autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
7 φωτογραφίες »

Test μεταχειρισμένου: Mercedes E-Class 2017

Διαβάστηκε από 5221 αναγνώστες - 25/11/2020

Δοκιμάζουμε την Mercedes E-Class του 2017 και αξιολογούμε το αυτοκίνητο μετά από 3 χρόνια χρήσης. Αξίζει η επιλογή του ως μεταχειρισμένο; Σε τι τιμές πουλιέται;

Το diesel της E-Class E 220 είναι ένα αυτοκίνητο το οποίο «κυνήγησε» αρκετό καιρό η Auto Bild, προκειμένου να περάσει από test μεταχειρισμένου και να δείξει την αντοχή του μέσα στον χρόνο. Γενικότερα, πρόκειται για ένα αυτοκίνητο γρήγορο και οικονομικό, που προσφέρει αρκετό χώρο και εξαιρετική άνεση. Ειδικά η σειρά 213 (από το 2016 και έπειτα) είναι εκπληκτικά βολική.
 
Η E-Class «αγαπάει» τα μεγάλα ταξίδια και μαζί με αυτήν θα σας κάνει να τα αγαπήσετε και εσείς. Χάρη στην αερανάρτηση Airmatic πετυχαίνει σαφώς πιο βελτιωμένο αποτέλεσμα συγκριτικά με τον προκάτοχό της, το μοντέλο σειράς W212. Επιπλέον, περιορίστηκαν και οι ενοχλητικοί εξωτερικοί θόρυβοι, χάρη στα διπλά τζάμια και το αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων, που κάνει κάθε αλλαγή ταχύτητας με πιο ομαλό και ήσυχο τρόπο. Σημαντικό γεγονός πως έχουμε να κάνουμε με αυτοκίνητο οποίο έχει πραγματοποιήσει περισσότερες από 2.200 διαδρομές με ταχύτητες που φτάνουν τα 200 χλμ/ώρα στους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας της Γερμανίας.


 
Στο εσωτερικό, οι πολλές λειτουργίες και δυνατότητες ρύθμισης που παρέχονται στον οδηγό δεν «φορτώνουν» το μυαλό του, χάρη την smart control διαχείριση που μπορούμε να κάνουμε. Αν μάλιστα βάλουμε στην σύγκριση το αντίστοιχο λογισμικό iDrive της BMW τότε γίνεται μεγάλη μάχη κορυφής. H E-Class και το δικό της infotainment διεκδικούν την πρωτιά και μάς δημιουργούν επιφυλάξεις, σχεδόν από το πρώτο test drive, για το κατά πόσο η BMW έχει δημιουργήσει το πιο «έξυπνο» σύστημα ψυχαγωγίας. Αντιθέτως, ίσως πολλοί να... σοκαριστούν από τον μερικώς αναλογικό πίνακα οργάνων του ταμπλό, εικόνα η οποία μόνο ελκυστική δεν μπορεί να χαρακτηριστεί.
 


Στην ουσία της η Mercedes E-Class διατηρεί το αριστοκρατικό και φρέσκο προφίλ της, παρά το ιστορικό των 145.000 χιλιομέτρων. Προχωρώντας στην δοκιμή, διαπιστώνουμε αρκετά σημαντικά ενδιαφέροντα στοιχεία. Αρχικά, πως η Mercedes E-Class έχει ατσάλινα ελατήρια στην ανάρτηση του μπροστινού άξονα, ενώ χάρη στην αερανάρτηση στους πίσω τροχούς εξασφαλίζεται ισορροπία και ευστάθεια στο αυτοκίνητο ανεξαρτήτως βάρους. Η άνεση που που παρέχεται συνεχίζει να βρίσκεται πάνω από τον μέσο όρο.
 
Κατανάλωση στο test 6,0 λ. diesel / 100 χλμ
CO2 159 γρ. / χλμ
Ωστόσο, με την Airmatic το αυτοκίνητο κινείται αέρινο και με περισσότερη ομαλότητα πάνω στην άσφαλτο. Βέβαια, η ανάρτηση Airmatic δεν ικανοποιεί όλους τους οδηγούς Mercedes. Αρκετοί εξ αυτών είναι περισσότερο ευαίσθητοι και διαμαρτύρονται για μία μόνιμη «υπερκινητικότητα» από το σασί, την οποία νιώθουν εξαιτίας ενός ελαφρού τρέμουλου του τιμονιού. Υπάρχουν αναβαθμίσεις λογισμικού για βελτιωμένη απόδοση της Airmatic, αλλά το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν μπορεί να λυθεί μονομιάς με τον τρόπο αυτό.


 
Μην ξεχάσουμε, ένα σχόλιο για την ηλιοροφή που διέθετε το μοντέλο E-Class. Με ταχύτητες που ξεπερνούν τα 140 χλμ/ώρα ο ήχος δεν είναι... καλός φίλος του οδηγού, εξαιτίας των «σφυριγμάτων» αέρα που αναγκάζεται να ακούει από το ταβάνι. Ενδεχομένως, καλύτερο σφράγισμα με νέες τσιμούχες θα μπορούσε να βοηθήσει. Σίγουρα πάντως η Mercedes θα είναι απόλυτα «ήσυχη» δίχως την προαιρετική συρόμενη ή πανοραμική ηλιοροφή.
 
Τεχνικά χαρακτηριστικλα
κινητήρας Τετρακύλινδρος / διαμήκης εγκατάσταση μπροστά
Βαλβίδες / εκκεντροφόροι άξονες 4/2
Κυβισμός 1.950 κυβικά
Ισχύς 143 kW (194 άλογα) στις 3.800 σ.α.λ.
Ροπή 400 Nm στις 1.600 σ.α.λ.
Τελική ταχύτητα 235 χλμ / ώρα
0-100 χλμ / ώρα 7.9 δευτερόλεπτα
Χώρος ρεζερβουάρ / καύσιμο 66 λ. / diesel
Κιβώτιο ταχυτήτων / είδος κίνησης Αυτόματο εννέα σχέσεων / πίσω κίνηση
Μήκος / Πλάτος / Ύψος 4.933/1.852/1.475 χλστ
Μέγεθος χώρου αποσκευών 640-1820 λ.
Βάρος άδειο / ωφέλιμο φορτίο 1.921/529 κιλά
Συμπέρασμα
Αντικειμενικά μιλώντας, η  Mercedes E-Class  W213 χαρακτηρίζεται από την τελειότητα. Οι μικρές αδυναμίες που παρουσιάστηκαν δεν αλλάζουν στην γενική εικόνα. Ετυμηγορία: 9/10. Στην ελληνική αγορά, μπορείς να βρεις το συγκεκριμένο μεταχειρισμένο με κόστος που ξεκινά από τα 27.000 ευρώ και φτάνει έως λίγο πάνω από τα 37.000 ευρώ σε ορισμένες περιπτώσεις.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις