Μικρά SUV | Μικρά | Οικογενειακά SUV | Premium | Electric

Ποια βαθμολογία δίνουμε στην C-Class και γιατί

Διαβάστηκε από 12319 αναγνώστες - 10/2/2021

Πλησιάζοντας στην ώρα της τελικής αξιολόγησης, το Mercedes C 180 Compressor χάνει το άριστα (1) για τρεις συγκεκριμένους λόγους. Τρία σημεία ξεθωριασμένου χρώματος και εννιά συνολικά αλλαγές φωτών στα 100.000 χιλιόμετρα (πιθανώς λόγω υψηλής τάση στα on-board electronics) έρχονται σε πρώτο πλάνο. Επίσης, συχνά μαζεύει νερό στον χώρο του πορτ μπαγκάζ, μιας και ναι μεν η τσιμούχα είναι άθικτη, ωστόσο έχει τοποθετηθεί ατημέλητα. 

Αξιολόγηση αξιοπιστίας
Αυτοκίνητη ΜΗ έτοιμο για οδήγηση 0 x 10 πόντοι
Εκτός προγράμματος επίσκεψη σε συνεργείο 0 x 5 πόντοι
Ελαττωματικά βασικά λειτουργικά εξαρτήματα 0 x 3 πόντοι
Μικροελαττώμα 11 x 1 πόντοι
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ 2
Το test αντοχής συλλέγει πόντους για κάθε ελάττωμα. Όσο λιγότερα είναι τα σφάλματα που υπάρχουν στο τέλος, τόσο καλύτερη είναι η κατάταξη.
Στο service των 100.000 χιλιομέτρων, αντικαθίστανται επίσης οι πλάκες αγκύρωσης μπροστινού φρένου λόγω ρωγμών. Επιπρόσθετα, χρειαστήκαμε νέο πεντάλ γκαζιού στα 209.883 χιλιόμετρα, ενώ σε κάτι από 2000 χιλιόμετρα αργότερα, νέο παρμπρίζ (έπεσε πέτρα). Στα 270.598 χιλιόμετρα τοποθετήθηκε νέος τρισδιάστατος καταλυτικός μετατροπέας που περιλαμβάνει δύο αισθητήρες λάμδα. Το πακέτο ρεκτιφιέ ολοκληρώνεται με αποκατάσταση του συστήματος φρένων, ρύθμιση στην «χαλαρή» ασφάλεια στις πόρπες των ζωνών ασφαλείας και μία δυσλειτουργία στους αεροσάκους στα 240.000 χιλιόμετρα.
 
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον, συγκεντρώνει και η συχνότητα με την οποία βάζουμε λάδι στο αυτοκίνητο. Διαπιστώνουμε ότι η C-Class έχει μεγάλες... ανάγκες 1/3 λίτρου ανά 1.000 χιλιόμετρα με αυξητικές τάσεις. Σε αριθμούς σημαίνει 39 λίτρα μετά από 207.000 χλμ, 93 λίτρα μετά από 301.800 χλμ. Είναι πιθανό, μάλιστα, να καταναλώσει κάποια στιγμή περισσότερο λάδι από τη βενζίνη. Επί του παρόντος, μετά από 9,9 λίτρα στα 100.000 χιλιόμετρα, ο μέσος όρος είναι μόνο 9,6 λίτρα καυσίμου.  Οι τελευταίες επιδιορθώσεις του Mercedes C 180 Compressor έγιναν στα 400.000 χιλιόμετρα και αφορούσαν την καδένα χρονισμού, τον ρυθμιστη εκκεντροφόρου, νέα μίζα, καινούργια αμορτισέρ για πρώτη φορά.


 
Σημαντικό πλεονέκτημα, ωστόσο, η προστασία από την διάβρωση και η απουσία σκουριάς σε κάθε σημείο της C-Class σε αντίθεση με ότι συνέβαινε στους προκατόχους της W 202, W 203. Ένα άλλο μυστικό του μοντέλου είναι πως... δυναμώνει με την πάροδο του χρόνου, καθώς μετά τα 300.000 χιλιόμετρα κέρδισε 5 έξτρα άλογα!
 
Τιμές στο test από την AUTO BILD
Είδος μέτρησης Στην αρχή του test Στο τέλος του τεστs
Επιτάχυνση 0-50 χλμ / ώρα 30 δ. 2,9 δ.
0-100 χλμ / ώρα 9,1 δ. 8,9 δ.
0-130 χλμ / ώρα 14,4 δ. 14,2 δ.
Ελαστικότητα 60-100 χλμ / ώρα 8,5 δ. (4η ταχύτητα) 8,6 δ. (4η ταχύτητα)
80-120 χλμ / ώρα 11,3 δ. (5η ταχύτητα) 12,0 δ. (5η ταχύτητα)
Απόσταση πέδησησ από 100 χλμ / ώρα κρύο οδοστρωμα 39 μ. 38μ9 μ.
Απόσταση πέδησης 100 χλμ / ώρα ζεστό οδόστρωμα 39,8 μ. 39,5 μ.
Κατανάλωση στο test / 100 χλμ (στην διαδρομή του test) 8 λ. Super 98 οκτανίων 8,2 λ. Super 98 οκτανίων
Εσωτερικός θόρυβος 50/100/130 χλμ / ώρα 60/66/70 decibel (A) 58/66/70 decibel (A)
Μέτρηση απόδοσης (στο τέλος του test) 113.1 kW / 153.8 άλογα)
Μέτρηση εκπομπών ρύπων (στο τέλος του test) * NOx 0.025 / CH 0.076 / CO 0.645 / CO2 195 γρ / χλμ
Συμπέρασμα
Ένα αυτοκίνητο με πάνω από 13 χρόνια «ζωής» το οποίο έχει ταξιδέψει περισσότερα από 500.000 χιλιόμετρα είναι λογικό πως όσο περνά ο καιρός χρειάζεται ανανέωση. Μπορεί το κάθισμα στην C-Class να έχει κρεμάσει, ωστόσο με μέσο όρο επισκευευών μόλις 50 ευρώ / 1000 χλμ (τιμές Γερμανίας) για επιδιορθώσεις τα τελευταία 200.000 χιλιόμετρα κερδίζει τον σεβασμό μας και παίρνει βαθμολογία «2» με άριστα το «5». Στην ελληνική αγορά μπορεί να βρει κανείς μοντέλο C-Class με κομπρέσορα αντίστοιχης «ηλικίας» περίπου 12.000 ευρώ.
.

 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει