Στην ουσία super, οι μεγάλες βλάβες είναι η εξαίρεση
Οι καλές ειδήσεις πρώτα: Η σκουριά, που ταλαιπώρησε τόσο πολύ τις πρώτες δύο γενιές «202» και «203» επιτέλους νικήθηκε. Η «205» έχει ό,τι χρειάζεται για να είναι ένα αυτοκίνητο με διάρκεια. Τουλάχιστον, αν δε σας ενοχλούν τα μικρά κατασκευαστικά σφάλματα στις λεπτομέρειες και εφόσον αποδεχτείτε μερικά αμυδρά κρυφά «θέματα» στο εσωτερικό.
Οι κρυμμένες προηγούμενες ζημιές και τα «πειραγμένα» κοντέρ είναι πιο προβληματικά. Οι diesel εκδόσεις έχουν καταγράψει μερικές φορές απίστευτα πολλά χιλιόμετρα. Επομένως, προσέξτε τις εισαγόμενες C-Class, αφού η προϊστορία τους γίνεται δύσκολα αντιληπτή.
Συρόμενη ηλιοροφή
Η μεγάλη πανοραμική οροφή επιτρέπει να περνά άφθονο φως στο εσωτερικό. Δυστυχώς, προκύπτουν επίσης τακτικά αεροδυναμικοί θόρυβοι και φραγμένες εκροές νερού.
Ανάρτηση
Μέρη της ανάρτησης προκαλούν όλο και πιο συχνά άσχημη εντύπωση στους ελεγκτές του TÜV.
Πιεζο-περιστροφικά χειριστήρια
Αυτό το ιδιαίτερο… χειριστήριο απαιτεί απαλή μεταχείριση, αφού μετά από λίγα χρόνια χαλάει.
Ρυμουλκό όχημα
Αν χρησιμοποιείται τακτικά το ρυμουλκούμενο φορτίο των 1,8 τόνων, τότε οι άξονες, ο κινητήρας και το κιβώτιο ταχυτήτων πληρώνουν το λογαριασμό…
Φθορά φρένων
Αν ο οδηγός χρησιμοποιεί πολύ συχνά τον αυτοκινητόδρομο, τα τακάκια φθείρονται γρήγορα. Κι μπορεί να είναι απλώς φθορά μεν, εξακολουθεί να στοιχίζει ακριβά, δε.
Κατανάλωση-Ρύποι | |
Κατανάλωση δοκιμής | 6,0 l diesel/100 km |
Εκπομπές CO2 | 159 g/km |
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr