Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Chevrolet: Βγάζει μοτέρ V8 «τέρας», 10.300 κυβικών και 1.004 ίππων

Chevrolet: Βγάζει μοτέρ V8 «τέρας», 10.300 κυβικών και 1.004 ίππων

21/10/2021

H Chevrolet Performance ανακοίνωσε τον ZZ632/1000, τον μεγαλύτερο και ισχυρότερο ατμοσφαιρικό κινητήρα παραγωγής που έχει κατασκευαστεί ποτέ μέχρι σήμερα. Είναι V8, 10.300 κυβικά και παράγει 1.004 ίππους.

Το συγκεκριμένο μοτέρ, που τα τεχνικά του χαρακτηριστικά παραπέμπουν περισσότερο σε μοτέρ νταλίκας, είναι ένα θαύμα  της μηχανικής. Το μέγεθος του και η ισχύ του να προκαλεί αμηχανία σε κάθε άλλο κινητήρα που είναι εγκατεστημένο σε ένα όχημα παραγωγής. Αυτό το μεγαθήριο των 10.300 κυβικών κάνει τον V10 των 8.400 κυβικών που είναι εγκατεστημένος στο Dodge Viper να μοιάζει σαν να έχει τοποθετηθεί σε χλοοκοπτικό μηχάνημα.

1.004 ίππους και 1.188 Nm ροπή το «κτήνος» της Chevrolet

Ο ZZ632/1000, είναι ένας ατμοσφαιρικός V8 κινητήρας που αποδίδει 1.004 ίππων στις 6.600 σ.α.λ και 1.188 Nm ροπής στις 5.600 σ.α.λ.! Τα συγκεκριμένα νούμερα προκύπτουν όταν στο ρεζερβουάρ βρίσκεται η βενζίνη των 93 οκτανίων που έχουν ως βασική επιλογή στις Η.Π.Α. Με 95άρα, 98άρα ή 100άρα αμόλυβδη ξεπερνά τα 1.010 άλογα και 1.190 Nm στροφάροντας μέχρι τις 7.000 σ.α.λ.!

Ο καλύτερος Big Block κινητήρας που έχει κατασκευαστεί

Η Chevrolet δηλώνει υπερήφανη πως όλες οι θύρες εισαγωγής και εξαγωγής του ZZ632 έχουν το ίδιο μήκος,  όγκο και διάταξη, σε αντίθεση με άλλους Big Block κινητήρες, που παρουσιάζουν σημαντικές διαφοροποιήσεις στο σχήμα των θυρών από κύλινδρο σε κύλινδρο. Μιλώντας για άλλους Big Block, ο ZZ572/620 αποτελεί τη βάση του ΖΖ632/1000. Ο μικρός αδερφός αριθμεί «μόλις» 9.37 λίτρα, παράγoντας 621 άλογα και 875 Nm ροπής, με το όριο περιστροφής να τοποθετείται στις 6.000 σ.α.λ.

O V8 φτιάχτηκε για αγώνες και βελτιώσεις

Αυτό προφανώς δεν είναι το είδος του κινητήρα που θα αγοράζατε για την πόλη. Έχει σχεδιαστεί ειδικά για εφαρμογές αγώνων και ανήκουν στην κατηγορία των «crate engines». Κινητήρες, δηλαδή, που πωλούνται ως αυτόνομα εξαρτήματα, ανάλογα τη χρήση θέλει ο πελάτης. Στις περισσότερες των περιπτώσεων πάντως, απευθύνονται σε βελτιωτές, κάτι σαν εργοστασιακά τροπέτα. Ο V8 θα παρουσιαστεί στη φετινή SEMA και παρότι οι Αμερικανοί δεν αποκάλυψαν τιμή, σίγουρα θα είναι ακριβότερος από τις 16.304 δολάρια (13.990 ευρώ) που απαιτούνται για την αγορά του 9.37 V8.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε