Car Sharing: Πέθανε πριν καν γεννηθεί
Ήταν αρκετά ριζοσπαστική αλλά και πρωτότυπη ιδέα, την προωθούσε μαζικά σε όλα τα κράτη μέχρι και η Ε.Ε. βάσει της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας (Green Deal), αλλά στο τέλος κατέληξε ως, ένα ακόμα θύμα του COVID.
Θα μπορούσε να πετύχει, αλλά δυστυχώς απέτυχε
Η εξέλιξη των μετακινήσεων μας τα τελευταία χρόνια, έχει αλλάξει κατά πολύ τα τελευταία χρόνια, και μέσα σε αυτές τις αλλαγές, υπήρξαν και κάποιες αρκετά ριζοσπαστικές ιδέες που θα άλλαζαν όλα όσα ξέραμε μέχρι και σήμερα. Το car sharing θα μας έδινε τη δυνατότητα να χρησιμοποιούμε ανά πάσα στιγμή, αυτοκίνητα που δεν θα ήταν δικά μας. Ο μετακινούμενος θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει ένα αυτοκίνητο, το οποίο θα παραλάμβανε από κάποιο σταθμό στην πόλη, και όταν είχε ολοκληρώσει τη δουλειά του, θα το επέστρεφε στο ίδιο ή διαφορετικό σημείο, αναλόγως ποια δυνατότητα έδινε ο πάροχος της υπηρεσίας. Αυτό φυσικά σημαίνει ότι ο χρήστης της υπηρεσίας car sharing, δεν θα είχε στην «πλάτη» του έξοδα ασφάλισης ή service, αλλά θα είχε πάντα ένα αυτοκίνητο διαθέσιμο για τις αστικές μετακινήσεις του.
Ο COVID-19 είχε άλλα σχέδια
Το car sharing ήρθε αντιμέτωπο όμως με την πανδημία, κι έτσι ο φόβος νίκησε την πρωτοτυπία. Όλες οι αρχές του διαμοιρασμού αυτοκινήτων, έπεσαν στο κενό, την στιγμή που η μετάδοση του ιού είχε κορυφωθεί. Δεν θα ήταν καθόλου ασφαλές να οδηγήσεις ένα αυτοκίνητο, στο οποίο δεν ήξερες ποιος το είχε οδηγήσει πριν από εσένα, και έχοντας πλήρη άγνοια για την υγεία του.
1 αυτοκίνητο car sharing θα μπορούσε να αντικαταστήσει από 5 έως και 10 ιδιόκτητα
Έρευνες για το car sharing ανέφεραν πως, 1 αυτοκίνητο κοινής χρήσης θα μπορούσε να υποκαταστήσει από 5 έως και 10 ιδιόκτητα. Εδώ θα πρέπει να αναφέρουμε πως ένα ιδιόκτητο αυτοκίνητο παραμένει σταματημένο περίπου το 80% του συνολικού χρόνου κατοχής του, σύμφωνα με διεθνείς μελέτες.
...>>>Συνεχίστε το άρθροΣχολιάστε |