autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Ενοικίαση αυτοκινήτου: θα παραλάβεις αυτό που διάλεξες...ή «παρόμοιο»;

Ενοικίαση αυτοκινήτου: θα παραλάβεις αυτό που διάλεξες...ή «παρόμοιο»;

23/4/2025

Δύσκολο όντως για τις εταιρίες ενοικιάσεων να διαχειριστούν με ακρίβεια το στόλο τους
Η μη δέσμευση συγκεκριμένου μοντέλου τους προσφέρει την απαραίτητη ευελιξία
Όμως συνήθως σου δίνουν «φθηνότερο» μοντέλο ίδιας κατηγορίας, ποτέ το αντίθετο
Θα ήταν πιο σωστό να διαφημίζουν το φθηνότερο και να μην «τάζουν» bestsellers

Δύσκολο όντως για τις εταιρίες ενοικιάσεων να διαχειριστούν με ακρίβεια το στόλο τους

Είμαστε προ των πυλών της έναρξης της τουριστικής σεζόν, και οι εταιρίες ενοικιάσεως αυτοκινήτων ετοιμάζονται πυρετωδώς για αυτήν. Κάθε χρόνο, τέτοια εποχή, ασχολούνται κατά βάση με τις απαραίτητες προσθήκες στους στόλους των αυτοκινήτων, τις τελευταίες επισκευές και την πρόσληψη εποχικού προσωπικού, όλα όσα χρειάζονται για την εύρυθμη λειτουργιά μιας τέτοιας επιχείρησης.  Μια από τις απαιτητικότερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ενοικιαστικές εταιρίες, είναι η ανάγκη να διαχειριστούν το στόλο τους με σωστό προγραμματισμό.

Η μη δέσμευση συγκεκριμένου μοντέλου τους προσφέρει την απαραίτητη ευελιξία

Οι κρατήσεις που έχουν γίνει από καιρό πρέπει να μελετηθούν προσεκτικά. Όταν η σεζόν ξεκινήσει και οι πρώτες αφίξεις πελατών πραγματοποιηθούν, το «εμπόρευμα» (τα αυτοκίνητα) βρίσκεται σε μια συνεχή κίνηση. Αυτοκίνητα πάνε, έρχονται, πλένονται συντηρούνται και ετοιμάζονται, προκειμένου να υποδεχτούν ξανά τον επόμενο περιστασιακό τους «ιδιοκτήτη». Η μη δέσμευση συγκεκριμένης μάρκας/μοντέλου εκ μέρους της εταιρίας κατά τη διαδικασία της κράτησης, προσφέρει την απαραίτητη ευελιξία στην επιχείρηση προκειμένου να μπορεί να ικανοποιήσει όσα περισσότερα αιτήματα γίνεται, για να μη χάνονται πελάτες.

Όμως συνήθως σου δίνουν «φθηνότερο» μοντέλο ίδιας κατηγορίας, ποτέ το αντίθετο

Η αλήθεια είναι, ότι αυτό ακούγεται εξαρχής εύλογο. Ωστόσο, είναι κατά κανόνα διαπιστωμένο ότι, συνήθως το αυτοκίνητο που τελικά θα παραλάβεις, είναι το… «παρόμοιο» με αυτό που έκανες κράτηση, και σπανίως «το ίδιο». Αν για παράδειγμα έκλεισες ένα Toyota Aygo στην κατηγορία Α, τότε το πιθανότερο είναι να παραλάβεις ένα ελαφρώς «ταπεινότερο» Kia Picanto. Και ως εδώ όλα καλά. Γιατί στην πραγματικότητα, το Kia Picanto είναι απόλυτα συγκρίσιμο με το Aygo, όπως και με το Hyundai i10. Γιατί όμως πρέπει τα τμήματα Marketing, κυρίως των μεγάλων εταιριών, να μας φουσκώνουν τα μυαλά και να μας ξεσηκώνουν ότι θα παραλάβουμε ένα BMW σειράς 1, ή ένα Mercedes-Benz A class, όταν κάνουμε κράτηση στην μεσαία κατηγορία; Όταν μας προορίζουν να παραλάβουμε ένα σαφώς «ταπεινότερο» (εξ ορισμού αφού δεν είναι στην premium κατηγορία) Hyundai i30, ή ένα VW Golf;

Θα ήταν πιο σωστό να διαφημίζουν το φθηνότερο και να μην «τάζουν» bestsellers

Η πρακτική αυτή εκ μέρους των εταιριών, συνεχίζεται εδώ και χρόνια και την επιτάσσει το σύγχρονο και «επιθετικό» Marketing καιη ανάγκη δημιουργίας σωστής εικόνας. Οι εταιρίες θέλουν να μας δείξουν το…εξαιρετικό επίπεδο του στόλου τους, νομιμοποιούνται σε αυτές τις πρακτικές καθώς δεν δεσμεύονται πουθενά, και απλά σου παραδίδουν ένα αντίστοιχης τεχνικής προδιαγραφής όχημα, για να κάνεις τη δουλειά σου. Θα ήταν ωστόσο προτιμότερο να είσαι προετοιμασμένος να παραλάβεις Hyundai, και να καταλήξεις με…Mercedes. Και αυτό άλλωστε χρήσιμο θα ήταν, λέγεται…«customer experience».

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις

KGM
AUDI