Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Test διαρκείας 100.000km: Honda Civic 1.5 VTEC
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Test διαρκείας 100.000km: Honda Civic 1.5 VTEC

Διαβάστηκε από 16781 αναγνώστες - 17/6/2022

Το test διαρκείας 100.000 χιλιομέτρων με το Honda Civic 1.5 VTEC ολοκληρώθηκε, και ήρθε η ώρα του απολογισμού, Πως τα καταφέρνει, ο σκληρός Γιαπωνέζος μετά από όλο αυτό το διάστημα, στα χέρια μας;

Τις πρώτες μέρες του Νοεμβρίου του 2018, ένα Honda Civic 1.5 VTEC Turbo με 182 PS και κιβώτιο CVT κατέβαινε προς τον υπόγειο χώρο στάθμευσης της εταιρείας μας. Ο συντονιστής των δοκιμών μας, ο οποίος «στηρίζει» Ιαπωνία, και μάλιστα, το προσωπικό αυτοκίνητό του είναι το ηλεκτρικό Honda-e, είχε αμέσως κάτι να δηλώσει: «Πάνω από 35.000 ευρώ! Αυτά είναι πράγματι πολλά χρήματα.» Αναμφίβολα είχε δίκιο. Κάντε κι εσείς τους δικούς σας υπολογισμούς, μια που με την τιμή του αυτοκινήτου της δοκιμής μας (35.090 ευρώ), η Honda μάς παρείχε τον εξοπλισμό της εκδοχής… «τα πάντα… όλα» με καλούδια, όπως υποβοήθηση αναχώρησης από τη θέση στάθμευσης, προειδοποίηση «τυφλής» γωνίας, ρυθμιζόμενη ανάρτηση, σύστημα πλοήγησης της Garmin με οθόνη αφής και δυνατότητα σύνδεσης κινητού τηλεφώνου τόσο για Android όσο και για Apple συσκευές, δερμάτινα καθίσματα, φώτα LED και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών. Έτσι, μια φορά με… «απ όλα», αλλά και καυτερό, δηλαδή αυτό το υπέροχο «λαμπερό σπορ μπλε μεταλλικό» χρώμα, το οποίο πραγματικά δείχνει υπέροχο σε συνδυασμό με τις μαύρες ζάντες αλουμινίου.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

 
Αλλά θέλουμε να παραμείνουμε αντικειμενικοί. Και επικριτικοί. Στα 18.907 χιλιόμετρα, το Civic το ανέλαβε ένας συνάδελφος, δοκιμαστής ελαστικών και οδηγός αγώνων. Αυτός σημείωσε στο ημερολόγιο… καταστρώματος το εξής: «Πολύ μικρές οι διαδρομές των ελατηρίων, με αποτέλεσμα η καθ οδόν άνεση να είναι περιορισμένη». Ο συγκεκριμένος συνάδελφος δεν ήταν ο μόνος, που είχε αυτήν την άποψη. Το ίδιο συνέβη με ακόμα έναν, ο οποίος είναι επίσης οδηγός αγώνων και στη δουλειά του αρέσουν τα πράγματα να είναι δύσκολα, γράφοντας την κριτική του επίσης στο πράσινο βιβλίο (στο ημερολόγιο καταστρώματος, δηλαδή) του μπλε Honda: «Μπορεί κανείς να επιλέξει το βαθμό της σκληρότητας της ανάρτησης, πιέζοντας μόνο ένα μπουτόν, μεν, και να περάσει μόνο από το σκληρό στο πολύ σκληρό επίπεδο, δε».
 


Το Civic είναι λοιπόν, ένας σκληρός τύπος, αλλά και ο… αδερφός του ονομάζεται επίσης Type R, διαθέτει 320 PS και παίρνει στην πίστα από τον ανταγωνισμό, όλη την ακίνητη περιουσία. Επιπλέον, αυτό το σκληρό παλληκάρι έχει ένα αδύναμο σημείο, όπως, για παράδειγμα, οι κατάλληλοι για μια οικογένεια χώροι του. Με μήκος 4,52 μέτρων, το Civic ξεπερνά κατά πολύ το σύγχρονο Golf και, πιο συγκεκριμένα κατά 24 cm, από τα οποία επωφελείται ειδικά ο χώρος για τα πόδια των επιβατών στην πίσω σειρά θέσεων.
 

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε