autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Έκδοση Nismo 400+ ίππων για το Nissan Z

26/8/2021

Με εκτεταμένη προϋπηρεσία στην εξέλιξη των επίσημων αγωνιστικών μοντέλων της Nissan, το τμήμα της Nismo αναμένεται να «βάλει το χεράκι του» και στο τελευταίο Ζ και να μας δώσει μια ακόμα έκδοση που βάζει φωτιά στην άσφαλτο.

Το Nissan Z του 2023 είναι το αυτοκίνητο με το οποίο η Nissan θα μπορούσε να εκτοξεύσει τις πωλήσεις και το ενδιαφέρον για ολόκληρη την γκάμα μοντέλων της εταιρίας. Ωστόσο, έχοντας στα χέρια της ένα τόσο δυνατό χαρτί δεν περιμένουμε να κάτσει με σταυρωμένα τα χέρια και να αρκεστεί μόνο σε μια entry-level έκδοση του όμορφου νέου Ζ. Σχεδόν βέβαιο λοιπόν είναι ότι, σε κάποιο σημείο χρονικά, πρέπει να περιμένουμε από το επίσημο βελτιωτικό τμήμα της Nissan να δούμε και μια «καυτή» έκδοση Nismo.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »


Λαμβάνοντας υπ όψιν τις βελτιώσεις που έχει πραγματοποιήσει η Nissan Motorsports (Nismo) στο 370Ζ αλλά και στο GT-R, είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι οι τροποποιήσεις που θα δεχτεί και το Ζ του 2023 δεν θα είναι ακραίες, θα έχουν όμως τέτοιο χαρακτήρα ώστε να βελτιωθεί τόσο η απόδοση σε απόλυτα νούμερα αλλά και η οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου γενικότερα.

Στις εικόνες λοιπόν βλέπουμε ότι η απόσταση από το έδαφος έχει μειωθεί, δίνοντας με την πρώτη ματιά έναν πιο δυναμικό χαρακτήρα στο Nismo Z, ο οποίος ενισχύεται σημαντικά με την προσθήκη πεντάμπρατσων ζαντών σε μαύρο σατινέ χρώμα με το λογότυπο της Nismo. Σημαντικό ρόλο στην δυναμική εμφάνιση, προσφέρουν επίσης οι όμορφες κόκκινες λεπτομέρειες στα πλαϊνά μαρσπίε και στο πρόσθετο χειλάκι του εμπρόσθιου προφυλακτήρα, ενώ στον ίδιο χρωματισμό είναι και οι μεγάλες δαγκάνες.

Γενικά, εκτός από τα αεροδυναμικά βοηθήματα και τις στυλιστικές επεμβάσεις στο αμάξωμα, η Nismo μας έχει συνηθίσει και σε στοχευμένες επεμβάσεις στην καρδιά του αυτοκίνητου. Περιμένουμε λοιπόν κατ επέκταση, ο τρίλιτρος διπλοτούρμπινος κινητήρας του Nismo Ζ να αποδίδει περισσότερα από τα 400 άλογα της κανονικής έκδοσης που παρουσιάστηκε πρόσφατα, ενώ αυξημένη θα είναι και η ροπή σε σχέση με τα 475 Nm του «απλού» Ζ, χαρακτηριστικά που ήδη το τοποθετούν σε απόδοση πιο ψηλά από το Toyota Supra 3.0.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε