Το ισοζύγιο βλαβών της X4 είναι κατά βάση θετικό. Εκτός από τα μέρη της ανάρτησης κοντά στους άξονες, καθώς και τα αμορτισέρ και τα ελατήρια, που ωθούνται στα όριά τους, ανάλογα και με το στιλ οδήγησης και τα διανυθέντα χιλιόμετρα, τα προβλήματα με την X4 είναι σπάνια. Όπως είναι συνηθισμένο στα SUV, η φθορά των φρένων είναι κάπως μεγαλύτερη, ενώ το σύστημα πλοήγησης έχει κάθε τόσο κακή… διάθεση και απενεργοποιείται. «Μικροπράγματα», θα μπορούσε να πει κανείς. Στο σαλόνι, τώρα, το εσωτερικό, που είναι σημαντικά αναβαθμισμένο σε σύγκριση με της X3, εξακολουθεί να είναι πειστικό μετά από πέντε χρόνια, με καλή ποιότητα και μικρή φθορά, ακόμη.
Τα προβλήματα με τις καδένες στον τετρακύλινδρο κινητήρα, τα οποία… στοιχειώνουν την BMW εδώ και πολλά χρόνια, αφήνουν την X4 αδιάφορη, αφού δεν αφορούν πλέον στον diesel, που τοποθετείται σήμερα (B47), αλλά τον προκάτοχο (N47).
Πιο προβληματικά, αλλά και δυστυχώς συνηθισμένα, είναι τα φίλτρα σωματιδίων, τα οποία μπορούν να φράξουν, αν χρησιμοποιούνται περισσότερο για πάρα πολύ μικρές διαδρομές. Ειδικά οι μεγάλοι εξακύλινδροι θα έπρεπε όσο πιο συχνά γίνεται να λειτουργούν υπό φορτίο, ώστε να… αισθάνονται καλά και να κάνουν σωστά την ελεύθερη καύση.
Οι προσφορές των μεταχειρισμένων X4 στη χώρα μας ξεκινούν από τα 30.000 ευρώ, και μπορούν να ξεπεράσουν με ευκολία τα 60.000 ευρώ. Το μικρό σύστημα πλοήγησης «Business», που εγκαθίσταται σε μοντέλα, όπως αυτό της δοκιμής μας, είναι ένας συμβιβασμός, καθώς το μεγάλο «Professional» είναι καλύτερο. Από εκεί και πέρα, τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, το ραντάρ ελέγχου της προβλεπόμενης απόστασης από το προπορευόμενο όχημα, τα φώτα LED και οι κοτσαδόροι είναι σε ζήτηση και σε αυτήν την κατηγορία.
Ακόμα κι αν ένα τέτοιο X4 γίνει προσιτό ως μεταχειρισμένο, παραμένει υψηλό το κόστος των «σχετικών» υπηρεσιών και εξοπλισμού. Για παράδειγμα, ένα αξιοπρεπές σετ 100% χειμερινών ελαστικών έχει πάντοτε ένα τετραψήφιο κόστος, εξαιτίας των μεγάλων διαστάσεων. Κι αν πρόκειται για επισκευές, τα συνεργεία της BMW δε θα τα αποκαλούσαμε και… «εκπτωτικά καταστήματα». Όποιοι, λοιπόν, σκέφτονται όλα αυτά και τολμήσουν, εν τέλει, να αναβαθμίσουν την κοινωνική θέση τους, θα διασκεδάσουν πολύ με την X4. Και όχι μόνο στο χιόνι.
Τεχνικά χαρακτηριστικά BMW X4 Xdrive30d | |
Κινητήρας | 6κύλινδρος, εμπρός διαμήκης |
Βαλβίδες / Εκκεντροφόροι | 24/2 |
Κυβισμός | 2.993cc |
Ισχύς | 258 PS στις 4.000 σ.α.λ. |
Ροπή | 560 Nm στις 1.500 σ.α.λ. |
Τελική ταχύτητα | 234 km/h |
0-100 km/h | 5,8 δευτ. |
Κιβώτιο / Κίνηση | Αυτόματο 8 σχέσεων/στους 4 τροχούς |
Ρεζερβουάρ /Καύσιμα | 67 l/diesel |
Χώρος αποσκευών | 500-1.400 l |
Βάρος (άδειο) / Ωφέλιμο φορτίο | 1.820/590 kg |
Μ / Π / Υ (Διαστάσεις) | 4.671/1.881/1.624 mm |
Κατανάλωση-Ρύποι | |
Κατανάλωση δοκιμής | 6,9 l diesel/100 km |
Εκπομπές CO2 | 183 g/km |
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr