autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Τι προβλήματα βγάζει η BMW X4;

Διαβάστηκε από 5702 αναγνώστες - 23/2/2021

Το ισοζύγιο βλαβών της X4 είναι κατά βάση θετικό. Εκτός από τα μέρη της ανάρτησης κοντά στους άξονες, καθώς και τα αμορτισέρ και τα ελατήρια, που ωθούνται στα όριά τους, ανάλογα και με το στιλ οδήγησης και τα διανυθέντα χιλιόμετρα, τα προβλήματα με την X4 είναι σπάνια. Όπως είναι συνηθισμένο στα SUV, η φθορά των φρένων είναι κάπως μεγαλύτερη, ενώ το σύστημα πλοήγησης έχει κάθε τόσο κακή… διάθεση και απενεργοποιείται. «Μικροπράγματα», θα μπορούσε να πει κανείς. Στο σαλόνι, τώρα, το εσωτερικό, που είναι σημαντικά αναβαθμισμένο σε σύγκριση με της X3, εξακολουθεί να είναι πειστικό μετά από πέντε χρόνια, με καλή ποιότητα και μικρή φθορά, ακόμη.



Τα προβλήματα με τις καδένες στον τετρακύλινδρο κινητήρα, τα οποία… στοιχειώνουν την BMW εδώ και πολλά χρόνια, αφήνουν την X4 αδιάφορη, αφού δεν αφορούν πλέον στον diesel, που τοποθετείται σήμερα (B47), αλλά τον προκάτοχο (N47).
Πιο προβληματικά, αλλά και δυστυχώς συνηθισμένα, είναι τα φίλτρα σωματιδίων, τα οποία μπορούν να φράξουν, αν χρησιμοποιούνται περισσότερο για πάρα πολύ μικρές διαδρομές. Ειδικά οι μεγάλοι εξακύλινδροι θα έπρεπε όσο πιο συχνά γίνεται να λειτουργούν υπό φορτίο, ώστε να… αισθάνονται καλά και να κάνουν σωστά την ελεύθερη καύση.

Οι προσφορές των μεταχειρισμένων X4 στη χώρα μας ξεκινούν από τα 30.000 ευρώ, και μπορούν να ξεπεράσουν με ευκολία τα 60.000 ευρώ. Το μικρό σύστημα πλοήγησης «Business», που εγκαθίσταται σε μοντέλα, όπως αυτό της δοκιμής μας, είναι ένας συμβιβασμός, καθώς το μεγάλο «Professional» είναι καλύτερο. Από εκεί και πέρα, τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, το ραντάρ ελέγχου της προβλεπόμενης απόστασης από το προπορευόμενο όχημα, τα φώτα LED και οι κοτσαδόροι είναι σε ζήτηση και σε αυτήν την κατηγορία.



Ακόμα κι αν ένα τέτοιο X4 γίνει προσιτό ως μεταχειρισμένο, παραμένει υψηλό το κόστος των «σχετικών» υπηρεσιών και εξοπλισμού. Για παράδειγμα, ένα αξιοπρεπές σετ 100% χειμερινών ελαστικών έχει πάντοτε ένα τετραψήφιο κόστος, εξαιτίας των μεγάλων διαστάσεων. Κι αν πρόκειται για επισκευές, τα συνεργεία της BMW δε θα τα αποκαλούσαμε και… «εκπτωτικά καταστήματα». Όποιοι, λοιπόν, σκέφτονται όλα αυτά και τολμήσουν, εν τέλει, να αναβαθμίσουν την κοινωνική θέση τους, θα διασκεδάσουν πολύ με την X4. Και όχι μόνο στο χιόνι.

Τεχνικά χαρακτηριστικά BMW X4 Xdrive30d
Κινητήρας  6κύλινδρος, εμπρός διαμήκης
Βαλβίδες / Εκκεντροφόροι 24/2
Κυβισμός 2.993cc
Ισχύς 258 PS στις 4.000 σ.α.λ.
Ροπή     560 Nm στις 1.500 σ.α.λ.
Τελική ταχύτητα 234 km/h
0-100 km/h 5,8 δευτ.
Κιβώτιο / Κίνηση Αυτόματο 8 σχέσεων/στους 4 τροχούς
Ρεζερβουάρ /Καύσιμα 67 l/diesel
Χώρος αποσκευών 500-1.400 l
Βάρος (άδειο) / Ωφέλιμο φορτίο   1.820/590 kg
Μ / Π / Υ (Διαστάσεις) 4.671/1.881/1.624 mm
Ο σοβαρός προκάτοχος μετρά εδώ περισσότερο από οτιδήποτε άλλο
Ένα τέτοιο X4 είναι ένα κλασικό εταιρικό αυτοκίνητο, που μισθώνεται (leasing) και επιστρέφεται στον έμπορο ως μεταχειρισμένο μετά από τρία έως τέσσερα χρόνια. Αυτός, με τη σειρά του, δεν το προσφέρει πάντοτε φθηνά, αλλά συνήθως καλά συντηρημένο και με εγγύηση. Και αυτός είναι ο μόνος τρόπος υπολογισμού στο δρόμο για τη δικό σας X4. Οι υποτιθέμενες ευκαιρίες διαθέτουν συχνά κοντέρ με «γυρισμένα» χιλιόμετρα. Σε μία τέτοια περίπτωση θα δεχτείτε βοήθεια, κάνοντας τον πρώτο έλεγχο και «διαβάζοντας» το κλειδί στον πλησιέστερο αντιπρόσωπο της BMW.
Αν ο πωλητής δε συμφωνήσει να κινηθείτε έτσι, αφήστε το αυτοκίνητο εκεί να περιμένει! Οι αγοραστές θα πρέπει επίσης να κρατήσουν απόσταση από ακραία δείγματα οχημάτων με υπερβολικά πολλά χιλιόμετρα, τα οποία, επιπρόσθετα, δεν έχουν εκπληρώσει τη σημαντική υποχρέωση της συντήρησης, δεν απέφυγαν να παρασυρθούν σε βελτιωτικές ακρότητες (tuning) με παχιές εξατμίσεις, τεράστιες ζάντες και επεμβάσεις στον εγκέφαλο του κινητήρα με πρόγραμμα. Επομένως, η σοφότερη επιλογή είναι μία καλή και σωστά συντηρημένη X4.

Φρένα
Οι δισκόπλακες και τα τακάκια σε βαριά SUV, όπως οι X3 και X4, είναι συνήθως υπερφορτωμένα.
Ανάρτηση στον άξονα
Οι υποδοχές μερών της ανάρτησης στον μπροστινό άξονα είναι ένα χαρακτηριστικό αδύνατο σημείο των BMW. Επίσης, στην X4 τίθενται νωρίς εκτός μάχης.
Σύστημα πλοήγησης
Το συγκεκριμένο σύστημα είναι ενεργό εδώ και πολλά χρόνια. Μια απόδειξη γιΆ αυτό είναι οι μεγάλοι χρόνοι υπολογισμού και ότι, ενίοτε, κλείνει από μόνο του.
Αμορτισέρ
Τα αμορτισέρ και τα ελατήρια υποφέρουν από το αυξημένο βάρος της Χ4 και τις σπορτίφ φιλοδοξίες των οδηγών. Η αντικατάστασή τους στοιχίζει ακριβά.
Έλεγχος εκπομπών καυσαερίων
Οι επιθεωρητές του TÜV κάνουν συχνά λόγο για τα σχετικά πολλά λάθη, που γίνονται κατά τον έλεγχο των εκπομπών CO2.
Κατανάλωση-Ρύποι
Κατανάλωση δοκιμής 6,9 l diesel/100 km
Εκπομπές CO2 183 g/km
Συμπέρασμα
Κομψό coupé σχήμα, σε συνδυασμό με πρακτικά ταλέντα και υψηλή θέση καθίσματος. Για πολλούς, η BMW X4 είναι ένα αυτοκίνητο- όνειρο, που προσφέρει πολυτέλεια με οπτική εκτίμηση. Επίσης, είναι τεχνολογικά πειστικό, κάτι που, δυστυχώς, αντικατοπτρίζεται στις υψηλές τιμές των μεταχειρισμένων.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει