Πλησιάζοντας στην ώρα της τελικής αξιολόγησης, το Mercedes C 180 Compressor χάνει το άριστα (1) για τρεις συγκεκριμένους λόγους. Τρία σημεία ξεθωριασμένου χρώματος και εννιά συνολικά αλλαγές φωτών στα 100.000 χιλιόμετρα (πιθανώς λόγω υψηλής τάση στα on-board electronics) έρχονται σε πρώτο πλάνο. Επίσης, συχνά μαζεύει νερό στον χώρο του πορτ μπαγκάζ, μιας και ναι μεν η τσιμούχα είναι άθικτη, ωστόσο έχει τοποθετηθεί ατημέλητα.
Αξιολόγηση αξιοπιστίας | |
Αυτοκίνητη ΜΗ έτοιμο για οδήγηση | 0 x 10 πόντοι |
Εκτός προγράμματος επίσκεψη σε συνεργείο | 0 x 5 πόντοι |
Ελαττωματικά βασικά λειτουργικά εξαρτήματα | 0 x 3 πόντοι |
Μικροελαττώμα | 11 x 1 πόντοι |
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ | 2 |
Το test αντοχής συλλέγει πόντους για κάθε ελάττωμα. Όσο λιγότερα είναι τα σφάλματα που υπάρχουν στο τέλος, τόσο καλύτερη είναι η κατάταξη. |
Τιμές στο test από την AUTO BILD | ||
Είδος μέτρησης | Στην αρχή του test | Στο τέλος του τεστs |
Επιτάχυνση 0-50 χλμ / ώρα | 30 δ. | 2,9 δ. |
0-100 χλμ / ώρα | 9,1 δ. | 8,9 δ. |
0-130 χλμ / ώρα | 14,4 δ. | 14,2 δ. |
Ελαστικότητα 60-100 χλμ / ώρα | 8,5 δ. (4η ταχύτητα) | 8,6 δ. (4η ταχύτητα) |
80-120 χλμ / ώρα | 11,3 δ. (5η ταχύτητα) | 12,0 δ. (5η ταχύτητα) |
Απόσταση πέδησησ από 100 χλμ / ώρα κρύο οδοστρωμα | 39 μ. | 38μ9 μ. |
Απόσταση πέδησης 100 χλμ / ώρα ζεστό οδόστρωμα | 39,8 μ. | 39,5 μ. |
Κατανάλωση στο test / 100 χλμ (στην διαδρομή του test) | 8 λ. Super 98 οκτανίων | 8,2 λ. Super 98 οκτανίων |
Εσωτερικός θόρυβος 50/100/130 χλμ / ώρα | 60/66/70 decibel (A) | 58/66/70 decibel (A) |
Μέτρηση απόδοσης (στο τέλος του test) | 113.1 kW / 153.8 άλογα) | |
Μέτρηση εκπομπών ρύπων (στο τέλος του test) * | NOx 0.025 / CH 0.076 / CO 0.645 / CO2 195 γρ / χλμ |
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr