7 φωτογραφίες »

Test μεταχειρισμένου: BMW X4 Xdrive30d

Διαβάστηκε από 2075 αναγνώστες - 23/2/2021

Η BMW X4 παρουσιάστηκε το 2014 ως μία coupe εκδοχή της X3. Μετά από 7 χρόνια, πώς είναι το αυτοκίνητο ως μεταχειρισμένο; Η AUTO BILD δοκίμασε ένα μοντέλο του 2015 με 156.000km.

 
 

Ανταλλακτικά με όφελος ως και 35%

Τα μεταχειρισμένα με το μεγαλύτερο όφελος σήμερα

Κρύο να τρέμεις και χιονοστιβάδες κυριαρχούν τον τελευταίο καιρό σε πολλά μέρη της υφηλίου. Επομένως, ένας λόγος αρκετός για εμάς, ώστε να ζητήσουμε ένα τετρακίνητο SUV για τη δοκιμή ενός μεταχειρισμένου μοντέλου. Και όχι ένα από αυτά τα ακραία σκληροτράχηλα, που θα μπορούσαν να βάλουν ένα σύστημα εκχιονισμού στον εμπρός πρόβολο, αλλά, μια όμορφη παρουσία, η οποία δεν προθυμοποιείται να λερώσει τα ελαστικά της και που φαίνεται να αισθάνεται πολύ πιο άνετα στη στεγνή άσφαλτο της μεγαλούπολης. Την BMW X4.

Το μοντέλο παρουσιάστηκε το 2014 ως μία coupé εκδοχή της X3. Ωραία, αλλά όχι πρακτική και ακριβή. Δεν υπάρχει όμως κανένα πρόβλημα για τους πελάτες, που τους αρέσει να έχουν πρόσβαση στον κόσμο των SUV της BMW, και με δεδομένο το πιο δυναμικό image που προσδίδει το αυτοκίνητο, σε σχέση με την «κλασσική» X3.

Η επιλογή κινητήρα βασίστηκε επίσης στη γεμάτη αυτοπεποίθηση τοποθέτηση της X4, που «εσωτερικά» είναι γνωστή και ως «F26». Από την αρχή της κυκλοφορίας της, οι πελάτες μπορούσαν να επιλέξουν μεταξύ βενζινοκινητήρων με τιμές ισχύος από 184 έως και 306 PS, τη στιγμή που οι diesel κινητήρες αποδίδουν από 190 έως 313 PS. Η μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς είναι πάντοτε standard, όπως και το αυτόματο κιβώτιο της ZF, 8 σχέσεων, που επαινείται πολύ με τις ομαλές αλλαγές και την υψηλή αξιοπιστία του, εξακολουθώντας να υπερέχει κάθε άλλου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.



Ένα μηχανικό κιβώτιο, 6 σχέσεων, ήταν διαθέσιμο μόνο με τη βασική diesel έκδοση, την «20d», η οποία, όμως, δεν παραγγέλθηκε έτσι σχεδόν ποτέ. Με τις δύο επιπλέον σχέσεις, τα αυτόματα κιβώτια λειτουργούν χαμηλότερα, διατηρούν πάντοτε τη σωστή σχέση και επίσης εναρμονίζονται καλύτερα σε συνολικό επίπεδο με την κατηγορία του οχήματος. Όποιος, παρόλα αυτά, γλυκοκοιτάζει το χειροκίνητο κιβώτιο, οφείλει να είναι προετοιμασμένος για ένα δεσμό διαρκείας, καθώς η πώληση ενός τέτοιου μοντέλου θα εξελιχθεί αργότερα σε μία δύσκολη υπόθεση.

Επίσης, οι «μικρές» βενζινοκίνητες εκδόσεις «20i» και «28i» συνιστώνται μόνο υπό όρους. Οι επιδόσεις, που παρέχουν είναι ικανοποιητικές, αλλά η κάπως τραχιά λειτουργία των κινητήρων N20, την οποία γνωρίζουμε από τις Σειρές 1 και 3, φαίνεται πως δεν ταιριάζουν με το όλο concept. Ο συνδυασμός της ανώτερης οδηγικής εμπειρίας και των ακόμα υψηλότερων εξόδων, παρέχεται από τα 306 PS της 35i, καθώς και των 360 PS της M40i, εκδόσεις, οι οποίες προστέθηκαν στην γκάμα των μοντέλων της X4 το 2015. Η «35d» με τον diesel κινητήρα, ισχύος 313 PS, είναι συγκριτικά ελάχιστα πιο αργή, αλλά εμφανώς πιο οικονομική σε κατανάλωση.



Τελικά, εμείς επιλέξαμε το… χρυσό μέσο όρο, την «30d» με τα 258 PS. Ακόμα και μετά από περισσότερα από 156.000 χιλιόμετρα, ο πετρελαιοκινητήρας εξακολουθεί να ακούγεται φρέσκος στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας, χωρίς να παρεμβαίνουν δευτερεύοντες θόρυβοι. Μάλιστα, αν χρειαστεί, ο τρίλιτρος κινητήρας… μαστιγώνει την X4 των 1,8 τόνων X4 από στάση ως και τα 100 km/h σε λιγότερο από 6,0 δευτερόλεπτα και μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί στις συνθήκες της καθημερινότητας με κατανάλωση σχεδόν 7,0 λίτρων χωρίς προβλήματα. Στα θετικά είναι και η δυνατότητα ρυμουλκούμενου φορτίου, βάρους 2,4 τόνων.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει