Μικρά SUV | Μικρά | Οικογενειακά SUV | Premium | Electric

Να το αγοράσω ή όχι;

Διαβάστηκε από 10400 αναγνώστες - 1/9/2021

Να το αγοράσω ή όχι;

Kοινοποίησε το »

Είμαι το άλλο! Το Civic συνδυάζει το σπορτίφ ύφος με την άνεση, που παρέχει ένα κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT). Αντίθετα, το σπορτίφ Type-R δεν κάνει συμβιβασμούς, καθώς έχει στη χώρα μας, συν τοις άλλοις, και σχεδόν τη διπλάσια τιμή.
 
Η τεχνολογία είναι κορυφαία, όχι όμως και η αντισκωριακή προστασία
1. Ο μπροστινός άξονας είναι τεχνολογικά υγιής και δε «χτυπάει». Αλλωστε, τα ελαστικά παρεμβύσματα δεν εμφανίζουν ρωγμές. Παρατηρείται, όμως, διάβρωση στο αρχικό στάδιό της στις ακμές και τις πτυχές του.
2. Ο συμπυκνωτής του συστήματος κλιματισμού κατέρρευσε στα μέσα του καλοκαιριού στα 81.927 χιλιόμετρα και σε θερμοκρασίες άνω των 30 βαθμών Κελσίου, με αποτέλεσμα να πρέπει να αντικατασταθεί από ένα νέο ανταλλακτικό.
3. Τα καθίσματα δε δείχνουν φθορά με εξαίρεση κάποιες ελαφρές αναδιπλώσεις του δέρματος, παραμένουν σφιχτά ακόμη και εξακολουθούν να προσφέρουν καλό επίπεδο άνεσης, ακόμα και μετά από τη διαδρομή διαρκείας του test αντοχής.
4. Το σύστημα μετάδοσης και τα μέρη του δεν εμφανίζουν πρακτικά φθορές, ενώ ακόμα και όταν οδηγείτε, δε δείχνει σημάδια κόπωσης. Λειτουργεί τόσο καλά, όπως την πρώτη μέρα.
5. Στα μαρσπιε αρχίζει να φαίνεται διάβρωση από τη σκουριά. Βρίσκουμε ότι ακόμα είναι ακίνδυνη, αλλά σίγουρα οτιδήποτε άλλο, εκτός από μια όμορφη εξέλιξη. Μια ομοιόμορφη εφαρμογή κεριού θα είχε σίγουρα βοηθήσει.
6. Ο κινητήρας δεν παρουσιάζει μετρήσιμη φθορά και βρίσκεται σε άριστη κατάσταση. Βέβαια, στις βαλβίδες εισαγωγής βρέθηκε μια μικρή ποσότητα καύσης άνθρακα, αλλά αυτή ήταν η μόνη… ανορθογραφία.
 
ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ  
ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ TEST  
Επιτάχυνση  
0-50 km/h 3,5 δευτ.
0-100/-130 km/h 10,1/17,0 δευτ.
0-160 km/h 30,4 δευτ.
Ρεπρίζ  
60-100 km/h 8,2/11,2 δευτ.
80-120 km/h 12,0/14,6 δευτ.
Απόσταση ακινητοποίησης  
από τα 100 km/h κρύα 36,9 m
από τα 100 km/h ζεστά 36,9 m
Θόρυβος στο εσωτερικό  
στα 50 km/h 60 dB(A)
στα 100 km/h 67 dB(A)
στα 130 km/h 70 dB(A)
Κατανάλωση test - CO2 7,0 l αμόλυβδη 98 οκτανίων - 156 g/km
   
ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ TEST  
Επιτάχυνση  
0-50 km/h 3,9 δευτ.
0-100/-130 km/h 10,9/17,9 δευτ.
0-160 km/h 31,2 δευτ.
Ρεπρίζ  
60-100 km/h 8,4/11,5 δευτ.
80-120 km/h 12,4/15,2 δευτ.
Απόσταση ακινητοποίησης  
από τα 100 km/h κρύα 37,2 m
από τα 100 km/h ζεστά 37,5 m
Θόρυβος στο εσωτερικό  
στα 50 km/h 60 dB(A)
στα 100 km/h 68 dB(A)
στα 130 km/h 71 dB(A)
Κατανάλωση test - CO2 7,1 l αμόλυβδη 98 οκτανίων - 168 g/km
Η αξιολόγηση
Εδώ δεν υπάρχουν μόνο για τις αποτυχίες αρνητικοί βαθμοί. Οι υπεύθυνοι των test διαρκείας βαθμολογούν την κατάσταση των διάφορων μερών και κατά την αποσυναρμολόγηση του αυτοκινήτου, αλλά και τις ικανότητες του οχήματος στο test. Η πρόσθεση των βαθμών οδηγεί στη συνολική βαθμολογία, σύμφωνα με την επεξήγηση.
Βαθμός: 2+
 


Συμπέρασμα: Τι ώριμη απόδοση! Βέβαια, δεν περιμέναμε τίποτε διαφορετικό από το Honda Civic. Ο άφθονος χώρος και ο φίνος συνδυασμός κινητήρα και κιβωτίου ταχυτήτων συναντούν τελικά μια σκληρή ανάρτηση και περιορισμένη ορατότητα. Πάντως, εμείς θα μπορούσαμε να ζήσουμε χωρίς το σύστημα πολυμέσων, αλλά με τη σκουριά όχι.
 
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Kοινοποίησε το »