To Plug-in με σωστή χρήση μπορεί να καίει 1λτ. στα 100 χλμ.
Τα υβριδικά αυτοκίνητα εξωτερικής φόρτισης (plug in) μας έχουν απασχολήσει αρκετά τα τελευταία χρόνια. Αποτελούν και αυτά όπως και τα αμιγώς υβριδικά, το μεταβατικό στάδιο από τα συμβατικά αυτοκίνητα, στα ηλεκτρικά, γιατί μπορούν να συνδυάσουν αρμονικά και τους δύο κόσμους.
Με έξυπνη χρήση ένα plug in θα καταναλώνει μόλις 1 λίτρο ανά 100 χλμ.
Τα plug in μοντέλα της αγοράς διαθέτουν δύο συστήματα κίνησης: Ένα συμβατικό με κινητήρα εσωτερικής καύσης και ένα ηλεκτρικό με μπαταρία. Με αυτά τα δύο συστήματα, το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί για 40 έως 60 χιλιόμετρα μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα του, και να μην καίει καθόλου βενζίνη στις καθημερινές μετακινήσεις του, αφού τα δύο συστήματα κίνησης μπορούν να λειτουργούν είτε ταυτοχρόνως, είτε και εντελώς ανεξάρτητα.
Φόρτιζε την μπαταρία του plug in καθημερινά
Απαραίτητη προϋπόθεση ώστε να μπορεί να κινηθεί ένα plug in αυτοκίνητο στους οικονομικούς ρυθμούς κατανάλωσης που παρουσιάζουν οι βιομηχανίες, είναι το αυτοκίνητο να έχει πλήρως φορτισμένη μπαταρία. Το να έχεις στην κατοχή σου ένα υβριδικό αυτοκίνητο εξωτερικής φόρτισης και να μην φροντίζεις να είναι φορτισμένη η μπαταρία σου, είναι εντελώς ανούσιο και άσκοπο. Το αυτοκίνητο σε αυτή την περίπτωση θα χρησιμοποιεί μόνο τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και θα έχει μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου.
Έως και 60 ηλεκτρικά χιλιόμετρα με γεμάτη μπαταρία
Τα plug in μοντέλα της αγοράς, έχουν συνήθως παρόμοια διάταξη στο σύνολο ισχύος τους (μηχανή εσωτερικής καύσης σε συνδυασμό με έναν ή περισσότερους ηλεκτροκινητήρες) με τα υβριδικά οχήματα, αλλά διαθέτουν μπαταρία υψηλής τάσης (300-350V) με μεγαλύτερη χωρητικότητα. Η αμιγώς ηλεκτρική κίνηση αυτών των αυτοκινήτων μπορεί να αγγίξει ακόμα και τα 60 χιλιόμετρα, πράγμα που σημαίνει πως, οι πιο πολλοί από εμάς θα μπορούσαμε να κάνουμε τις καθημερινές διαδρομές με εξωφρενική οικονομία. Μετά βέβαια από την αποφόρτιση της μπαταρίας, οι καταναλώσεις αλλάζουν.
Η άδεια μπαταρία του plug in θα αδειάσει και την τσέπη σου
Αρκετές έρευνες έχουν βγει μέχρι και σήμερα στην επιφάνεια, που αναφέρουν πως οι ιδιοκτήτες των plug in δεν φορτίζουν τα αυτοκίνητα τους, και τα χρησιμοποιούν μόνο με τον θερμικό κινητήρα. Αυτό ουσιαστικά ακυρώνει όλη την φιλοσοφία σχεδίασης των συγκεκριμένων αυτοκινήτων. Στην περίπτωση που αδειάσουν οι μπαταρίες, το αυτοκίνητο θα κινηθεί μέσω του θερμικού κινητήρα, συνεπώς η κατανάλωση θα είναι αντίστοιχη ενός βενζινοκίνητου μοντέλου, ίσως και μεγαλύτερη λόγω αυξημένου βάρους.
Το ίδιο θα συμβεί και αν επιλέξετε εσείς να κρατήσετε τη στάθμη της μπαταρίας σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο, για να τη χρησιμοποιήσετε μετά. Ακόμα πιο αυξημένη θα είναι η κατανάλωση, αν επιλέξουμε ο θερμικός κινητήρας να φορτίσει εν κινήσει τη μπαταρία. Αυτή η επιλογή δεν ενδείκνυται για οικονομία, καθώς σχεδόν διπλασιάζει την κατανάλωση.