Σε συνέντευξη που έδωσε πρόσφατα ο επικεφαλής σχεδιασμού της BMW i4, David Ferrufino, ανέφερε ότι η ανάπτυξη των υποδομών φόρτισης παγκοσμίως, σημαίνει ότι η BMW δεν χρειάζεται να κατασκευάσει οχήματα τα οποία να μπορούν να διανύσουν εξαιρετικά μεγάλες αποστάσεις χωρίς φόρτιση, κάτι το οποίο πραγματοποιούν ανταγωνιστικά οχήματα όπως το Lucid Air. « Αυτονομία της τάξης των 1000 km, δεν είναι ένας στόχος που έχουμε για τα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα μας. Στόχος είναι τα 600 km εμβέλειας οδήγησης για τα μεγαλύτερα οχήματα και 100 km αυτονομίας για τα plug-in υβριδικά της καθημερινής χρήσης», κατηγοριοποιώντας με αυτό τον τρόπο την αυτονομία ενός οχήματος με βάση τον τρόπο χρήσης του.
Σχολιάστε |
Copyright © 2025 - autoagora.gr