Ξέρεις τι να κάνεις αν μείνεις από καύσιμο;
Το λαμπάκι σημαίνει 50-60 χλμ. ακόμα
Οδική βοήθεια ή μπιτόνι και βενζινάδικο
Αν έχεις βενζίνη, βάζεις μπρος και φεύγεις
Αν έχεις diesel μπορεί να χρειάζεσαι εξαέρωση
Το λαμπάκι σημαίνει 50-60 χλμ. ακόμα
Δεν θέλει και πολύ να μείνεις από καύσιμο, ειδικά δε αν είσαι εκδρομή προς επαρχία που τα πρατήρια είναι πιο αραιά στο δρόμο. Λίγο να ξεχαστείς και ξαφνικά βλέπεις λαμπάκι. Δε χρειάζεται να αγχωθείς όμως, γιατί στα περισσότερα αυτοκίνητα λαμπάκι σημαίνει καμιά 50αριά χλμ. ακόμα. Αν βρεις βενζινάδικο κοντά σου όλα καλά, αν όμως δεν βρεις κα τελικά μείνει τι κάνεις;
Αρχικά με το που ξεκινήσει ο κινητήρας να κάνει διακοπές το μοτέρ, βρες ένα άνοιγμα στο δρόμο όπου θα σταματήσεις με ασφάλεια, βάλε το τρίγωνο και σε περίπτωση που έχει νυχτώσει τα αλάρμ είναι μια καλή λύση, έχοντας το νου σας πάντως και στην μπαταρία.
Οδική βοήθεια ή μπιτόνι και βενζινάδικο
Αρχικά ψάξε να βρεις αν έχει κοντά σου βενζινάδικο, το google θα σε βοηθήσει σε αυτό. Αν βρεις κοντά σου είσαι τυχερός. Πάρε το μπιτόνι που -θα έπρεπε να- έχεις στο πορτ μπαγκάζ και πήγαινε στο βενζινάδικο. 5 λίτρα καυσίμου αρκούν για να βάλεις μπροστά και να πας πάλι στο βενζινάδικο.
Αν πάλι δεν υπάρχει κοντά σου πρατήριο ή φοβάσαι τη διαδικασία, τότε υπάρχει και η οδική βοήθεια (εφόσον έχεις). Θα σου φέρουν λίγο καύσιμο ή θα σε ρυμουλκήσουν όπου τους πεις.
Αν έχεις βενζίνη, βάζεις μπρος και φεύγεις
Αν έχεις βενζινοκίνητο αυτοκίνητο, τα πράγματα είναι απλά. Βάζεις μπρος και έφυγες. Μπορεί να χρειαστεί λίγο παραπάνω προσπάθεια να πάρει μπρος, μέχρι να κυκλοφορήσει στο κύκλωμα το καύσιμο. Καλού-κακού μετά άλλαξε φίλτρο βενζίνης γιατί μπορεί να έχει μαζέψει κατακάθια από το ρεζερβουάρ.
Αν έχεις diesel μπορεί να χρειάζεσαι εξαέρωση
Τα πράγματα διαφέρουν ωστόσο αν έχεις diesel και μείνεις. Η διαδικασία μπορεί να είναι η ίδια, ωστόσο αρκετά μοντέλα χρειάζονται εξαέρωση πρώτα, αλλιώς όχι μόνο δεν θα πάρουν μπροστά, αλλά κινδυνεύεις να μείνεις από μπαταρία αν το παρακάνεις με τη μίζα. ¶νοιξε λοιπόν το manual του αυτοκινήτου πρώτα και δες αν χρειάζεται εξαέρωση.
Σε αυτή τη περίπτωση δες από το εγχειρίδιο που είναι η αντλία και πίεσε το ειδικό εξάρτημα, μέχρι να σκληρύνει και μετά βάλε μπρος. Μπορεί να χρειαστεί να κάνεις 2-3 φορές όλη τη διαδικασία.