autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Toyota Corolla : 2λιτρη με σπορ αίσθηση και κατανάλωση 5,5λτ

Toyota Corolla : 2λιτρη με σπορ αίσθηση και κατανάλωση 5,5λτ

Διαβάστηκε από 354376 αναγνώστες - 20/8/2022

Η νέα γένια Corolla φοράει υβριδικό κινητήρα 2.000 κυβικών που αποδίδει 180 ίππους και ξαναθυμίζει την χαρά των αρκετών κυβικών, με την κατανάλωση να μην ξεπερνάει το 5,5λτ/100 χλμ.

Κοινοποίησέ το »


Η Corolla είναι ένα αυτοκίνητο ορόσημο της αυτοκινητοβιομηχανίας, αφού κυκλοφορεί στους δρόμους 55 ολόκληρα χρόνια, πουλάει ένα αντίτυπο της κάθε 28 δευτερόλεπτα και πριν λίγο καιρό ξεπέρασε τις 50 εκατομμύρια πωλήσεις συνολικά. Έχοντας παρουσιάσει πλειάδα μάχιμων αυτοκίνητων όλα αυτά τα χρόνια, το τελευταίο καιρό είχε πέσει σε μια πιο οικογενειακή και ήρεμη φιλοσοφία, αφήνοντας εκτός επιδόσεις και σπορτίφ συμπεριφορές. Αυτό φαίνεται να αλλάζει με την έλευση του 2λίτρου υβριδικού συνόλου, που συνδυάζεται ιδανικά με την ευχάριστη οδηγική συμπεριφορά του μοντέλου, δίνοντας στους οπαδούς της ένα πιο «ανήσυχο» μοντέλο, με την εμφάνιση του αμαξώματος να ταιριάζει με την αλλαγή πλεύσης.

Δίχρωμο και ελκυστικό το αμάξωμα του Corolla
Οι σχεδιαστές της ιαπωνικής εταιρίας έδωσαν στη νέα γενιά της Corolla μια πιο τολμηρή και δυναμική σιλουέτα, η οποία προσελκύει από την πρώτη στιγμή τα βλέμματα και ξεχωρίζει αισθητικά με το δίχρωμο αμάξωμα της. Τα ελκυστικά φώτα LED που κοσμούν το εμπρός πρόβολο, με το χαμηλό καπό και τον μυώδες προφυλακτήρα με το μεγάλο άνοιγμα της μάσκας, δίνουν μια δυναμική αισθητική στο ιαπωνικό μοντέλο. Τα τονισμένα νεύρα που τρέχουν κατά μήκος του αυτοκινήτου, οι 18αρες αλουμινένιες ζάντες και ο πίσω προφυλακτήρας ολοκληρώνουν τη κομψή και ταυτόχρονα σπορτίφ εικόνα της Corolla.

Ποιοτικό εσωτερικό και high-tech τεχνολογία φέρει το Toyota Corolla
Η καμπίνα του ιαπωνικού hatch-back έχει μοντέρνα σχεδίαση και εκλεπτυσμένη αισθητική. Τα υλικά, διαφορετικών υφών, είναι αρκετά ποιοτικά, με πολύ καλό φινίρισμα και συναρμογή. Το εσωτερικό πλημμυρίζει από ατμοσφαιρικό φωτισμό δίνοντας μια πιο premium αίσθηση, με τα bucket καθίσματα να διαμορφώνουν μια σπορ θέση οδήγησης. Το τιμόνι ακολουθεί τη σχεδιαστική τάση της εποχής, με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών να παραμετροποιείται ανάλογα τις ορέξεις του οδηγού. Η έγχρωμη οθόνη 8 ιντσών του infotainment είναι ευδιάκριτη και το μενού της είναι οργανωμένο και εύκολο στη χρήση του. Μπορεί να φιλοξενήσει άνετα 4 ενήλικες επιβάτες, με τους πίσω να δυσανασχετούν λίγο με το χώρο για τα γόνατα τους, ενώ ο χώρος των αποσκευών, παρόλο τις μπαταρίες στο δάπεδο, παραμένει σε αξιοπρεπή επίπεδα, φτάνοντας τα 313 λίτρα.
 
Χαμηλή κατανάλωση κι εξαιρετικές επιδόσεις από το 2λιτρο μοτέρ
Η κορυφαία έκδοση της Corolla φοράει κάτω από το καπό της ένας δίλιτρο κινητήρα βενζίνης σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα, με την συνολική απόδοση του συνόλου να ακουμπάει τους 180 ίππους και τα 190Νm ροπής. Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας είναι από τα πιο αποδοτικά που συναντάμε στην αγορά, ενώ την ισχύ στους κινητήριους τροχούς περνάει ένα e-CVT κιβώτιο. Το σύνολο κινητήρας-κιβώτιο κινεί αξιοπρεπώς το αμάξωμα των 1,370 κιλών, επιταχύνοντας από το 0 στα 100 χλμ/ώρα σε 7,9 δευτερόλεπτα και δίνοντας του τελική ταχύτητα 180 χλμ/ώρα. Η κατανάλωση είναι ένα από τα μεγάλα ατού της Corolla, αφού μέσα στη πόλη δεν ξεπερνάει τα 5,5 λτ/100χλμ, ενώ η μέση περιορίζεται στα 7,1 λτ/100χλμ. Ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να κινήσει για μικρές αποστάσεις το μοντέλο, προσφέροντας ταχύτητες μέχρι 115χλμ./ώρα.

Δεν είναι GTi η Corolla, αλλά κινείται σβέλτα και με ασφάλεια
Η Corolla έχει δομηθεί πάνω στην πλατφόρμα TNGA, η οποία έχει δημιουργηθεί με σκοπό να προσφέρει άψογη οδηγική συμπεριφορά και μεγάλη ευστάθεια, κάτι που φαίνεται από τα πρώτα μέτρα πίσω από το τιμόνι της, που είναι άμεσο και ακριβές. Η πλατφόρμα φέρνει χαμηλά το κέντρο βάρους του μοντέλου, μειώνοντας έτσι τις κλίσεις στις στροφές και βελτιώνοντας τον έλεγχο του. Σίγουρα η Corolla μόνο σαν GTi επιλογή δεν μπορεί να χαρακτηριστεί, αλλά είναι αρκετά ευχάριστη στην οδήγηση, χωρίς να θυσιάζει την άνεση και την πρακτικότητα για την καθημερινή μετακίνηση. Η ποιότητα κύλισης είναι υψηλής ποιότητας, ενώ οι θόρυβοι που περνάνε στην καμπίνα σε καμία περίπτωση δεν είναι ενοχλητικοί. Η ανάρτηση, παρά τις 18αρες ζάντες, απορροφάει ικανοποιητικά τις κακοτεχνίες των δρόμων, ενώ το αυτόματο κιβώτιο κάνει την ζωή του οδηγού πιο εύκολη, στο χάος των ελληνικών δρόμων. Το υβριδικό σύστημα δίνει τη δυνατότητα στο αυτοκίνητο να κινηθεί αποκλειστικά ηλεκτρικά μέχρι και το 80% της διαδρομής εντός των τειχών της πόλης.

Συνδυάζει επιδόσεις-κατανάλωση η Toyota Corolla
 Με τη Τoyota Corolla με τον 2λίτρο υβριδικό σύστημα, ο οδηγός απολαμβάνει τη χρυσή τιμή μεταξύ επιδόσεων και οικονομίας, χωρίς να υστερεί σε θέμα άνεσης και πρακτικότητας. Δεν απευθύνεται σε οδηγούς που ψάχνουν ένα GTI μοντέλο, αλλά θα σου δώσει την σπίθα που ζητάς, ώστε να κινηθείς σβέλτα και να αποφορτιστείς από την καθημερινότητα.