autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Alfa Romeo, Fiat & Jeep: Το 48βολτο σύστημα που σε πάει ηλεκτρικά!
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Alfa Romeo, Fiat & Jeep: Το 48βολτο σύστημα που σε πάει ηλεκτρικά!

13/2/2023

Υπάρχει στην ολοκαίνουργια Alfa Romeo Tonale, το έχουμε δει επίσης σε μοντέλα των Fiat και Jeep. Πώς λειτουργεί το 48βολτο ήπια υβριδικό κύκλωμα e-Hybrid που κινεί το αυτοκίνητο αμιγώς ηλεκτρικά με τον βενζινοκινητήρα σβηστό;

Η Alfa Romeo Tonale και τα αυτοκίνητα που έχουν e-Hybrid

Το νέο αυτό mild hybrid σύστημα εξοπλίζει την νέα Alfa Romeo, τα Fiat 500X Hybrid και Tipo Hybrid, καθώς και τα Jeep Renegade και Compass e-Hybrid. Κάτω από το καπό των μοντέλων αυτών έχει εγκατασταθεί ένας νέος turbo 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας FireFly 1,5 λίτρων. Ειδικά σχεδιασμένος για υβριδικά συστήματα, στοχεύει στην καλύτερη απόδοση σε συνδυασμό με την μειωμένη κατανάλωση και τον περιορισμό εκπομπών αέριων ρύπων. Για να το πετύχει αξιοποιεί τον κύκλο Miller όπου η βαλβίδα εισαγωγής παραμένει ανοιχτή περισσότερο από ότι σε έναν κινητήρα με κλασσικό κύκλο Otto. Εκτός αυτού, διαθέτει υψηλή σχέση συμπίεσης για κινητήρα turbo βενζίνης (12:5,1), ενώ και το σύστημα ψεκασμού έχει πολύ υψηλή πίεση (350 bar).
 
Στο συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο το παρόν δίνει επίσης ένας βασικός ηλεκτροκινητήρας μικρής ισχύος 48V, τοποθετημένος μεταξύ του θερμικού κινητήρα του και κιβωτίου. Αποδίδει 15 kW (20 ίππους) και 55 Nm ροπής, έχοντας το πλεονέκτημα (που θα δούμε στη συνέχεια) να επιτρέπει την κίνηση του αυτοκινήτου, ακόμη και όταν το θερμικό μοτέρ είναι εκτός λειτουργίας. Συνδυαστικά, το μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει 130 ίππους και 240 Nm ροπής. Ειδικά στην νέα Alfa Romeo Tonale, τώρα, η συνδυαστική απόδοση μπορεί να φτάσει έως και τα 160 άλογα. Αυτό οφείλεται στο turbo με φτερωτή μεταβλητής γεωμετρίας, για ελαχιστοποίηση της υστέρησης χαμηλά και μεγιστοποίηση της απόδοσης ψηλά.


Στο αυτόματο DCT-7 κιβώτιο υπάρχει θόρυβος όσο ανεβαίνουν οι στροφές, όχι όμως το ενοχλητικό βουητό που ακούμε στην επιτάχυνση που έχεις με τα υβριδικά που έχουν κιβώτιο τύπου CVT.

Στο αυτόματο DCT-7 κιβώτιο υπάρχει θόρυβος όσο ανεβαίνουν οι στροφές, όχι όμως το ενοχλητικό βουητό που ακούμε στην επιτάχυνση που έχεις με τα υβριδικά που έχουν κιβώτιο τύπου CVT.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε