autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
4 φωτογραφίες »

`Αριστη οδική συμπεριφορά με απίστευτα ουδέτερο πάτημα

To Coupe της Audi!

Διαβάστηκε από 5927 αναγνώστες - 23/2/2018

To Coupe της Audi! To TT έκανε την εμφάνισή του το 1998 και προκάλεσε πλήθος θετικών σχολίων λόγω της δυναμικής της εμφάνισης που ξέφευγε από τα πρότυπα της Audi αλλά κέρδισε το κοινό λόγω της ποιότητας του και της οδικής συμπεριφοράς.

Η Audi αναζητούσε ένα μοντέλο για να μπει στην κατηγορία των premium coupe και το 1998 παρουσίασε το πρώτης γενιάς ΤΤ. Συνδύαζε όλα τα σύγχρονα τεχνολογικά στοιχεία της εποχής με ένα σχεδιασμό που ακόμα και σήμερα κλέβει τις εντυπώσεις. Δεν άργησε, παρά την τιμή του, να γίνει best seller στην κατηγορία του και να το ακολουθούσουν έστω και μετά από χρόνια άλλοι κατασκευαστές.


Ως γνωστόν η Audi δεν διαφοροποιεί πολύ σχεδιαστικά τα μοντέλα της από γενιά σε γενιά και έτσι το 2006 παρουσίαση την δεύτερη γενιά του ΤΤ που του έδωσε μια πιο φρέσκια εικόνα. Βασίστηκε στο πάτωμα του Golf 5 και του Α3, αυτό εξοικονόμησε πολλά χρήματα κατά την εξέλιξη του μοντέλου που ωστόσο καταφέρνει να μην μοιάζει οδηγικά με κάποιο από αυτά, ούτε ακόμα και με το Golf GTi.


Σήμερα χάρη στην κοινή γραμμή παραγωγής με πιο συμβατικά αυτοκίνητα, είναι φθηνότερα και τα ανταλλακτικά αλλά και τα έξοδα κάποιας επισκευής. Εξαίρεση αποτελεί βέβαια η έκδοση TT S αλλά και ΤΤ RS.


Ο βασικός κινητήρας τεχνολογίας TFSi ήταν 1.800 κ.εκ και απέδιδε 160 ίππους και πληρούσε προδιαγραφές Euro 5. Περνούσε ομαλά την ροπή και ήταν αρκετά δυνατός από χαμηλά. Δεν υπήρχε κάποιος ουσιαστικός λόγος να πάρει κάποιος ισχυρότερη έκδοση.

Παρά την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς το ΤΤ 2ης γενιάς είχε απόλυτη κατανομή βάρους 58/42% και η οδική συμπεριφορά ήταν εκπληκτικά ουδέτερη. Ακόμα πιο σταθερό σε κάθε είδους τερέν ήταν φυσικά η τετρακίνητη έκδοση quattro. Το ΤΤ υστερούσε βέβαια σε άνεση αλλά αυτό ελάχιστα θα ενοχλήσει μιας και ο προσανατολισμός του 2+2 θέσεων coupe ήταν σπορ. Η σφιχτή ρύθμιση είχε αντίκτυπο σε βάθος χρόνου στα ταλαιπωρημένα αμορτισέρ.


Στο εσωτερικό η ποιότητα κατασκευής ήταν υψηλή όπως άλλωστε κάθε Audi ενώ υπήρχαν λεπτομέρειες αλουμινίου που έδιναν πόντους στο premium αέρα. Τα σπορ καθίσματα προσέφεραν καλή πλευρική στήριξη και ακόμα και μετά από 10 χρόνια φαίνονται καινούργια. Στις πίσω θέσεις δύσκολα θα καθίσουν επιβάτες άνω του 1,5 μέτρου και είναι λύση ανάγκης για κοντινές αποστάσεις.


Παρά την ομοιότητα με το μοντέλο 1ης γενιάς το ΤΤ του 2006 και μετά είναι απαλλαγμένο από πολλά προβλήματα που ταλαιπωρούσαν το πρώτο μοντέλο όπως γρύλοι παραθύρων, ζαρωμένα δερμάτινα καθίσματα και σφάλματα στα συστήματα ψυχαγωγίας.


Υπάρχουν αναφορές για προβλήματα στις καδένες χρονισμού, στην κατανάλωση λαδιού αλλά και στο σύστημα διεύθυνσης. Δεν λείπουν παράπονα και για το αυτόματοι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που λειτουργεί ορισμένες φορές λάθος. Σύμφωνα με τον Γερμανικό TÜV είναι ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο χωρίς ιδιαίτερες αναφορές.


Συμπέρασμα: Το δεύτερης γενιάς ΤΤ είναι ένα δυναμικό coupe που περνάει ακόμα η μπογιά του.  Έχει πολύ καλή οδική συμπεριφορά, κορυφαία ποιότητα ενώ χάρη στον 1,800άρη κινητήρα δεν ξεφεύγουν πολύ τα έξοδα συντήρησης και χρήσης, σε σχέση πάντα με τον ανταγωνισμό. Βρείτε κάποιο που έχει συντηρηθεί σωστά.  

 
Τεχνικά χαρακτηριστικα Audi TT 1.8 TFSI (8J)
Κινητήρας Τετρακύλινδρος βενζίνης, turbo
Μέγεθος κ.εκ 1,798
Ιπποδύναμη (Ps/σ.α.λ) 160/4,500
Ροπή (Nm/ σ.α.λ) 250/1,500
Τελική ταχύτητα 226
0-100 (δλ) 7,3
Μετάδοση Εμπρός
Κιβώτιο 6άρι/χειροκίνητο
Δοχείου καυσίσμου (λτ) 55
Χώρος αποσκευών (λτ) 292-700
Διαστάσεις (Μ.Π.Υ) 4198/1842/1353
Βάρος(άδειο) 1260

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις