autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Εχθρός είναι το CO2, όχι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης

21/9/2021

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota Akio Toyoda, ο οποίος είναι ταυτόχρονα και ο πρόεδρος της ένωσης κατασκευαστών αυτοκινήτων Ιαπωνίας, δεν είναι και τόσο ικανοποιημένος με την απόφαση της Ιαπωνικής Κυβέρνησης να επιβάλει την κατασκευή αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων ώστε να επιτευχθεί το ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα.

Το στέλεχος εξέφρασε την αντίθεσή του, ως προς τη μετάβαση σε αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα λέγοντας ότι μπορεί να κοστίσει 5,5 εκατομμύρια θέσεις εργασίας στην Ιαπωνία και 8 εκατομμύρια χαμένες μονάδες οχημάτων έως το 2030, ενώ προειδοποίησε και τους υπόλοιπους γιαπωνέζους κατασκευαστές ότι η υπερβολική στόχοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης όσον αφορά την πράσινη αυτοκινητοβιομηχανία είναι μη επιτεύξιμοι.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

 
Η κυβέρνηση σκοπεύει να μειώσει τις εκπομπές του αερίου του θερμοκηπίου μέχρι το 2030 και να επιτύχει ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα μέχρι το 2050, κάνοντας όλα τα αυτοκίνητα αμιγώς ηλεκτρικά. Όμως ο CEO της Toyota πιστεύει ότι στο γενικότερο πλάνο θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι η οικονομική ζωή της Ιαπωνίας βασίζεται στην βιομηχανία, αφού από τα 10 εκατομμύρια αυτοκίνητα που παράγονται ετησίως στην Ιαπωνία περίπου τα μισά εξάγονται.
 
Μέχρι το 2030 οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες θα παράγουν 8 εκατομμύρια αυτοκίνητα το χρόνο τα οποία θα χρησιμοποιούν κινητήρα εσωτερικής καύσης, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών αλλά και των plug-in υβριδικών. Αν αυτή η τεχνολογία απαγορευτεί, τότε οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα δεχθούν ένα μεγάλο πλήγμα και ενδεχομένως να αναγκαστούν να τερματίσουν την παραγωγή αυτών των μοντέλων. Έτσι ο Akio Toyoda στέκεται περισσότερο στο ότι το πρόβλημα είναι το διοξείδιο του άνθρακα και όχι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης και προτείνει να υπάρχει ο στόχος του ουδέτερου ισοζυγίου άνθρακα αλλά με ελεύθερη επιλογή ως προς τον τρόπο που θα επιτευχθεί αυτός.
 
Μία ιδιαιτέρως σημαντική τοποθέτηση που έκανε, είναι ότι τα υβριδικά οχήματα ενδεχομένως να καταφέρουν να πετύχουν πιο εύκολα το στόχο της ουδετερότητας του άνθρακα σε σχέση με τα αμιγώς ηλεκτρικά, αφού λόγω και της χαμηλότερης τιμής απόκτησης μπορούν να τροφοδοτηθούν σε αγορές στις οποίες οι δομές σταθμών φόρτισης δεν υπάρχουν και συνεπώς τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα δεν θα είχαν ούτως η άλλως θέση.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε