
Εξετάζουμε το τετρακίνητο KGM Korando των 28.490 ευρώ
Δελεαστική τιμή, το αυτόματο τετρακίνητο στην τιμή των δικίνητων (30.490 ευρώ).
Σκληροτράχηλη και σοβαρή εμφάνιση, χωρίς περιττά στοιχεία.
Φρενάρει καλά (100-0 σε 36 μ.) και προσπερνάει σβέλτα.
Καλοί χώροι, έχει πολύ φαρδύ πίσω κάθισμα και μεγάλο πορτμπαγκάζ (551 λτ.).
Δελεαστική τιμή, το αυτόματο τετρακίνητο στην τιμή των δικίνητων (30.490 ευρώ).
Στην ενότητα άρθρων «Αξίζουν ή δεν αξίζουν τα λεφτά τους», μελετάμε μοντέλα που βρίσκονται στην επικαιρότητα (μοντέλα σε προσφορά, νέες αφίξεις ή best seller) και βλέπουμε αν τελικά συμφέρουν για τα χρήματα που προσφέρονται ή όχι. Αποκαλύπτουμε ποια μοντέλα έχουν δυνατά σημεία που ενισχύουν την τιμή τους ή έχουν αδύνατα σημεία τα οποία πιθανά να μην τα κάνουν συμφέρουσες περιπτώσεις.
Η KGM αποτελεί ένα νέο όνομα στην αυτοκινητοβιομηχανία, αν και στην ουσία δεν εμφανίστηκε από το πουθενά. Ουσιαστικά, αποτελεί την μετεξέλιξη της Ssangyong, μία μάρκα που δραστηριοποιείται, πλέον με διαφορετικό brand, για αρκετά χρόνια στην χώρα μας. Η βασική αρχή, ακόμα και με το νέο logo, παραμένει το εξαιρετικά χαμηλό κόστος απόκτησης σε σχέση με τον ανταγωνισμό, κάτι που επιβεβαιώνεται από το νέο της οικογενειακό SUV, KGM Korando. Το συγκεκριμένο, έχει αρχική τιμή τα 25.490 ευρώ, αν και ακόμη πιο δελεαστική είναι αυτή της τετρακίνητης έκδοσης, δεδομένων των παραπάνω δυνατοτήτων, που ξεκινά από τα 28.490 ευρώ. Μάλιστα, θα πρέπει να αναφερθεί πως ως αυτόματο, όπως θα προτιμήσουν οι περισσότεροι ένα οικογενειακό SUV, είναι το πιο προσιτό τετρακίνητο της κατηγορίας με τιμή 30.490 ευρώ. Σε αυτό το εύρος τιμής κινούνται τα δικίνητα αυτόματα στην κατηγορία.
Σκληροτράχηλη και σοβαρή εμφάνιση, χωρίς περιττά στοιχεία.
Στεκόμαστε στην τετρακίνητη έκδοση, διότι πέρα από την δελεαστική τιμή, συνάδει και με τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα που αποπνέει το μοντέλο. Σε αντίθεση με τα υπόλοιπα οικογενειακά SUV της αγοράς, που σε αυτό το εύρος τιμής μάλιστα θα κινούνται μονάχα από τους μπροστινούς τροχούς, το Korando θα ανταποκριθεί με ευκολία στις απαιτήσεις μίας ήπιας off-road διαδρομής, κάτι στο οποίο θα συμβάλλει, όχι μόνο οι τετρακίνηση, αλλά και η μεγάλη απόσταση από το έδαφος (18,2 εκ.). Αυτή, του χαρίζει πολύ μεγάλες γωνίες προσέγγισης (18 μοίρες) και φυγής (24,5 μοίρες). Βλέπετε, σε αυτές τις συνθήκες, η μοντέρνα σχεδίαση και οι μεγάλες ζάντες έρχονται σε δεύτερο ρόλο. Κι όσον αφορά την σχεδίαση, το Korando είναι ήπιο και σοβαρό, χωρίς περιττά στοιχεία εντυπωσιασμού. Αυτό δεν είναι μειονέκτημα, καθώς ταιριάζει με τον χαρακτήρα του.
Φρενάρει καλά (100-0 σε 36 μ.) και προσπερνάει σβέλτα.
Τα οφέλη δεν περιορίζονται σε εκτός δρόμου δυνατότητες και σοβαρή εμφάνιση. Το KGM Korando αποδεικνύει την αξία του και σε ουσιαστικούς παράγοντες, όπως η επίδοση φρεναρίσματος και η γρήγορη προσπέραση. Συγκεκριμένα, ακόμα και το τετρακίνητο Korando των 1.600 κιλών είναι καλυμμένο από φρένα, επιτυγχάνοντας πλήρη ακινητοποίηση από τα 100 χλμ./ώρα σε 36,1 μ. Πολύ καλή επίδοση για ένα τετρακίνητο, βαρύ όχημα, καθώς έχουμε δει πολύ ελαφρύτερα και ακριβότερα μοντέλα να χρειάζονται παραπάνω μέτρα για να φρενάρουν. Η ασφάλεια ενισχύεται και με ικανοποιητική ικανότητα προσπέρασης, αφού το οικογενειακό SUV των 163 ίππων ολοκληρώνει την διαδικασία του 80-120 χλμ./ώρα σε 7 δλ. Με λίγα λόγια, προσπερνά άμεσα ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες.
Καλοί χώροι, έχει πολύ φαρδύ πίσω κάθισμα και μεγάλο πορτμπαγκάζ (551 λτ.).
Τέλος, καθοριστικό ρόλο σε ένα οικογενειακό SUV παίζουν οι χώροι του. Εκεί, το Korando δεν έχει τίποτα να φοβηθεί, αφού θα καλύψει και τους πιο απαιτητικούς. Ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών είναι άπλετος και δεν θα προβληματίσει ακόμα και ψηλούς επιβάτες, ενώ το ίδιο ισχύει και για το «κενό» πάνω από το κεφάλι τους. Ακόμη, έχει ένα από τα φαρδύτερα πίσω καθίσματα στην κατηγορία των οικογενειακών SUV (1,41 μ.), κάτι που σημαίνει πως ακόμα και τρεις μεγαλόσωμοι επιβάτες δεν θα στριμωχτούν. Τέλος, το πορτμπαγκάζ με διπλό δάπεδο μεταβαλλόμενης θέσης έχει χωρητικότητα 551 λτ., που κρίνονται αρκετά για να μεταφέρουν τις αποσκευές όλων των επιβατών. Μάλιστα, αν «ρίξει» κανείς τα πίσω καθίσματα, ο αποθηκευτικός χώρος εκτοξεύεται στα 1248 λτ.
Αξίζει ή δεν αξίζει, λοιπόν, το τετρακίνητο KGM Korando τα χρήματά του; Εσείς τι λέτε;
Σχολιάστε |