Test διαρκείας 100.000 χλμ με Mercedes A 220 d
100.000 χλμ με μία Mercedes A 220 d: Πώς τα πήγε;
Πάνε πολλά χρόνια από το 1997, που ξεκίνησε η παραγωγή της Mercedes A-Class. Τότε το αυτοκίνητο είχε γίνει πρωτοσέλιδο λόγω των προβλημάτων που αντιμετώπισε στη, θρυλική πλέον, δοκιμή αποφυγής ταράνδου. Όπως είπαμε όμως, πάνε πολλά χρόνια από τότε – πλέον μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που έχει αποδειχτεί «λίρα εκατό» για τη Mercedes και απολαμβάνει μεγάλη επιτυχία στις αγορές.
Για αυτό και ξένισε κάπως η απόφαση των Γερμανών να μην συνεχίσουν να την παράγουν από 2025 και μετά – ιδιαίτερα εμείς είμαστε εξαιρετικά απογοητευμένοι μετά από τα αποτελέσματα που έφερε στη δοκιμή αντοχής 102.507 χιλιομέτρων που κάναμε με μια Α 220 d σε χρώμα κόκκινο του Δία (Jupiter red)! Περάσαμε καλά με τη μικρή Mercedes, θα μας λείψει.
Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή: από την πρώτη μας επαφή τον Οκτώβρη του 2019, το αυτοκίνητο μας είχε εντυπωσιάσει. Τώρα, δυόμισι χρόνια μετά, συνεχίζει να το κάνει. Ο δίλιτρος ντίζελ με τα 190 άλογα ισχύος και τα 400 Nm ροπής από τέσσερις κυλίνδρους φέρνει τη μικρή Mercedes από στάση στα 100 km/h σε περίπου επτά δεύτερα και ξεπερνά κατά πολύ τα 200 km/h, άμα συνεχίσεις να επιταχύνεις στην εθνική οδό. Εντυπωσιακό σίγουρα. Και δεν είναι μόνο αυτό. Παρά τη γρηγοράδα της η A-Class δεν καταναλώνει και πολύ.
Εμείς την πιέσαμε, της δώσαμε να καταλάβει καθ’ όλη τη διάρκεια της δοκιμής μας στον αυτοκινητόδρομο και παρόλα αυτά δεν είδαμε τον δείκτη να ξεπερνά τα 5,9 λίτρα πετρελαίου ανά 100 χιλιόμετρα κατά μέσον όρο. Σε αυτό παίζει ρόλο και το κορυφαίο οκτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της με τον διακριτικό του ήχο.
Γράψαμε πάνω από 100.000 χιλιόμετρα χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα, ενώ και η κατανάλωση AdBlue ελάχιστα ξεπέρασε το ένα λίτρο για κάθε 1.000 χιλιόμετρα. Βέβαια, όταν σταματήσαμε για να τη φουλάρουμε, οι τιμές των καυσίμων μάς πήραν τα μυαλά, αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα που αυτή τη στιγμή δεν μας απασχολεί.
Σχολιάστε |