Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
40% πιο επικίνδυνα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για τους πεζούς

40% πιο επικίνδυνα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για τους πεζούς

8/11/2021

Μπορεί να έγινε από φέτος υποχρεωτικός ο ήχος στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι τα 20 χιλιόμετρα, ωστόσο ακόμα παραμένει ανησυχητικό το γεγονός, ότι η αθόρυβη τους λειτουργία σε σχέση με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης αποτελεί κίνδυνο για τους περισσότερους πεζούς.

Οι εμπειρογνώμονες που ασχολούνται με τον τομέα της ηλεκτροκίνησης, χαρακτηρίζουν τον αυξανόμενο αριθμό των ηλεκτροκίνητων οχημάτων ως μία «ήσυχη απειλή» η οποία χρειάζεται τον αντίστοιχο χειρισμό. Όσοι βρέθηκαν κοντά ή οδήγησαν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, διαπίστωσαν πως όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα κάτω των 20 χιλιομέτρων, δεν ακούγεται σχεδόν καθόλου, γεγονός που μπορεί να το καταστήσει επικίνδυνο για διερχόμενους πεζούς ή δικυκλιστές. Παρόλο αυτά ήδη οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν εφοδιάσει ορισμένα από τα ηλεκτρικά τους οχήματα με συσκευή εκπομπής ήχου, η οποία είναι υποχρεωτική πλέον από φέτος και αναμένεται να βοηθήσει στην αντιμετώπιση ενός νέου προβλήματος οδικής ασφάλειας, μέσα στις πόλεις, όπου άλλωστε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα κινούνται πιο πολύ.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

 

Τα ηλεκτρικά έχουν κατά 40% περισσότερες πιθανότητες να συγκρουστούν με πεζό

Έρευνες έχουν δείξει πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν κατά 40% περισσότερες πιθανότητες να συγκρουστούν με πεζό, ενώ μια έρευνα έδειξε πως το 93% των ανθρώπων με περιορισμένη όραση ή τυφλών, έχουν αντιμετωπίσει πρόβλημα μαζί τους, αφού για παράδειγμα ο σκύλος-οδηγός τους δε μπορούσε να τα αντιληφθεί. Χαρακτηριστικό γεγονός σημειώθηκε στην Ιαπωνία όπου υπήρξε γενική κατακραυγή όταν ένας σκύλος οδηγός και ο ιδιοκτήτης του σκοτώθηκαν από ηλεκτρικό αυτοκίνητο που έκανε όπισθεν, ενώ ο οδηγός είχε αποσυνδέσει την εκπομπή ήχου.


Υποχρεωτικό το σύστημα παραγωγής ήχου από την Ευρωπαϊκή Ένωση

Σύμφωνα με τους κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα πρέπει να εκπέμπουν ένα προειδοποιητικό ήχο σε ταχύτητες έως και 20 χλμ./ώρα, επειδή είναι εξαιρετικά αθόρυβα μέχρι την συγκεκριμένη ταχύτητα. Μετά από αυτά τα χιλιόμετρα, το αυτοκίνητο δημιουργεί  θόρυβο κύλισης με την επαφή των ελαστικών πάνω στην επιφάνεια του δρόμου, καθώς και αεροδυναμικό θόρυβο, οπότε ο E-noise-ο ηλεκτρικός θόρυβος, δεν είναι απαραίτητος κατά τα λεγόμενα τους. Η απαραίτητη πλέον συσκευή ήχου τοποθετείται στο χώρο του κινητήρα, η οποία είναι στην ουσία ένα ηχείο πλήρους φάσματος μέσα σε μια αδιάβροχη θήκη. Η νομοθεσία απαιτεί τον ήχο να προβάλλεται προς τα εμπρός, προς τους πεζούς και αυτό γιατί, οι πεζοί αντιλαμβάνονται μόνο ένα κλάσμα της κυκλοφοριακής κατάστασης οπτικά και χρησιμοποιούν την ακοή τους για να γνωρίζουν τι είναι γύρω τους. Το σύστημα παραγωγής ήχου έγινε υποχρεωτικό στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ήδη από φέτος το 2021, όντας ταυτόχρονα εξαρχής ενεργοποιημένο στα αυτοκίνητα. ...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε