autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Test μεταχειρισμένου Opel Grandland X
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Test μεταχειρισμένου Opel Grandland X

Διαβάστηκε από 12213 αναγνώστες - 21/7/2022

Τα μεταχειρισμένα Opel Grandland X είναι ελκυστικά με τις χαμηλές τιμές τους. Τι γίνεται όμως με την ποιότητά τους μετά από τρία χρόνια και έπειτα από πάνω από 170.000 χιλιόμετρα;

Μόνο καλύτερο θα μπορούσε να είναι! Το Opel Grandland X είναι πιο δημοφιλές σε σχέση με τον προκάτοχό του, το Antara (2006-2015), το οποίο, σε 11 χρόνια κατασκευής σημείωσε στη Γερμανία μόλις 22.000 νέες ταξιμομήσεις.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Με την πρώτη ματιά, βέβαια, δεν μπορείτε να πείτε ότι το μικρομεσαίο SUV βασίζεται στο Peugeot 3008. Προφανώς, επειδή η Opel σχεδίασε τόσο το εξωτερικό όσο και το εσωτερικό ανεξάρτητα. Στην πρώτη συγκριτική δοκιμή, το Grandland X ηττήθηκε από το 3008, επειδή τα μικρότερα πίσω πλευρικά παράθυρά του έφεραν λιγότερους βαθμούς σε επίπεδο ορατότητας, ενώ το ψηλότερο κατώφλι φόρτωσης ήταν ένα πρόβλημα ακόμη.

Επιπλέον, από το Opel έλειπε ένα καλό τελικό φινίρισμα, αφού παρατηρήθηκαν μεγάλα και, κυρίως, άκομψα διάκενα μεταξύ κάποιων μερών του αμαξώματος, καθώς και θόρυβος κατά την οδήγηση. Ακόμα και οι αγοραστές του Antara διαμαρτύρονταν επίσης για προβλήματα… νεότητας, όπως κακή ποιότητα βαφής, κακώς ρυθμισμένες και προσαρμοσμένες μπροστινές και πίσω πόρτες, που θα μπορούσαν να συγκρουστούν μεταξύ τους όταν άνοιγαν ταυτόχρονα ή και για συστήματα infotainment με ασταθή λειτουργία.



Με αυτήν τη γνώση, εντοπίζουμε στην αντιπροσωπεία των μεταχειρισμένων ένα μοντέλο από τα πρώτα, που παράχθηκαν, με ιδιαίτερα αυξημένα διανυθέντα χιλιόμετρα, για να βουτήξουμε τα δάχτυλά μας στην υποτιθέμενη… πληγή. Με πλούσιο εξοπλισμό (ως νέο κόστιζε 41.000 ευρώ), πολλά χιλιόμετρα και diesel κινητήρα, αυτό το μοντέλο ήταν μάλλον η εξαίρεση στον κανόνα της αγοράς. Επειδή η πλειονότητα των αγοραστών συνήθιζε και συνηθίζει να επιλέγει το βενζινοκινητήρα, που σήμερα είναι επίσης διαθέσιμος και στο plug-in-υβριδικό σύνολο με τα 225 ή 300 PS και αντέχει κάθε επιπλέον φορτίο, αλλά και μεγάλες διαδρομές. Τα πολλά χιλιόμετρα, λοιπόν, φάνηκαν πως ήταν… εύπεπτα για το αυτοκίνητο της δοκιμής μας. Σε κάθε περίπτωση, το «μοντέλο μας» της εξοπλιστικής εκδοχής innovation δε φαινόταν να είναι φθαρμένο, αντίθετα: Τα σημάδια φθοράς βρίσκονται κάτω από το μέσο όρο, εφόσον λάβουμε υπόψη μας και τα διανυθέντα χιλιόμετρα, ενώ αναζητούμε ακόμη ρυτίδες στο AGR κάθισμα του οδηγού με τη δερμάτινη επένδυση.



Ο κινητήρας και το αυτόματο σύστημα μετάδοσης (εδώ με έξι σχέσεις ακόμη, καθώς αργότερα έγιναν οκτώ) λειτουργούν διακριτικά. Στη δοκιμαστική διαδρομή μας, το Opel με την άνετη ανάρτηση αφήνει συνολικά μια εντύπωση στιβαρότητας.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε