Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Τι θα πρέπει να προσέξετε - Συμπέρασμα

Τι θα πρέπει να προσέξετε - Συμπέρασμα

Διαβάστηκε από 10486 αναγνώστες - 21/7/2022

Τα μοντέλα με αυτόματο κιβώτιο είναι προτιμότερα

Κοινοποίησέ το »

Ένα σταθερό θέμα στο φόρουμ του Grandland-X στη Γερμανία είναι τα χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων, τα οποία… μουγκρίζουν. Οι τρικύλινδροι βενζινοκινητήρες φαίνεται να επηρεάζονται ιδιαίτερα. Ορισμένοι ιδιοκτήτες παραπονούνται πως ακόμα και οι συνομιλίες ή η ακρόαση του ηχοσυστήματος με ταχύτητες από 40 έως 80 km/h είναι δυνατές μόνο σε περιορισμένο βαθμό.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, η Opel αντέδρασε σε καταγγελίες με την ανταλλαγή του κιβωτίου με ένα καινούργιο, και μόνο τότε επήλθε η ηρεμία. Πάντως, όσον αφορά το «κούμπωμα» ακριβείας, ούτε τα χειροκίνητα κιβώτια του ομίλου PSA ήταν πειστικά. Αντίθετα, τα αυτόματα συστήματα μετάδοσης των οκτώ σχέσεων από την Aisin αποδείχθηκαν σαφώς πιο προτεινόμενα.

Αμάξωμα με μικρά ελαττώματα
Εκτός από την ορατή φλούδα του πορτοκαλιού, τα στραβά διάκενα στο αμάξωμα προκαλούν κακή εντύπωση στο μάτι των πιο παρατηρητικών.

Ευαίσθητη τεχνολογία αισθητήρων
Η λειτουργία του συστήματος υποβοήθησης του οδηγού, που βασίζεται στην κάμερα, θα έπρεπε να ελέγχεται κατά τη διάρκεια μιας δοκιμαστικής διαδρομής.

Χαλαρή βίδα
Δύο φορές έγιναν ανακλήσεις εξαιτίας κοτσαδόρων, που είχαν βιδωθεί άσχημα ή με λανθασμένο τρόπο.

Ελαττωματικά μπεκ ψεκασμού
Ο 1.6 diesel κινητήρας είναι γνωστός για τα ελαττωματικά ακροφύσια καυσίμου. Ένα νέο μπεκ κοστίζει στη Γερμανία 700 ευρώ συμπεριλαμβανομένης της εγκατάστασης, που διαρκεί κάτι λιγότερο από τρεις ώρες.
 
Κατανάλωση-Ρύποι
Κατανάλωση δοκιμής 5,9 l diesel/100 km
Εκπομπές CO2 156 g/km
Συμπέρασμα: Το στιβαρό Grandland X έχει αδυναμίες, αλλά όχι σοβαρές. Παρά τα λιγότερα χιλιόμετρα, τα μεταχειρισμένα μοντέλα του έχουν σαφώς χαμηλότερη τιμή σε σχέση με τον ανταγωνισμό από το Wolfsburg.