόν.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις