Μικρά SUV | Μικρά | Οικογενειακά SUV | Premium | Electric
Κίνδυνος η οδήγηση με μόνιμα αναμμένο το λαμπάκι του ρεζερβουάρ!

Κίνδυνος η οδήγηση με μόνιμα αναμμένο το λαμπάκι του ρεζερβουάρ!

Διαβάστηκε από 1113 αναγνώστες - 17/10/2022

Μπορεί οι υψηλές τιμές των καυσίμων να κάνουν τους οδηγούς να τα βάζουν με το σταγονόμετρο, αλλά κάτι τέτοιο μόνο ζημιά θα προκαλέσει. Δες γιατί θα σου γλιτώσεις λεφτά αν βάζεις πάνω από 10 ευρώ καύσιμο κάθε φορά που επισκέπτεσαι το βενζινάδικο.

Σκοτώνεις το όχημα σου όταν οδηγάς με άδειο ρεζερβουάρ

Η οδήγηση με το λαμπάκι ρεζερβουάρ μόνιμα ανοιχτό δεν είναι ποτέ καλή ιδέα. Μπορεί να υποδηλώνει ότι υπάρχει καύσιμο για καμία 50αρια ή λίγα περισσότερα χιλιόμετρα, αλλά δεν σημαίνει ότι το όχημα δεν πρόκειται να «μείνει» νωρίτερα. Βεβαία το να μείνει ένα αυτοκίνητο από καύσιμο, δεν είναι ότι χειρότερο μπορεί να του συμβεί, οπότε αν είσαι κι εσύ fan της συγκεκριμένης συνήθειας καλό θα είναι να την αφήσεις στην άκρη, διότι κινδυνεύεις να πληρώσεις έως και 4ψήφιο νούμερο για ζημιές που μπορεί να εμφανιστούν.
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Μπορεί να βλάψει την αντλία καυσίμου του οχήματός σου

Μία από τις πιο σοβαρές πιθανές συνέπειες της οδήγησης όταν είναι αναμμένο το λαμπάκι καυσίμου είναι η βλάβη που μπορεί να προκληθεί στην αντλία καυσίμου, η οποία είναι υπεύθυνη για να στέλνει το καύσιμο στον κινητήρα. Αν λοιπόν το ρεζερβουάρ είναι άδειο και δεν διέρχεται καύσιμο, η αντλία μπορεί να υπερθερμανθεί, κάτι που θα σημαίνει και το τέλος της.
 

Το φίλτρο καυσίμου μπορεί να καταστραφεί

Η οδήγηση αυτοκινήτου με άδειο ρεζερβουάρ μπορεί επίσης να οδηγήσει στην καταστροφή του φίλτρου καυσίμου. Αν κι η αντικατάσταση ενός κατεστραμμένου φίλτρου καυσίμου δεν είναι τόσο δαπανηρή όσο η επισκευή μιας χαλασμένης αντλίας καυσίμου, θα οδηγήσει σε ένα κόστος το οποίο θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί. Το φίλτρο είναι υπεύθυνο για την απομάκρυνση των ιζημάτων από το καύσιμο πριν αυτό φτάσει στον κινητήρα, τα οποίο συνήθως κατακάθονται στον πυθμένα του ρεζερβουάρ. Το ίζημα όχι μόνο μπορεί να φράξει το φίλτρο, αλλά και να το μπλοκάρει τελείως, επηρεάζοντας αρνητικά την ζωή του κινητήρα κι αυξάνοντας την κατανάλωση.
 

Αυξάνονται οι πιθανότητες ατυχήματος

Ακόμα κι αν δεν καταστραφεί η αντλία ή το φίλτρο καυσίμου, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μείνεις στο δρόμο και να εμπλακείς σε ατύχημα. Διότι με το που σβήσει ο κινητήρας, θα σταματήσει κι η ηλεκτρονική υποβοήθηση του τιμονιού, κάτι που θα κάνει το χειρισμό του οχήματος πιο δύσκολο και μπορεί να οδηγήσει σε ατύχημα.  
 

Τα diesel αυτοκίνητα κινδυνεύουν περισσότερο

Τα αυτοκίνητα που κινδυνεύουν περισσότερο όταν κυκλοφορούν με μόνιμα αναμμένο το λαμπάκι του ρεζερβουάρ είναι τα πετρελαιοκίνητα για δυο λόγους. Πρώτον, το diesel έχει πολλά περισσότερα κατάλοιπα από τη βενζίνη, άρα περισσότερα σκουπίδια που θα επηρεάσουν αντλία και φίλτρο, και δεύτερον ότι σε περίπτωση που μείνει χρειάζεται να γίνει εξαερισμός στο κύκλωμα καυσίμου.
 
Συνοψίζοντας, η λύση του να βάζεις 10-10 ευρώ βενζίνη το μόνο που μπορεί να σου αποφέρει σε βάθος χρόνου είναι ζημιές που μπορεί να ξεπεράσουν εύκολα τα 500 ευρώ. Οπότε καλύτερο είναι ένα φουλ γέμισμα, που θα σου επιτρέψει και καλύτερη διαχείριση του καυσίμου, παρά κάθε δεύτερη μέρα επίσκεψη στο βενζινάδικο.
 

Μην βάζεις 10-10 ευρώ βενζίνης, στο τέλος θα πληρώσεις παραπάνω!
Κινδυνεύεις να πάρεις στο χέρι αντλία καυσίμου ή το φίλτρο!
Στο τέλος αντί για καύσιμο, θα τραβάει «σκουπίδια».
Πιο επίφοβα τα πετρελαιοκίνητα, με τη ζημία να ξεπερνάει τα 500€.
Πιο εύκολη η διαχείριση του καυσίμου όταν γεμίζει το αυτοκίνητο!
Εσύ ξέρεις τους κινδύνους που κρύβει το λαμπάκι του ρεζερβουάρ; Τι προτιμάς, να γεμίζεις το ρεζερβουάρ ή να βάζεις 10 ευρώ;

 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε