Ανάρτηση
Το σύγχρονο i30 έχει κορυφαία απόδοση: 0,0% προβλήματα ή βλάβες σε κάθε τομέα. Ο προκάτοχός του, από την άλλη πλευρά, είχε συχνά «θέμα» με τα ακρόμπαρα, ενώ το ακόμα παλαιότερο i30 με τις αναρτήσεις των τροχών. Ομόφωνα, λοιπόν, έπαινος για το σύστημα διεύθυνσης, καθώς και τους κινητήριους άξονες, ενώ, από την πλευρά τους επίσης, η σκουριά ή τα ραγισμένα ελατήρια είναι κάτι το σπάνιο.
Φώτα
Το πιο πρόσφατο μοντέλο φέγγει καλύτερα σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα, επίσης λόγω του υψηλού μεριδίου των λαμπτήρων LED στο σύνολο των φώτων του μικρομεσαίου Hyundai. Αντίθετα, τα παλιότερα i30 παραμένουν συχνά… σκοτεινά στην πίσω πλευρά, οι δε προβολείς και οι ρυθμίσεις τους ή τα φλας δεν είναι και άμεμπτοι παράγοντες.
Φρένα
Δεν είναι αιτία για δόξα στα παλαιότερα i30. Τα… ποδόφρενα και τα χειρόφρενα δηλώνουν το δικό τους «παρών» με συχνότητα ελαττωμάτων άνω του μέσου όρου, τα δε δισκόφρενα γίνονται… αισθητά ήδη από τον τέταρτο κυρίως έλεγχο του TÜV. Αντίθετα, το δίκτυο του συστήματος πέδησης και οι εύκαμπτες σωληνώσεις εντυπωσιάζουν με την αψεγάδιαστη αντοχή τους. Έτσι, το νεώτερο i30 είναι κορυφαίο σε όλους τους τομείς.
Περιβάλλον
Και σε αυτόν τον τομέα, το νεώτερο i30 έχει κορυφαία απόδοση, καθώς η διαρροή λαδιών είναι γιΆ αυτό ένας άγνωστος όρος. Οι δύο παλιότερες γενιές έχουν ακριβώς εδώ ένα αδύνατο σημείο, καθώς ξεπερνούν τη μέση τιμή μέσα σε μερικά χρόνια κατασκευής. Από την άλλη, όμως, δεν αναμένονται σχεδόν καθόλου προβλήματα από τα συστήματα εξάτμισης, τα οποία έχουν αποδειχθεί πολύ στιβαρά.
Συμπέρασμα
Όσο νεώτερο, τόσο το καλύτερο: το πιο πρόσφατο μοντέλο λάμπει με κορυφαίες βαθμολογίες και θα είναι ενδιαφέρον να δούμε αν θα παραμείνει έτσι και τα επόμενα χρόνια. Οι δύο παλαιότερες γενιές βρίσκονται πάνω από το μέσο όρο «ανεπάρκειας» και συνεχίζουν αυτήν την τάση με την αύξηση της ηλικίας τους.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr